Zo veel waarheid, gelukkig heeft niet iedere tatta het incasseringsvermogen van een kleuter inderdaad. Veel "tatta's" van mijn vriendengroep hebben die pagina ook geliked en vinden er veel ook grappig.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Tattas zijn (autochtone blanke) Nederlanders.
Sws mensen die alles te serieus nemen. Zoveel nigger jokes en allochtonen maar als het een keer over jullie gaat huilie huilie (een paar dan, ik weet dat niet iedereen een incasseringsvermogen van een kleuter heeft)
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef klawie het volgende:
Ik vindt alleen de nigga be like pagina
Gastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was tegen de islam en niet tegen moslims. Blijft grappig hoe mensen dat toch altijd als één zien (dat is ook meteen de kern van het probleem).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 11:03:24 ]
Dit raakt kant noch wal.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:50 schreef SunTzu het volgende:
Tattas be like net wasje gedraaid, frituurpan aangezet en nu wachten tot mijn mannetje thuis in ons kasteeltje komt.
Het was een Turk die dat zei op PowNews.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
moccies be like:
"ik neuk jullie allemaal de moeder'
Welk verband is er tussen humor en IQ waarde? Misschien heb je wel een primeur.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest niet een keer glimlachen, vraag me dus eigenlijk af wat het gemiddelde IQ is van de niet-blanken..
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gast!!!
Zeg het eens, knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
En dit inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die die pagina DISCRIMINATIE!!!!111 vinden en maar wel keer op keer andere volkeren belachelijk makenTypisch weer.
Onmogelijk te meten natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 12:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Lol wel grappig
[..]
Welk verband is er tussen humor en IQ waarde? Misschien heb je wel een primeur.
Gewoon allebei doen, lekker bashen op alles en iedereen maar ook niet huilen als je zelf aangepakt wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die die pagina DISCRIMINATIE!!!!111 vinden en maar wel keer op keer andere volkeren belachelijk makenTypisch weer.
Die Marokkaanse Nederlanders die stoer pochen met hun "dure" auto's als ze op vakantie naar Marokko gaanquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef MagicIsland1 het volgende:
https://www.facebook.com/AllochtoonBeLike
[ afbeelding ]
Ik vind ze beide goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |