succesquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef sp3c het volgende:
ik wil 1 week en 1 weekend op vakantie en stoppen met roken en meer posts maken op 1 dag dan Jimbo zijn record
of wie het record dan ook heeft op dat moment
Jij gaat echt niet als je ergens in Amsterdam loopt ineens lopen schreeuwen van 'HEY!! JIJ HEBT EEN KANKERLELIJKE NEUS, SCHEITWIJF!!'quote:
Nee maar op die manier zeik ik hier ook niet overal over johquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Jij gaat echt niet als je ergens in Amsterdam loopt ineens lopen schreeuwen van 'HEY!! JIJ HEBT EEN KANKERLELIJKE NEUS, SCHEITWIJF!!'
dát geloof ik gewoon niet
Peuken op waarschijnlijk en alles is al dicht in dat dorp van hem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
arjan heb je weer een lastige avond?
Rokenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Peuken op waarschijnlijk en alles is al dicht in dat dorp van hem.
neequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
arjan heb je weer een lastige avond?
je kan hier geloof ik tot 1 uur terecht bij de shoarma boer of bij een café dat heb ik nog nooit gedaan..quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Peuken op waarschijnlijk en alles is al dicht in dat dorp van hem.
Oh story of my life.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef sp3c het volgende:
ow damn ik ben dat pak wijn van je vergeten!
meestal als ik je iets wil geven doe je hard2getquote:
Tja maar wijn he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
meestal als ik je iets wil geven doe je hard2get
van wijn krijg ik zwarte gaten in mijn geheugenquote:
Nee hij ging toch gewoon pinnen? En precies die automaat was 'gefixed'. Dan nog, moet je echt wel zoeken volgens mij om er eentje te vinden die geprepareerd is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Nah je had er toch een paar kunnen zien lopen ofzo, zo van oh ja die gast liep daar
Mjah heb ik niet zo vaak, in tegenstelling tot wat jullie denken drink ik helemaal niet zo veel op een avond. Maar met oud en nieuw was ik wel even wat 'kwijt' geloof ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
van wijn krijg ik zwarte gaten in mijn geheugen
was wel sexy denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah heb ik niet zo vaak, in tegenstelling tot wat jullie denken drink ik helemaal niet zo veel op een avond. Maar met oud en nieuw was ik wel even wat 'kwijt' geloof ik
oh dat is die wedstrijd met heul veul toeschouwers. Je ziet het wel een beetje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
check trouwens
niet echt goed beeld op de tribunes maar zoveel mensen gek
ziet er echt wel tof uit
Geen idee, beetje een zwart gat na 1 uur of zo. Ik weet nog wel dat ik in bed ben gerold.quote:
nee man daar heb ik niet altijd zin inquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Kan je die enge lui in pol sc niet gaan pesten ofzo, met hun onrendabelen uitroeiplannen enzo
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
Nog even teruggekeken, inderdaad ja
Zo snel achteruit schaatsen wil ik ook kunnen
met hem weetikjuistnietquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
Laatst was wel grappig met die jeweetwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |