succesquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef sp3c het volgende:
ik wil 1 week en 1 weekend op vakantie en stoppen met roken en meer posts maken op 1 dag dan Jimbo zijn record
of wie het record dan ook heeft op dat moment
Jij gaat echt niet als je ergens in Amsterdam loopt ineens lopen schreeuwen van 'HEY!! JIJ HEBT EEN KANKERLELIJKE NEUS, SCHEITWIJF!!'quote:
Nee maar op die manier zeik ik hier ook niet overal over johquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Jij gaat echt niet als je ergens in Amsterdam loopt ineens lopen schreeuwen van 'HEY!! JIJ HEBT EEN KANKERLELIJKE NEUS, SCHEITWIJF!!'
dát geloof ik gewoon niet
Peuken op waarschijnlijk en alles is al dicht in dat dorp van hem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
arjan heb je weer een lastige avond?
Rokenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Peuken op waarschijnlijk en alles is al dicht in dat dorp van hem.
neequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
arjan heb je weer een lastige avond?
je kan hier geloof ik tot 1 uur terecht bij de shoarma boer of bij een café dat heb ik nog nooit gedaan..quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Peuken op waarschijnlijk en alles is al dicht in dat dorp van hem.
Oh story of my life.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef sp3c het volgende:
ow damn ik ben dat pak wijn van je vergeten!
meestal als ik je iets wil geven doe je hard2getquote:
Tja maar wijn he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
meestal als ik je iets wil geven doe je hard2get
van wijn krijg ik zwarte gaten in mijn geheugenquote:
Nee hij ging toch gewoon pinnen? En precies die automaat was 'gefixed'. Dan nog, moet je echt wel zoeken volgens mij om er eentje te vinden die geprepareerd is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Nah je had er toch een paar kunnen zien lopen ofzo, zo van oh ja die gast liep daar
Mjah heb ik niet zo vaak, in tegenstelling tot wat jullie denken drink ik helemaal niet zo veel op een avond. Maar met oud en nieuw was ik wel even wat 'kwijt' geloof ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
van wijn krijg ik zwarte gaten in mijn geheugen
was wel sexy denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah heb ik niet zo vaak, in tegenstelling tot wat jullie denken drink ik helemaal niet zo veel op een avond. Maar met oud en nieuw was ik wel even wat 'kwijt' geloof ik
oh dat is die wedstrijd met heul veul toeschouwers. Je ziet het wel een beetje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
check trouwens
niet echt goed beeld op de tribunes maar zoveel mensen gek
ziet er echt wel tof uit
Geen idee, beetje een zwart gat na 1 uur of zo. Ik weet nog wel dat ik in bed ben gerold.quote:
nee man daar heb ik niet altijd zin inquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Kan je die enge lui in pol sc niet gaan pesten ofzo, met hun onrendabelen uitroeiplannen enzo
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
Nog even teruggekeken, inderdaad ja
Zo snel achteruit schaatsen wil ik ook kunnen
met hem weetikjuistnietquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
Laatst was wel grappig met die jeweetwel
nou je zei jeweetwelquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
Uh dan weet ik niet wat je bedoelt met weetikjuistniet
Ik had het al eerder gezien ja. maar ik blijf me erover verbazen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
Dat is standaard joh.. een lolletje met een drolletje
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het al eerder gezien ja. maar ik blijf me erover verbazen.
Echt he? Specularium post ook niet meer, valt me op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 05:05 schreef sp3c het volgende:
manmanman
urenlang bijlezen hoor in deze SC
Ik ga maandag weer wat klusjes doen. Nu huishoudelijke taken, ben een wasje aan het draaien en een beetje aan het poetsen.quote:
Dit soort dingen doe ik dus altijd op vrijdag. Vanmorgen vroeg al meteen boodschappen gedaan en ben nu aan het schoonmaken (nou ja, NU heb ik eventjes rookpauze ingelast).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga maandag weer wat klusjes doen. Nu huishoudelijke taken, ben een wasje aan het draaien en een beetje aan het poetsen.
Nee ik stond op non-actief. Officieel ben ik per 1 december werkloos (vanwege de procedure met de advocaat en het 'rekken' van het ontslag). Maar door allerlei omstandigheden (afkoopsom/opzegtermijn) kreeg ik de eerste maand sowieso geen WW. Nu pas gaat alles 'door de molen', wat weer een paar werken gaat duren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:08 schreef arjan1112 het volgende:
huh je bent toch al een half jaar werkloos ?
Ja dat is echt een ramp al dat papiergedoe en sommige instanties. Daar heb ik gelukkig hulp voor anders zou ik gillend gek worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik dus altijd op vrijdag. Vanmorgen vroeg al meteen boodschappen gedaan en ben nu aan het schoonmaken (nou ja, NU heb ik eventjes rookpauze ingelast).
Straks even kijken of ik nog geld op mijn rekening heb, gisteren gebeld met het UWV en te horen gekregen dat ik pas over een paar weken WW krijg, dus ik moet nog een maand van mijn spaargeld levenHeb ook alles weer opnieuw moeten invullen (en bij elkaar zoeken dus... want het meeste wist ik natuurlijk niet uit mijn hoofd).
De molens van de bureaucratie draaien langzaam.
33 maanden. Dus bijna 3 jaar. Omdat ik een lang werkverleden heb krijg ik het maximum.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef arjan1112 het volgende:
en die veranderingen gaan pas na 2016 in.. dus krijg je 2 en een half jaar ww
ofzo
Lol nee joh. Maximum krijg je al bij 12 jaar werkverleden. Ik krijg trouwens 38 maanden zie ik net.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef arjan1112 het volgende:
dus je bent 56 en hebt 33 jaar gewerkt ?
Ben je mal. Ik ben nog niet armlastig hoor. Dat kan er ook nog wel af. Ik kijk wel even. Zondag vroeg op mmmm moet ik even over nadenken hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef sp3c het volgende:
als je zondag met mij en timmmmmmmmmtim komt lunchen in Rotterdam mag het op mijn rekening
Ik heb nog tegoed op mijn kaart dus dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef sp3c het volgende:
je moet immers ook dat matige nstreinkaartje betalen
Engels zit toch naast het mariniersmuseum?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
café Engels in R'dam naast het station
Wat naar, gecondoleerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef YokiKater het volgende:
2014 begint alweer debiel.. een tante van mij heeft zelfmoord gepleegd
Het was niet geheel onverwacht.. psychiatrisch patient, meerdere malen in het verleden opgenomen geweest en sinds een tijdje echt verplicht langdurige opname. Zit een heel verhaal aan vast maar dat vind ik privé. Vind het erg voor mijn oom en nichtje, ondanks dat het een beetje in de lijn van haar leven zat om het maar zo te zeggen. Het komt toch onverwacht en het is geen leuk begin van het nieuwe jaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat naar, gecondoleerd
Was het erg onverwacht?
Ach lieverd erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef YokiKater het volgende:
Gaat dus om deze screenshot die hij heeft gemaakt:twitter:PaulOnkenhout twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:20:07Klok. Klepel. Wiet. Algemeen dagblad. http://t.co/cq3BZGYaeD reageer retweet
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef YokiKater het volgende:
Oh wat vreselijk, gecondoleerd en jij en de rest van de familie heel veel sterktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef YokiKater het volgende:
Hoe komt het? Ben je ziek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik ben misselijkwat een kutdag.
Vanavond maar op de bank liggen denk ik.
Waar woon jij dan? want toen we in een ander dorp aankwamen zeiden ze dat er daar niks was gebeurt ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja was echt een flinke hagelstorm net. Lijkt me ook niet relaxed om dan te rijden.
Ik zit nu in Maastricht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? want toen we in een ander dorp aankwamen zeiden ze dat er daar niks was gebeurt ?
Anders een potje sjoelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Vervelend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
CORRIE!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
kek fotootjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders een potje sjoelen?
Mooie sport hoor dat sjoelen.
[ afbeelding ]
Oeh sterkte, niet teveel doen dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
Nog steeds misselijk en ik zie er niet uitIk ga maar weer even op de bank liggen zo. Moest de was ophangen, dus kwam even overeind.
Die ga ik effe opzoekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
CORRIE!
deze moet je downloaden geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
dikke vette scifi topshow!!!
Ach hij ging wel hoor. Voor eventjes tussendoor. Maar remakes zijn nooit zo geweldig natuurlijk. Ik kan me herinneren dat ik de eerste in ieder geval enger vond.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe was carrie? Heb gelezen dat het een slap aftreksel was van het origineel.
Okee, ja dat is wat ik ook hoorde, dat hij minder eng was. Ik heb het origineel nooit gezien zelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach hij ging wel hoor. Voor eventjes tussendoor. Maar remakes zijn nooit zo geweldig natuurlijk. Ik kan me herinneren dat ik de eerste in ieder geval enger vond.
Die waren bijna enger dan de film.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja dat is wat ik ook hoorde, dat hij minder eng was. Ik heb het origineel nooit gezien zelf
Vond die verborgen camera filmpjes in die coffeeshop ter promotie.vande remake wel heel tof
Nee, ze bood het aan, ik hoefde er niet voor te betalen en het was erg rustig dus ze vonden het wel gezellig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Waarom had je het dan laten doen joh. Zonde van je geld.
Oh dan had ik het ook wel gedaan. Al lukt het bij mij nooit, ja 2 minuten, daarna zakt het er uit omdat mijn haar te lang en te zwaar is voor krullen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ze bood het aan, ik hoefde er niet voor te betalen en het was erg rustig dus ze vonden het wel gezellig.
Nou ik was lichtelijk high van de haarlakdamp na afloop. En er is een stuk af nu, het werd zo zwaar dat ik er hoofdpijn van kreeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan had ik het ook wel gedaan. Al lukt het bij mij nooit, ja 2 minuten, daarna zakt het er uit omdat mijn haar te lang en te zwaar is voor krullen.
De hoofdpijn zal eerder nog van de haarlijk zijn denk ik. Vlechten bij mezelf kan ik niet, ik ben een kluns met dat soort dingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik was lichtelijk high van de haarlakdamp na afloop. En er is een stuk af nu, het werd zo zwaar dat ik er hoofdpijn van kreeg.
Als ik zelf weleens krullen doe, was ik mijn haar van te voren en dan vlecht ik het nat in 2 of 4 vlechten, dan zit er al wat slag in als ik de volgende ochtend wakker wordt. Meestal blijft het dan wel ietsje langer zitten.
Nee ik bedoelde voor die tijd, toen mijn haar nog langer was. Ik heb heel veel haren per cm2 schijnt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
De hoofdpijn zal eerder nog van de haarlijk zijn denk ik. Vlechten bij mezelf kan ik niet, ik ben een kluns met dat soort dingenVroeger deed mijn zus het weleens voor me of mijn ex
Oh op die manier, ja dat kan inderdaad. Ik doe eigenlijk niks met mijn haar, allemaal geen zin in. Ik fohn het niet eens droog (maar dat is ook omdat het niet goed is voor je haar).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde voor die tijd, toen mijn haar nog langer was. Ik heb heel veel haren per cm2 schijnt.
De haren op zich zijn dan weer niet zo dik.
Met vlechten ben ik wel handiger geworden, kan nu in elk geval met nat haar het ook invlechten, dat doe ik in de zomer meestal omdat ik dan 's ochtends mijn haar was en geen zin heb om het te drogen.
Ik föhn het eigenlijk altijd wel, daarom moet er na een halfjaar altijd wel een stukje af...dat is dan zo mishandeld dat het er niet meer uitziet. Hoef het gelukkig nog niet te verven dus dat scheelt wel weer, maar ik gok dat dat nog maar een paar jaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja dat kan inderdaad. Ik doe eigenlijk niks met mijn haar, allemaal geen zin in. Ik fohn het niet eens droog (maar dat is ook omdat het niet goed is voor je haar).
Af en toe een stukje eraf doe ik ook, zodat het weer netjes recht is aan de onderkant.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik föhn het eigenlijk altijd wel, daarom moet er na een halfjaar altijd wel een stukje af...dat is dan zo mishandeld dat het er niet meer uitziet. Hoef het gelukkig nog niet te verven dus dat scheelt wel weer, maar ik gok dat dat nog maar een paar jaar is.
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe een stukje eraf doe ik ook, zodat het weer netjes recht is aan de onderkant.
Tip: niet laten verven maar een kleurspoeling nemen, heb je geen uitgroei, het gaat er overal geleidelijk uit en kan wel een maand of 6 blijven zitten (ligt aan je haar denk ik).
Niet de kleurspoeling die je in de winkel koopt, maar bij de kapper laten doen.
Soms is het gewoon kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was niet geheel onverwacht.. psychiatrisch patient, meerdere malen in het verleden opgenomen geweest en sinds een tijdje echt verplicht langdurige opname. Zit een heel verhaal aan vast maar dat vind ik privé. Vind het erg voor mijn oom en nichtje, ondanks dat het een beetje in de lijn van haar leven zat om het maar zo te zeggen. Het komt toch onverwacht en het is geen leuk begin van het nieuwe jaar natuurlijk.
Boven of onder?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
Ja bah sociaal doen op de zaterdagavond. Ik was gisteren bij de kapper, die hadden mijn haar gekruld (1,5u lang mee bezig),
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boven of onder?4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel wat een wijvengezeik weer heIk ga eventjes Superman kijken totdat Ik Vertrek begint.
Ow dat verklaart dat ik niet zo slim ben, ik kijk daar ook weleens naar.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een pikante praatjes
Ik ben TLC aan het kijken, voel me steeds iets dommer worden.
Strange sex was het, een aflevering over een cougar van 73 (quote:Op zondag 5 januari 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat verklaart dat ik niet zo slim ben, ik kijk daar ook weleens naar.
Zit je op mobiel? Ik vind 8 jaar ook te weinig, eerder 15 ofzo anders valt het niet eens op.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
8 jsar vind ik niet echt cougsr eigenlijk
Typt voor geen meter dit
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
Je moedrr is meestsl niet maat 8 jaar jonger...
Ja trein op weg nnaar den haag rn dan door nasr rotterdam.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit je op mobiel? Ik vind 8 jaar ook te weinig, eerder 15 ofzo anders valt het niet eens op.
Oja met sp3c. Veel plezierquote:Op zondag 5 januari 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja trein op weg nnaar den haag rn dan door nasr rotterdam.
Doet ze goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder is geen cougar. Maar een vriendin van mijn moeder heeft een vriend die 20 jaar jonger is
Te jong corrie.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:52 schreef Karina het volgende:
Melig joch van 12 of zo die hallo riep naar me lol.
Misschien ook aan het daten met sp3c, karina, timmmm enzo?quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien ook aan het daten met sp3c, karina, timmmm enzo?
Denk het eigenlijk niet, want dan had karina het wel gezegd vanochtend toen ze in de trein zat.quote:
Ik weet niet of Specularium voor velen een lekker ding is.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet, want dan had karina het wel gezegd vanochtend toen ze in de trein zat.
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of Specularium voor velen een lekker ding is.
Ok. Beetje smaakloos.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Peunage het volgende:
Eerste keer dat ik een ovenschotel in de oven zet. Geen idee of de voorbereiding goed ging
Wat zat er allemaal in?quote:
Vervelend.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef Specularium het volgende:
Mijn tagje is weg, dat wordt weer een maand wennen.
Winterpeun, prei, ui, tomaal, gehakt, olijven, mozzarella, geraspte kaas, paprika en penne rigate.quote:
Hoef je een hele week niet te koken, ideaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Peunage het volgende:
Ja, het was wel te doen. Ik heb alleen een hele schotel gemaakt. Genoeg om een week van te eten denk ik.
Topic openen in CUL en wachten wat ze daar gaan zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar hoe weet je wanneer gehakt eetbaar is?
Duh.quote:
Ja ik heb er al een bord van gegeten dus het maakt niet echt meer uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topic openen in CUL en wachten wat ze daar gaan zeggen.
Is goed hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik heb er al een bord van gegeten dus het maakt niet echt meer uit.
Maar ik heb eerst een beetje gebraden. Er zaten nog kleine roze stukjes in, maar daarna nog een half uur in de oven gedaan. Dus volgens mij zit het wel goed.
Ja ik heb er eigenlijk helemaal geen kruiden of zout bij gedaan, beetje vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed hoor
En volgende keer misschien wat meer kruiden. Klinkt lekker.
Waar staat dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef arjan1112 het volgende:
Vind het tegenvallen van Hugo dat ie Travo's Autisten en Homo's haat.
Smoren is toch roken?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef sp3c het volgende:
ik laat mijn ballen altijd smoren
dan wordt het pas echt een topshow
4/10quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef sp3c het volgende:
ik laat mijn ballen altijd smoren
dan wordt het pas echt een topshow
volgens mij nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |