Oeh sterkte, niet teveel doen dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
Nog steeds misselijk en ik zie er niet uitIk ga maar weer even op de bank liggen zo. Moest de was ophangen, dus kwam even overeind.
Die ga ik effe opzoekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
CORRIE!
deze moet je downloaden geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
dikke vette scifi topshow!!!
Ach hij ging wel hoor. Voor eventjes tussendoor. Maar remakes zijn nooit zo geweldig natuurlijk. Ik kan me herinneren dat ik de eerste in ieder geval enger vond.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe was carrie? Heb gelezen dat het een slap aftreksel was van het origineel.
Okee, ja dat is wat ik ook hoorde, dat hij minder eng was. Ik heb het origineel nooit gezien zelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach hij ging wel hoor. Voor eventjes tussendoor. Maar remakes zijn nooit zo geweldig natuurlijk. Ik kan me herinneren dat ik de eerste in ieder geval enger vond.
Die waren bijna enger dan de film.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja dat is wat ik ook hoorde, dat hij minder eng was. Ik heb het origineel nooit gezien zelf
Vond die verborgen camera filmpjes in die coffeeshop ter promotie.vande remake wel heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |