Racist!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Diemux het volgende:
Die "memes" zijn stuk voor stuk slecht... totaal geen humor.
Degene die gebaseerd zijn op stereotypen en waar dus een kern van waarheid inzit zijn altijd wel leuk.quote:
try mequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Degene die gebaseerd zijn op stereotypen en waar dus een kern van waarheid inzit zijn altijd wel leuk.
Je maakt onderscheid op huidskleur. Dat is net zo erg als een neger een zwartjoekel noemen.quote:
Alleen blanke mensen kunnen racisten zijn. Dat weet toch iedereen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je maakt onderscheid op huidskleur. Dat is net zo erg als een neger een zwartjoekel noemen.
lol, just lolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Ik ben van mening dat het wel racistisch is maar dat doet me niet zoveel, wees blij dat de nakomelingen van onze slaven ( die toch geen hogere functies bekleden dan vakkenvuller bij de action ) eens een lolletje ten koste van ons kunnen maken.. Ik bedoel maar.. Als je van je kutbaantje terugkomt in je achterstandswijk moet je toch iets om de welvarende blanken een beetje voor lul (proberen) te zetten..
Deze racistquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Abed het volgende:
EN ZWARTE PIET IS VAN ONS DAAR BLIJVEN JULLIE MET JE FIKKEN VANAF!
Tattas
Ja maar blank zou ook een duitser kunnen zijn zeg maar...maar tatta is wel specefiek gericht op NL mensen. Zelfde als kaaskop maar dan net iets minder als scheldwoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |