Zeer onterecht vooroordeel dit. Mijn collega's die van oorsprong uit het buitenland komen,zoals bijvoorbeeld Duitsland, hadden het er laatst over dat ze het gek vonden dat het in Nederland ongebruikelijk is om de bon op te splitsen, terwijl ze dit in het thuisland wel doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Marsenal het volgende:
Die apart afrekenen foto is wel echt hilarisch. Typisch nederlander ding ook. Met zn vieren uit eten voor 300 euro en dan na afloop vragen of de bediening even alles op aparte bonnetjes zet.
En daarna janken dat er een capuccino teveel op je bonnetje staat.
Zoals zoveel van die plaatjes. Allemaal leuk en aardig, maar 'typisich Nederlands'? Niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:27 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Zeer onterecht vooroordeel dit. Mijn collega's die van oorsprong uit het buitenland komen,zoals bijvoorbeeld Duitsland, hadden het er laatst over dat ze het gek vonden dat het in Nederland ongebruikelijk is om de bon op te splitsen, terwijl ze dit in het thuisland wel doen.
Stereotype? Leg eens uit? Ik vind het meer een doodsverwensing naar alle Turken. Dat is wat anders dan het uitlichten van zuinigheid.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef HalveZware het volgende:
Wat ik echter WEL kwalijk vind is, dat wij dit dan maar goed moeten vinden, maar als ik vraag "Weet je de overeenkomts tussen een auto met airo en een turk met botkanker?" dat het rasistisch is.
terwijl dit ook niet meer is dan het uitlichten van een stereotype.
Inderdaad, in Duitsland vraagt de bediening voor het opmaken van de rekening of het apart of samen moet/mag.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:27 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Zeer onterecht vooroordeel dit. Mijn collega's die van oorsprong uit het buitenland komen,zoals bijvoorbeeld Duitsland, hadden het er laatst over dat ze het gek vonden dat het in Nederland ongebruikelijk is om de bon op te splitsen, terwijl ze dit in het thuisland wel doen.
Sommigen zijn idd te makkelijk bedacht, maar de memes die leuk genoeg zijn zetten je wel aan het denken. Dingen van vroeger, zoals je ouders zich gedroegen, daar wordt nu een spiegel voorgehouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel komisch, maar het is 99% gewoon de oude "kaaskoppenmoppen" van de belgen natuurlijk.
dan is het geen memequote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Sommigen zijn idd te makkelijk bedacht, maar de memes die leuk genoeg zijn zetten je wel aan het denken. Dingen van vroeger, zoals je ouders zich gedroegen, daar wordt nu een spiegel voorgehouden.
Ik ben een Rotterdams binnenstadsprodukt, blond, blauwe ogen, blank... En bij ons waren de verjaardagsfeestjes van de schaaltjes kaas, worst en een toefje mosterd, zaten we 'gezellig' op een rijtje bij een verjaardagsfeestje, lieten we uitstapjes afhangen van het besteedbaar bedrag...
Juist die herkenbaarheid is grappig.
toen het over blanke ging was het slecht en bij de plaatjes over de allochtonen vondt je het goeie grappenquote:Op maandag 6 januari 2014 07:08 schreef de_boswachter het volgende:
Slechtste humor ooit.!!!!!!!
Doe het dan goed als je het blanke superieure ras te kakken wil zetten...
Haha preciesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:21 schreef klawie het volgende:
[..]
toen het over blanke ging was het slecht en bij de plaatjes over de allochtonen vondt je het goeie grappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef jogy het volgende:
ff kijken of ik hem begrijp hoor
Jij snapt hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of '30% is goed genoeg'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag net op ned3 stukje van de social club, daar hadden ze op het eind lucille(van lingo) be like plaatjes, was leuk maar kan er geen 1 vinden.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |