Wat is rasistisch.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef HalveZware het volgende:
Racisme kan ik het niet noemen, Nederlandders zijn inderdaad wel een erg typisch volk.
en daar kun je uren lang stereotypen uit nemen en die proberen te projecteren op een "grappige" manier.
Wat ik echter WEL kwalijk vind is, dat wij dit dan maar goed moeten vinden, maar als ik vraag "Weet je de overeenkomts tussen een auto met airo en een turk met botkanker?" dat het rasistisch is.
terwijl dit ook niet meer is dan het uitlichten van een stereotype.
Dus ik zeg, jullie mogen de blanke best beetje afzeiken, maar dan wil ik ze ook niet meer horen over zwartepiet, de negerzoen, de jodenkoek etc etc etc
Lees me post nog een keer?quote:
Tatta als in blank wel. Maar tata is in het marokkaans aardappel.quote:
Grappig. In het Surinaams betekend tata ook aardappel.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tatta als in blank wel. Maar tata is in het marokkaans aardappel.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Diemux het volgende:
Die "memes" zijn stuk voor stuk slecht... totaal geen humor.
Maar dit vind ik echt kei cool.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Grappig. In het Surinaams betekend tata ook aardappel.
Die autoquote:Op zondag 5 januari 2014 14:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die Marokkaanse Nederlanders die stoer pochen met hun "dure" auto's als ze op vakantie naar Marokko gaanZo waar die meme.
De rijke locals in Tanger doen het beter.
[ afbeelding ]
En ja, dit is in Tanger.
Die auto is echt geniaal. Zou zo in een science fiction film kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die Marokkaanse Nederlanders die stoer pochen met hun "dure" auto's als ze op vakantie naar Marokko gaanZo waar die meme.
De rijke locals in Tanger doen het beter.
[ afbeelding ]
En ja, dit is in Tanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |