Engels zit toch naast het mariniersmuseum?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
café Engels in R'dam naast het station
Wat naar, gecondoleerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef YokiKater het volgende:
2014 begint alweer debiel.. een tante van mij heeft zelfmoord gepleegd
Het was niet geheel onverwacht.. psychiatrisch patient, meerdere malen in het verleden opgenomen geweest en sinds een tijdje echt verplicht langdurige opname. Zit een heel verhaal aan vast maar dat vind ik privé. Vind het erg voor mijn oom en nichtje, ondanks dat het een beetje in de lijn van haar leven zat om het maar zo te zeggen. Het komt toch onverwacht en het is geen leuk begin van het nieuwe jaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat naar, gecondoleerd
Was het erg onverwacht?
Ach lieverd erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef YokiKater het volgende:
Gaat dus om deze screenshot die hij heeft gemaakt:twitter:PaulOnkenhout twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:20:07Klok. Klepel. Wiet. Algemeen dagblad. http://t.co/cq3BZGYaeD reageer retweet
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef YokiKater het volgende:
Oh wat vreselijk, gecondoleerd en jij en de rest van de familie heel veel sterktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef YokiKater het volgende:
Hoe komt het? Ben je ziek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik ben misselijkwat een kutdag.
Vanavond maar op de bank liggen denk ik.
Waar woon jij dan? want toen we in een ander dorp aankwamen zeiden ze dat er daar niks was gebeurt ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja was echt een flinke hagelstorm net. Lijkt me ook niet relaxed om dan te rijden.
Ik zit nu in Maastricht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? want toen we in een ander dorp aankwamen zeiden ze dat er daar niks was gebeurt ?
Anders een potje sjoelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Vervelend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
CORRIE!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
kek fotootjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders een potje sjoelen?
Mooie sport hoor dat sjoelen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |