Racist!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Diemux het volgende:
Die "memes" zijn stuk voor stuk slecht... totaal geen humor.
Degene die gebaseerd zijn op stereotypen en waar dus een kern van waarheid inzit zijn altijd wel leuk.quote:
try mequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Degene die gebaseerd zijn op stereotypen en waar dus een kern van waarheid inzit zijn altijd wel leuk.
Je maakt onderscheid op huidskleur. Dat is net zo erg als een neger een zwartjoekel noemen.quote:
Alleen blanke mensen kunnen racisten zijn. Dat weet toch iedereen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je maakt onderscheid op huidskleur. Dat is net zo erg als een neger een zwartjoekel noemen.
lol, just lolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Ik ben van mening dat het wel racistisch is maar dat doet me niet zoveel, wees blij dat de nakomelingen van onze slaven ( die toch geen hogere functies bekleden dan vakkenvuller bij de action ) eens een lolletje ten koste van ons kunnen maken.. Ik bedoel maar.. Als je van je kutbaantje terugkomt in je achterstandswijk moet je toch iets om de welvarende blanken een beetje voor lul (proberen) te zetten..
Deze racistquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Abed het volgende:
EN ZWARTE PIET IS VAN ONS DAAR BLIJVEN JULLIE MET JE FIKKEN VANAF!
Tattas
Ja maar blank zou ook een duitser kunnen zijn zeg maar...maar tatta is wel specefiek gericht op NL mensen. Zelfde als kaaskop maar dan net iets minder als scheldwoord.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:24 schreef IPA35 het volgende:
Tevens zijn allochtonen die bang zijn voor honden ook klachtwaardig.
"Oeehhhh hij gaat me bijten!11!11quote:
nee nog erger! likken!!!quote:
high five is ook aardig tatta's be likequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Degene die een plaatje van maikuuul maakt met tattas be like "check die G-star truitje" trakteer ik op een high five
ja dat zijn de blanke nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik dacht dat alleen ethnische minderheden huilie huilie deden om racisme
Guilty of being white.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Alleen blanke mensen kunnen racisten zijn. Dat weet toch iedereen?
Dat was tegen de islam en niet tegen moslims. Blijft grappig hoe mensen dat toch altijd als één zien (dat is ook meteen de kern van het probleem).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Recentelijk nog Wilders met zijn trieste stickertjes.
Leuk en wel, maar de Islam bepaalt grotendeels wel de identiteit van diezelfde moslims. Op die fiets kun je ook zeggen dat bovenstaande memes gericht zijn op de Nederlandse cultuur en niet op Nederlanders an sich.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was tegen de islam en niet tegen moslims. Blijft grappig hoe mensen dat toch altijd als één zien (dat is ook meteen de kern van het probleem).
Leuk en wel, maar hij valt dus niet direct moslims aan, punt. Wat hun identiteit ook moge zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk en wel, maar de Islam bepaalt grotendeels wel de identiteit van diezelfde moslims. Op die fiets kun je ook zeggen dat bovenstaande memes gericht zijn op de Nederlandse cultuur en niet op Nederlanders an sich.
wilders teert op haat, gaat dus nooit gebeurenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef wenfer2 het volgende:
inb4:
Geert Wilders/PVV/moslim/islam -bashing![]()
Stop the hate!
Dat is slechts jouw mening en tevens een onjuiste constatering.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
wilders teert op haat, gaat dus nooit gebeuren
pipo doet huilie huilie over haatbaarden, maar is zelf de grootste handelaar in haat in nederlandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw mening en tevens een onjuiste constatering.
Zo veel waarheid, gelukkig heeft niet iedere tatta het incasseringsvermogen van een kleuter inderdaad. Veel "tatta's" van mijn vriendengroep hebben die pagina ook geliked en vinden er veel ook grappig.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Tattas zijn (autochtone blanke) Nederlanders.
Sws mensen die alles te serieus nemen. Zoveel nigger jokes en allochtonen maar als het een keer over jullie gaat huilie huilie (een paar dan, ik weet dat niet iedereen een incasseringsvermogen van een kleuter heeft)
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef klawie het volgende:
Ik vindt alleen de nigga be like pagina
Gastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was tegen de islam en niet tegen moslims. Blijft grappig hoe mensen dat toch altijd als één zien (dat is ook meteen de kern van het probleem).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 11:03:24 ]
Dit raakt kant noch wal.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:50 schreef SunTzu het volgende:
Tattas be like net wasje gedraaid, frituurpan aangezet en nu wachten tot mijn mannetje thuis in ons kasteeltje komt.
Het was een Turk die dat zei op PowNews.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
moccies be like:
"ik neuk jullie allemaal de moeder'
Welk verband is er tussen humor en IQ waarde? Misschien heb je wel een primeur.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest niet een keer glimlachen, vraag me dus eigenlijk af wat het gemiddelde IQ is van de niet-blanken..
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gast!!!
Zeg het eens, knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
En dit inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die die pagina DISCRIMINATIE!!!!111 vinden en maar wel keer op keer andere volkeren belachelijk makenTypisch weer.
Onmogelijk te meten natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 12:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Lol wel grappig
[..]
Welk verband is er tussen humor en IQ waarde? Misschien heb je wel een primeur.
Gewoon allebei doen, lekker bashen op alles en iedereen maar ook niet huilen als je zelf aangepakt wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die die pagina DISCRIMINATIE!!!!111 vinden en maar wel keer op keer andere volkeren belachelijk makenTypisch weer.
Die Marokkaanse Nederlanders die stoer pochen met hun "dure" auto's als ze op vakantie naar Marokko gaanquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef MagicIsland1 het volgende:
https://www.facebook.com/AllochtoonBeLike
[ afbeelding ]
Ik vind ze beide goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |