Ja trein op weg nnaar den haag rn dan door nasr rotterdam.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit je op mobiel? Ik vind 8 jaar ook te weinig, eerder 15 ofzo anders valt het niet eens op.
Oja met sp3c. Veel plezierquote:Op zondag 5 januari 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja trein op weg nnaar den haag rn dan door nasr rotterdam.
Doet ze goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder is geen cougar. Maar een vriendin van mijn moeder heeft een vriend die 20 jaar jonger is
Te jong corrie.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:52 schreef Karina het volgende:
Melig joch van 12 of zo die hallo riep naar me lol.
Misschien ook aan het daten met sp3c, karina, timmmm enzo?quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien ook aan het daten met sp3c, karina, timmmm enzo?
Denk het eigenlijk niet, want dan had karina het wel gezegd vanochtend toen ze in de trein zat.quote:
Ik weet niet of Specularium voor velen een lekker ding is.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet, want dan had karina het wel gezegd vanochtend toen ze in de trein zat.
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of Specularium voor velen een lekker ding is.
Ok. Beetje smaakloos.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Peunage het volgende:
Eerste keer dat ik een ovenschotel in de oven zet. Geen idee of de voorbereiding goed ging
Wat zat er allemaal in?quote:
Vervelend.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef Specularium het volgende:
Mijn tagje is weg, dat wordt weer een maand wennen.
Winterpeun, prei, ui, tomaal, gehakt, olijven, mozzarella, geraspte kaas, paprika en penne rigate.quote:
Hoef je een hele week niet te koken, ideaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Peunage het volgende:
Ja, het was wel te doen. Ik heb alleen een hele schotel gemaakt. Genoeg om een week van te eten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |