Oeh sterkte, niet teveel doen dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
Nog steeds misselijk en ik zie er niet uitIk ga maar weer even op de bank liggen zo. Moest de was ophangen, dus kwam even overeind.
Die ga ik effe opzoekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
CORRIE!
deze moet je downloaden geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
dikke vette scifi topshow!!!
Ach hij ging wel hoor. Voor eventjes tussendoor. Maar remakes zijn nooit zo geweldig natuurlijk. Ik kan me herinneren dat ik de eerste in ieder geval enger vond.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe was carrie? Heb gelezen dat het een slap aftreksel was van het origineel.
Okee, ja dat is wat ik ook hoorde, dat hij minder eng was. Ik heb het origineel nooit gezien zelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach hij ging wel hoor. Voor eventjes tussendoor. Maar remakes zijn nooit zo geweldig natuurlijk. Ik kan me herinneren dat ik de eerste in ieder geval enger vond.
Die waren bijna enger dan de film.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja dat is wat ik ook hoorde, dat hij minder eng was. Ik heb het origineel nooit gezien zelf
Vond die verborgen camera filmpjes in die coffeeshop ter promotie.vande remake wel heel tof
Nee, ze bood het aan, ik hoefde er niet voor te betalen en het was erg rustig dus ze vonden het wel gezellig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Waarom had je het dan laten doen joh. Zonde van je geld.
Oh dan had ik het ook wel gedaan. Al lukt het bij mij nooit, ja 2 minuten, daarna zakt het er uit omdat mijn haar te lang en te zwaar is voor krullen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ze bood het aan, ik hoefde er niet voor te betalen en het was erg rustig dus ze vonden het wel gezellig.
Nou ik was lichtelijk high van de haarlakdamp na afloop. En er is een stuk af nu, het werd zo zwaar dat ik er hoofdpijn van kreeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan had ik het ook wel gedaan. Al lukt het bij mij nooit, ja 2 minuten, daarna zakt het er uit omdat mijn haar te lang en te zwaar is voor krullen.
De hoofdpijn zal eerder nog van de haarlijk zijn denk ik. Vlechten bij mezelf kan ik niet, ik ben een kluns met dat soort dingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik was lichtelijk high van de haarlakdamp na afloop. En er is een stuk af nu, het werd zo zwaar dat ik er hoofdpijn van kreeg.
Als ik zelf weleens krullen doe, was ik mijn haar van te voren en dan vlecht ik het nat in 2 of 4 vlechten, dan zit er al wat slag in als ik de volgende ochtend wakker wordt. Meestal blijft het dan wel ietsje langer zitten.
Nee ik bedoelde voor die tijd, toen mijn haar nog langer was. Ik heb heel veel haren per cm2 schijnt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
De hoofdpijn zal eerder nog van de haarlijk zijn denk ik. Vlechten bij mezelf kan ik niet, ik ben een kluns met dat soort dingenVroeger deed mijn zus het weleens voor me of mijn ex
Oh op die manier, ja dat kan inderdaad. Ik doe eigenlijk niks met mijn haar, allemaal geen zin in. Ik fohn het niet eens droog (maar dat is ook omdat het niet goed is voor je haar).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde voor die tijd, toen mijn haar nog langer was. Ik heb heel veel haren per cm2 schijnt.
De haren op zich zijn dan weer niet zo dik.
Met vlechten ben ik wel handiger geworden, kan nu in elk geval met nat haar het ook invlechten, dat doe ik in de zomer meestal omdat ik dan 's ochtends mijn haar was en geen zin heb om het te drogen.
Ik föhn het eigenlijk altijd wel, daarom moet er na een halfjaar altijd wel een stukje af...dat is dan zo mishandeld dat het er niet meer uitziet. Hoef het gelukkig nog niet te verven dus dat scheelt wel weer, maar ik gok dat dat nog maar een paar jaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja dat kan inderdaad. Ik doe eigenlijk niks met mijn haar, allemaal geen zin in. Ik fohn het niet eens droog (maar dat is ook omdat het niet goed is voor je haar).
Af en toe een stukje eraf doe ik ook, zodat het weer netjes recht is aan de onderkant.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik föhn het eigenlijk altijd wel, daarom moet er na een halfjaar altijd wel een stukje af...dat is dan zo mishandeld dat het er niet meer uitziet. Hoef het gelukkig nog niet te verven dus dat scheelt wel weer, maar ik gok dat dat nog maar een paar jaar is.
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe een stukje eraf doe ik ook, zodat het weer netjes recht is aan de onderkant.
Tip: niet laten verven maar een kleurspoeling nemen, heb je geen uitgroei, het gaat er overal geleidelijk uit en kan wel een maand of 6 blijven zitten (ligt aan je haar denk ik).
Niet de kleurspoeling die je in de winkel koopt, maar bij de kapper laten doen.
Soms is het gewoon kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was niet geheel onverwacht.. psychiatrisch patient, meerdere malen in het verleden opgenomen geweest en sinds een tijdje echt verplicht langdurige opname. Zit een heel verhaal aan vast maar dat vind ik privé. Vind het erg voor mijn oom en nichtje, ondanks dat het een beetje in de lijn van haar leven zat om het maar zo te zeggen. Het komt toch onverwacht en het is geen leuk begin van het nieuwe jaar natuurlijk.
Boven of onder?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
Ja bah sociaal doen op de zaterdagavond. Ik was gisteren bij de kapper, die hadden mijn haar gekruld (1,5u lang mee bezig),
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boven of onder?4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel wat een wijvengezeik weer heIk ga eventjes Superman kijken totdat Ik Vertrek begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |