Idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef porsche1 het volgende:
Alle negers van Facebook af aub.
Gore racisten.![]()
Ik eis dat mevrouw Verdonk een onafhankelijk onderzoek gaat starten in belang van het volk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd.
Tijd voor kamervragen. Dat dit kan!
?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar zijn dat blanke mensen die klagen, normaal klagen donkere mensen veel sneller over dit soort dingen.
jij bent geen NLder?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef klawie het volgende:
Als nederlander is het denk ik moeilijk om hier de humor van in te zien omdat het voor jullie normaal is maar als je met andere normen en waarden bent opgegroeid dan zie je hier echt wel de humor van in
Mee eens, voor Nederlanders is dit gewoon minder grappig dan voor een allochtoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef klawie het volgende:
Als nederlander is het denk ik moeilijk om hier de humor van in te zien omdat het voor jullie normaal is maar als je met andere normen en waarden bent opgegroeid dan zie je hier echt wel de humor van in
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Ik ben van mening dat het wel racistisch is maar dat doet me niet zoveel, wees blij dat de nakomelingen van onze slaven ( die toch geen hogere functies bekleden dan vakkenvuller bij de action ) eens een lolletje ten koste van ons kunnen maken.. Ik bedoel maar.. Als je van je kutbaantje terugkomt in je achterstandswijk moet je toch iets om de welvarende blanken een beetje voor lul (proberen) te zetten..
Juist niet. De hele kern van humor (in het algemeen) is om herkenbare dingen in een andere context te plaatsen of de context te ridiculiseren. M.a.w, hoe herkenbaarder iets is, hoe makkelijker het is om de humor ervan in te zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef klawie het volgende:
Straattaal is voor het overgrote gedeelte Surinaams, maar al die schoffies doen alsof ze een eigen taal in elkaar knutselen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje jammer wel de invasie van staattaal in klb, google me helemaal suf naar straatwoordenboek.nl.
ja wanneer je een uitkering moet aanvragen of kinderbijslag of w.a.o. of bijstand of of of ofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Op papier wel in de praktijk alleen als het uitkomt
racistquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Abed het volgende:
tattas be like als ik niet werk verveel ik me na een tijdje.
Ik ben van mening dat het wel racistisch is maar dat doet me niet zoveel, wees blij dat de nakomelingen van onze slaven ( die toch geen hogere functies bekleden dan vakkenvuller bij de action ) eens een lolletje ten koste van ons kunnen maken.. Ik bedoel maar.. Als je van je kutbaantje terugkomt in je achterstandswijk moet je toch iets om de welvarende blanken een beetje voor lul (proberen) te zetten..
Ik heb er ook moeite mee deze termen. Wie weet kunnen we samen naar een jaren 70 party. Misschien wat meer ons ding.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dankzij die plaatjes weer ik dat Tatta's niet 'vrouwen' betekent, maar 'Nederlanders'.
Bedankt Facebook, voor deze broodnodige aanvulling op mijn straattaalskills!
haha u mad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik het niet grappig vind.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef ntm het volgende:
Mee eens, voor Nederlanders is dit gewoon minder grappig dan voor een allochtoon.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Nikmans het volgende:
Is dit fusionfreak? Volgens mij wel he
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik de koffie opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wist tot het topic niet eens wat het betekende dus vatte het ook niet racistisch op. Nu ik het wel weet ook niet, lekker belangrijk die kutplaatjes.
Op een neger kan je harder trappen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef IPA35 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?
Zonder ketting werken ze niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op een neger kan je harder trappen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |