SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Oke die is wel grappig jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef Nikmans het volgende:
Ok sommige zijn wel leuk
[ afbeelding ]
Een tatta is een blankequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dankzij die plaatjes weer ik dat Tatta's niet 'vrouwen' betekent, maar 'Nederlanders'.
Bedankt Facebook, voor deze broodnodige aanvulling op mijn straattaalskills!
https://www.facebook.com/TattasBeLikequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef klawie het volgende:
Ik vindt alleen de nigga be like pagina
Beetje jammer wel de invasie van staattaal in klb, google me helemaal suf naar straatwoordenboek.nl.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dankzij die plaatjes weer ik dat Tatta's niet 'vrouwen' betekent, maar 'Nederlanders'.
Bedankt Facebook, voor deze broodnodige aanvulling op mijn straattaalskills!
G watte jij wettuh over die straattalluh? Jquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje jammer wel de invasie van staattaal in klb, google me helemaal suf naar straatwoordenboek.nl.
Moet de eerste nog tegenkomen waar ik om kan lachen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Nikmans het volgende:
Ongeveer 1% is grappig, toch maar even geliked
Ja, dat is 'm.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Nikmans het volgende:
Is dit fusionfreak? Volgens mij wel he
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Post eens screenshots dan van reacties van mensen die het racistisch vinden.
Overigens vind ik "tattas" een beetje suf klinken.
Thnx.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar zijn dat blanke mensen die klagen, normaal klagen donkere mensen veel sneller over dit soort dingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |