Waar pigment van minder belang was "verdween" het? Je bedoelt waar het minder van belang was voor de blanke die de boel gewoon uitroeide? Halve waarheid he wat je nu zegt. Blijft een feit dat de donkere/bruine mens, de eerste mensen op aarde waren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tis maar net welke tak van sport je bekijkt of welk muziek genre. Verder is de politiek nog een vrij blanke aangelegenheid.
[..]
Uhmm...in Nederland is de politiek nog een vrij blanke aangelegenheid ja. Maar dat verbaasd mij ook niks. Ik kijk naar Amerika dat 100 keer machtiger is dan ons kikkerlandje. En wie staat daar aan de top? Juist. Obama.
Als ik kijk naar het meeste populaire muziek genre. En dat is pop. Dan staan Beyonce en Rihanna daar al jaren aan de top. Als ik kijk naar hiphop staan daar Jay-Z, kanye west etc etc. Als ik kijk naar dance muziek is Afrojack toch wel het populairst momenteel. Dusja...is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk ;-)
Evolutionair gezien is er een zijsprong ontstaan, daar in de gebieden waar pigment van minder belang was 'verdween' het. Verder stammen we met zijn allen, planten en dieren, van een stukje oer dna.
Jij vergelijkt jullie negers nu met apen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Waar pigment van minder belang was "verdween" het? Je bedoelt waar het minder van belang was voor de blanke die de boel gewoon uitroeide? Halve waarheid he wat je nu zegt. Blijft een feit dat de donkere/bruine mens, de eerste mensen op aarde waren.
En dan toch het traagste zijn met vormen van beschavingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Waar pigment van minder belang was "verdween" het? Je bedoelt waar het minder van belang was voor de blanke die de boel gewoon uitroeide? Halve waarheid he wat je nu zegt. Blijft een feit dat de donkere/bruine mens, de eerste mensen op aarde waren.
Neger met kleine lul gespot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Saartje1989 het volgende:
Deze was nog voor @ Pharkus bedoelt. haha ging ff wat fout ;-)
Uhmm...in Nederland is de politiek nog een vrij blanke aangelegenheid ja. Maar dat verbaasd mij ook niks. Ik kijk naar Amerika dat 100 keer machtiger is dan ons kikkerlandje. En wie staat daar aan de top? Juist. Obama.
Als ik kijk naar het meeste populaire muziek genre. En dat is pop. Dan staan Beyonce en Rihanna daar al jaren aan de top. Als ik kijk naar hiphop staan daar Jay-Z, kanye west etc etc. Als ik kijk naar dance muziek is Afrojack toch wel het populairst momenteel. Dusja...is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk ;-)
Die paginaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Zoooo geweldig dit! Nu de rollen zijn omgedraaid zijn alle "Hollanders" beledigd en is het opeens discriminatie hahaha. Totaal geen zelfspot.
Ik ga hier eens even lekker op in:
1. Tatta staat idd voor witte. Nee nee nee NIET voor blanke. Wij (suri's, anti's, Afrikanen) worden ook altijd zwarte genoemd ipv bruin. Jullie zijn dus wit.
2. Hoe ironisch dat je Hollanders nu hoort klagen dat ze tattas geen mooie benaming vinden. ahahahahaha deal with it B*tch. wij dealen al jaaaaren met jullie walgelijk bedachte benaming "Neger/negerin". En daar smijten jullie maar al te graag mee. Nu is het onze beurt!
3. De facebook pagina "Niggas be like" bestond al veel langer voor "Tattas be like". Hoor je ons zo erg klagen?? Daar kunnen jullie met z'n allen toch ook allemaal zo hard om lachen? ;-) En andersom mag dan zeker niet he? Nee want dan is het discriminatie haha. Dat blijkt aan de link hieronder:
4. Tattas be like: Laten we een Facebook pagina aan maken tegen de Tattas be like page. Dit is discriminatie. https://www.facebook.com/Petattatitie
5. Nu moeten jullie maar eens een keer je mond dicht houden en maar accepteren wat er gebeurd. Net als wij dat elk jaar moeten met het domme sinterklaasfeest en voor de rest het gehele jaar met jullie grapjes.
Groetjessss Kusjesss!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Zoooo geweldig dit! Nu de rollen zijn omgedraaid zijn alle "Hollanders" beledigd en is het opeens discriminatie hahaha. Totaal geen zelfspot.
1. Tatta staat idd voor witte. Nee nee nee NIET voor blanke. Wij (suri's, anti's, Afrikanen) worden ook altijd zwarte genoemd ipv bruin. Jullie zijn dus wit.
2. Hoe ironisch dat je Hollanders nu hoort klagen dat ze tattas geen mooie benaming vinden. ahahahahaha deal with it B*tch. wij dealen al jaaaaren met jullie walgelijk bedachte benaming "Neger/negerin". En daar smijten jullie maar al te graag mee. Nu is het onze beurt!
3. De facebook pagina "Niggas be like" bestond al veel langer voor "Tattas be like". Hoor je ons zo erg klagen?? Daar kunnen jullie met z'n allen toch ook allemaal zo hard om lachen? ;-) En andersom mag dan zeker niet he? Nee want dan is het discriminatie haha. Dat blijkt aan de link hieronder:
4. Tattas be like: Laten we een Facebook pagina aan maken tegen de Tattas be like page. Dit is discriminatie. https://www.facebook.com/Petattatitie
5. Nu moeten jullie maar eens een keer je mond dicht houden en maar accepteren wat er gebeurd. Net als wij dat elk jaar moeten met het domme sinterklaasfeest en voor de rest het gehele jaar met jullie grapjes.
Groetjessss Kusjesss!
Wauw, dit is mijn eerste keer op FOK en moet inderdaad zeggen dat niet iedereen even slim is. Geeft niks, kun jij ook niets aan doen Chai ;-). Als je goed om je heen kijkt is het vrij dom wat je nu zegt. Je ziet steeds meer getinte kinderen. Nederland word steeds multicultitrailer. En over een aantal jaren zal de blanke Nederlander in de minderheid zijn of zal het gelijk staan aan het aantal van de bruine Nederlanders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan toch het traagste zijn met vormen van beschaving_!
ik ben blij dat ik blank ben, anders zou ik mij kapot schamen als ik ooit over staat ga en iemand zou mij verwarren met jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Saartje1989 het volgende:
Deze was nog voor @ Pharkus bedoelt. haha ging ff wat fout ;-)
Ja ze gaan nu teren op de beschaving die anderen hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Wauw, dit is mijn eerste keer op FOK en moet inderdaad zeggen dat niet iedereen even slim is. Geeft niks, kun jij ook niets aan doen Chai ;-). Als je goed om je heen kijkt is het vrij dom wat je nu zegt. Je ziet steeds meer getinte kinderen. Nederland word steeds multicultitrailer. En over een aantal jaren zal de blanke Nederlander in de minderheid zijn of zal het gelijk staan aan het aantal van de bruine Nederlanders.
Tja en je kent ons he. Wij anti's hebben nooit zo'n haast. Komt allemaal vanzelf goed ;-) haha
trailertrash is inderdaad de goede benamingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Wauw, dit is mijn eerste keer op FOK en moet inderdaad zeggen dat niet iedereen even slim is. Geeft niks, kun jij ook niets aan doen Chai ;-). Als je goed om je heen kijkt is het vrij dom wat je nu zegt. Je ziet steeds meer getinte kinderen. Nederland word steeds multicultitrailer. En over een aantal jaren zal de blanke Nederlander in de minderheid zijn of zal het gelijk staan aan het aantal van de bruine Nederlanders.
Tja en je kent ons he. Wij anti's hebben nooit zo'n haast. Komt allemaal vanzelf goed ;-) haha
dat zijn geen tattas dus die nikkers staan aan onze kant, jwtzallahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat is boeiend omdat?
Uiteindelijk zijn de Aziaten toch wel in de meerderheid, globaal gezien.
Dit wat jij beschrijft heeft niets met beschaving te maken hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Saartje1989 het volgende:
Treurige bedoeling ook die petattatitie, lees daar net dat ze zelfs meldpunt van discriminatie hebben ingeschakeldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Groetjessss Kusjesss!
Stond ook een niggas be like plaatje opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Treurige bedoeling ook die petattatitie, lees daar net dat ze zelfs meldpunt van discriminatie hebben ingeschakeldEcht typisch dat soort mensen die wel keihard lachen om grappen over buitenlanders maar zodra het zichzelf betreft is het niet meer leuk
Ja vreselijke man zeg. Helemaal met je eens schat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef porsche1 het volgende:
Saartje, wat vindt jij van Nelson Mandela?
Je weet wel, die vieze man die een racist en een terrorist was en tevens bloed aan zijn handen had.
Nee, waar het klimaattechnisch niet relevant meer was om energie te stoppen in het aanmaken van pigment daar werd het door de evolutie op een lager pitje gezet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
neger zonder lulquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:55 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Nou ben ik even blij dat ik geen lul heb!
fuck hoe kan ik zon post nou gemist hebben, wat een userquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, waar het klimaattechnisch niet relevant meer was om energie te stoppen in het aanmaken van pigment daar werd het door de evolutie op een lager pitje gezet.
Ditoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik blank ben, anders zou ik mij kapot schamen als ik ooit over staat ga en iemand zou mij verwarren met jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |