abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:51:28 #251
365082 IPA35
Patriarch
pi_135197552
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_135198316
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:16 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dan is het geen meme

want jij doet het niet
Wat doe ik niet?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:55:44 #253
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135199729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:15 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wat doe ik niet?
kringverjaardagen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:00:50 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135199945
Nee
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_135199971
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

kringverjaardagen
Je hebt gelijk, eigenlijk doen we een swingerfeestje. Vrouwen die op tafel dansen en een beetje tieten flashen. De heren rennen bloot rond en roepen naar de vrouwen: "ik kom je pakken, ik kom je pakken". Ik werd wakker met een tot nu nog onbekende vrouw naast mij. Wegwezen, want ze weegt minstens zoveel als mijn motorfiets.
pi_135200868
Nog 34 posts, schat.
pi_135202986
Zoooo geweldig dit! Nu de rollen zijn omgedraaid zijn alle "Hollanders" beledigd en is het opeens discriminatie hahaha. Totaal geen zelfspot.
Ik ga hier eens even lekker op in:

1. Tatta staat idd voor witte. Nee nee nee NIET voor blanke. Wij (suri's, anti's, Afrikanen) worden ook altijd zwarte genoemd ipv bruin. Jullie zijn dus wit.

2. Hoe ironisch dat je Hollanders nu hoort klagen dat ze tattas geen mooie benaming vinden. ahahahahaha deal with it B*tch. wij dealen al jaaaaren met jullie walgelijk bedachte benaming "Neger/negerin". En daar smijten jullie maar al te graag mee. Nu is het onze beurt! :D

3. De facebook pagina "Niggas be like" bestond al veel langer voor "Tattas be like". Hoor je ons zo erg klagen?? Daar kunnen jullie met z'n allen toch ook allemaal zo hard om lachen? ;-) En andersom mag dan zeker niet he? Nee want dan is het discriminatie haha. Dat blijkt aan de link hieronder:

4. Tattas be like: Laten we een Facebook pagina aan maken tegen de Tattas be like page. Dit is discriminatie. https://www.facebook.com/Petattatitie

5. Nu moeten jullie maar eens een keer je mond dicht houden en maar accepteren wat er gebeurd. Net als wij dat elk jaar moeten met het domme sinterklaasfeest en voor de rest het gehele jaar met jullie grapjes.

Groetjessss Kusjesss! :D
pi_135203159
hahahaha heeeerlijk dit. Waarheid is niet leuk he? ;-)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:07:30 #259
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135203564
Het boeit me echt geen ruk, ik vind sommige plaatjes nog best grappig.

Dit zie je toch tijdens ieder dagje Efteling, Walibi of wel park dan ook.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:09:49 #260
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_135203690
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Zoooo geweldig dit! Nu de rollen zijn omgedraaid zijn alle "Hollanders" beledigd en is het opeens discriminatie hahaha. Totaal geen zelfspot.

1. Tatta staat idd voor witte. Nee nee nee NIET voor blanke. Wij (suri's, anti's, Afrikanen) worden ook altijd zwarte genoemd ipv bruin. Jullie zijn dus wit.

2. Hoe ironisch dat je Hollanders nu hoort klagen dat ze tattas geen mooie benaming vinden. ahahahahaha deal with it B*tch. wij dealen al jaaaaren met jullie walgelijk bedachte benaming "Neger/negerin". En daar smijten jullie maar al te graag mee. Nu is het onze beurt! :D

3. De facebook pagina "Niggas be like" bestond al veel langer voor "Tattas be like". Hoor je ons zo erg klagen?? Daar kunnen jullie met z'n allen toch ook allemaal zo hard om lachen? ;-) En andersom mag dan zeker niet he? Nee want dan is het discriminatie haha. Dat blijkt aan de link hieronder:

4. Tattas be like: Laten we een Facebook pagina aan maken tegen de Tattas be like page. Dit is discriminatie. https://www.facebook.com/Petattatitie

5. Nu moeten jullie maar eens een keer je mond dicht houden en maar accepteren wat er gebeurd. Net als wij dat elk jaar moeten met het domme sinterklaasfeest en voor de rest het gehele jaar met jullie grapjes.

Ga terug mijn plantage op, hup hup, nu.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_135203752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:07 schreef Voszje het volgende:
Het boeit me echt geen ruk, ik vind sommige plaatjes nog best grappig.

[ afbeelding ]

Dit zie je toch tijdens ieder dagje Efteling, Walibi of wel park dan ook.
Haha, is dat typisch voor Nederlanders? Hoe doen Surinamers/Antillianen dat dan? Dit zijn over het algemeen toch niet de meest kapitaalkrachtige groepen?
pi_135203777
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef porsche1 het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:15:35 #263
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135203982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Haha, is dat typisch voor Nederlanders? Hoe doen Surinamers/Antillianen dat dan? Dit zijn over het algemeen toch niet de meest kapitaalkrachtige groepen?
Geen idee of het alleen typisch voor Nederlanders is, maar ik vind het wel passen. In Rusland heb ik het nog nooit in een (pret)park gezien verder. Toen ik in Disneyland Parijs was stond er een Nederlands gezin achter me in de rij. Die hadden gewoon een kuipje boter, een zak brood en messen mee om in de rij nog even broodjes te gaan smeren. Ik moest lachen. :D
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:16:12 #264
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_135204023
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Die gaan nooit naar een pretpark want die mensen zijn daar te lui voor.
pi_135204040
quote:

Tegen wie heb je het eigenlijk? Of ben je gewoon aan het roeptoeteren?

quote:

[..]

En als je klaar bent kun je bij mij katoenplukken.
pi_135204053
quote:

[..]

haha prachtig. Echt prachtig om te zien dit ook weer! ;-)
Besef je eventjes dat de meeste bruine mensen aan de top staan in: de muziekindustrie, politiek, sport. Ooh en besef daarnaast ook eventjes dat wij als bruine mensen de eerste mensen waren. Dus dat jij een afstammeling van mij bent? Werk jij maar op mijn plantage bitch! En poets gelijk even m'n auto. hahaha
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:22:17 #267
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_135204368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Saartje1989 het volgende:

[..]

Besef je eventjes dat de meeste bruine mensen aan de top staan in: de muziekindustrie, politiek, sport. Ooh en besef daarnaast ook eventjes dat wij als bruine mensen de eerste mensen waren. Dus dat jij een afstammeling van mij bent? Werk jij maar op mijn plantage bitch! En poets gelijk even m'n auto. hahaha
Uh uh, jij hoort achterin de bus, niet voorin.
  Forum Admin dinsdag 7 januari 2014 @ 20:23:36 #268
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_135204459
quote:

[..]

Besef je eventjes dat de meeste bruine mensen aan de top staan in: de muziekindustrie, politiek, sport.
Tis maar net welke tak van sport je bekijkt of welk muziek genre. Verder is de politiek nog een vrij blanke aangelegenheid.
quote:
Ooh en besef daarnaast ook eventjes dat wij als bruine mensen de eerste mensen waren. Dus dat jij een afstammeling van mij bent? Werk jij maar op mijn plantage bitch! En poets gelijk even m'n auto. hahaha
Evolutionair gezien is er een zijsprong ontstaan, daar in de gebieden waar pigment van minder belang was 'verdween' het. Verder stammen we met zijn allen, planten en dieren, van een stukje oer dna.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:25:22 #269
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_135204566
Ik realiseer me opeens dat er ook negroïde FOK!ers zijn.

Best een openbaring. :o
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_135204596
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Keukendrol het volgende:

:') wat lul jij nou weer
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:26:17 #271
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_135204641
Adam en Eva waren helemaal niet bruin, dus wat lult Saartje nou?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:27:41 #272
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135204722
quote:

Niet om heel lullig te doen en verder interesseren mij die plaatjes geen hol zoals 90% van het gezemel over rassen mij geen reet interesseert en ik op onzinnigheden gebaseerd vind maar je komt tamelijk gefrustreerd over. Alsof jij je jaren en jaren en jaren en jaren hebt zitten te verbijten en nu eindelijk je kans ziet om ook even 'los' te gaan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_135204819
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Keukendrol het volgende:

Die hebben hier de overhand juist, samen met de zuiderlingen (Brabant/Limburg).
pi_135204832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Niet om heel lullig te doen en verder interesseren mij die plaatjes geen hol zoals 90% van het gezemel over rassen mij geen reet interesseert en ik op onzinnigheden gebaseerd vind maar je komt tamelijk gefrustreerd over. Alsof jij je jaren en jaren en jaren en jaren hebt zitten te verbijten en nu eindelijk je kans ziet om ook even 'los' te gaan.
Nee niks lulligs aan beste Frank. Klopt helemaal! Kun je het me kwalijk nemen? ;-)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:29:55 #275
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135204847
quote:

[..]

dumb troll is dumb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')