Te jong corrie.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:52 schreef Karina het volgende:
Melig joch van 12 of zo die hallo riep naar me lol.
Misschien ook aan het daten met sp3c, karina, timmmm enzo?quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien ook aan het daten met sp3c, karina, timmmm enzo?
Denk het eigenlijk niet, want dan had karina het wel gezegd vanochtend toen ze in de trein zat.quote:
Ik weet niet of Specularium voor velen een lekker ding is.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet, want dan had karina het wel gezegd vanochtend toen ze in de trein zat.
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of Specularium voor velen een lekker ding is.
Ok. Beetje smaakloos.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Peunage het volgende:
Eerste keer dat ik een ovenschotel in de oven zet. Geen idee of de voorbereiding goed ging
Wat zat er allemaal in?quote:
Vervelend.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef Specularium het volgende:
Mijn tagje is weg, dat wordt weer een maand wennen.
Winterpeun, prei, ui, tomaal, gehakt, olijven, mozzarella, geraspte kaas, paprika en penne rigate.quote:
Hoef je een hele week niet te koken, ideaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Peunage het volgende:
Ja, het was wel te doen. Ik heb alleen een hele schotel gemaakt. Genoeg om een week van te eten denk ik.
Topic openen in CUL en wachten wat ze daar gaan zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar hoe weet je wanneer gehakt eetbaar is?
Duh.quote:
Ja ik heb er al een bord van gegeten dus het maakt niet echt meer uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topic openen in CUL en wachten wat ze daar gaan zeggen.
Is goed hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik heb er al een bord van gegeten dus het maakt niet echt meer uit.
Maar ik heb eerst een beetje gebraden. Er zaten nog kleine roze stukjes in, maar daarna nog een half uur in de oven gedaan. Dus volgens mij zit het wel goed.
Ja ik heb er eigenlijk helemaal geen kruiden of zout bij gedaan, beetje vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed hoor
En volgende keer misschien wat meer kruiden. Klinkt lekker.
Waar staat dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef arjan1112 het volgende:
Vind het tegenvallen van Hugo dat ie Travo's Autisten en Homo's haat.
Smoren is toch roken?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef sp3c het volgende:
ik laat mijn ballen altijd smoren
dan wordt het pas echt een topshow
4/10quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef sp3c het volgende:
ik laat mijn ballen altijd smoren
dan wordt het pas echt een topshow
volgens mij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |