SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Vind je gek als je schreeuwt:quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen op FOK! denken ook altijd dat ik een Turk ben, IRL trouwens ook.
Een eckte Ariërquote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zeg dan gewoon wat je afkomst is sjonge jonge jonge.
Ook die wast niet voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Bear Gylls zou wel raad weten met zijn eigen uitwerpselen. Jij bent duidelijk geen Bear Gylls.quote:Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef no1uknow het volgende:
zit in de trein en moet gvd nodig zeiken maar beide toiletten defect, nog een kwartier uitzitten, toch niet normaal dit
[ afbeelding ]
huidkankerquote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef Drinky het volgende:
Godver, ik heb mijn billen verbrand en moet nu op de blaren zitten. Ook m'n neus, schouders en hele rug.
Dacht pak een zonnebankje, want verbrand toch nooit he, zelfs niet als ik 5 uur lang zonder bescherming in de volle zon loop.
10 minuten zou je wel moeten kunnen zei die gast. Echt man wat voor kankerkanon hebben ze daar wel niet.
Hahahaha
afvallen in de winter is knapquote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
Lol
Gister in de kroeg een oude scharrel 'ben je afgevallen?'
Ik wil t niet horen
Binnenkort maatje S henkie?quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
Lol
Ik wil t niet horen
Nee hoor. Niks moeilijks aan helaasquote:
Hopelijk nietquote:
hoe draag jij in hemelsnaam maatje S met 1.83quote:
T-shirts lubberen toch altijd uit dus daarom kan dat. Overhemden gewoon s/m(hihi), hoodies M.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe draag jij in hemelsnaam maatje S met 1.83
afhankelijk van kledingstuk is maat S mij zelfs te klein, ik draag gewoon S-M-L lol
ben jij zo iemand als die zich zo kleed dat als hij 1 keer zijn armen in de lucht gooit zijn navel te zien isquote:Op zondag 15 december 2013 21:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
T-shirts lubberen toch altijd uit dus daarom kan dat. Overhemden gewoon s/m(hihi), hoodies M.
Ingrid weer?quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
Lol
Ik wil t niet horen
Lol fattyquote:
Als ik full retard ga wel ja, maar een shirt wat te lang is staat ook niet echt goed bbyquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben jij zo iemand als die zich zo kleed dat als hij 1 keer zijn armen in de lucht gooit zijn navel te zien is
je mouwen komen dan ook toch te kort of niet
Als ik kleiner dan L ga dan zit het bij mijn schouders echt ontzettend kut. XL past in de meeste gevallen altijd het beste rondom mijn schouders.quote:Op zondag 15 december 2013 22:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol fatty
Of ben je zon hiphopper met veul te grote truien en broeken onder je reet?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef McNulty het volgende:
Heeej jonges luister dan! Wat voor geluid maakt een lifter in het bos??/? nou! NOU!WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je apenarmen ofzo? Met 1.78 kan ik qua lengte van mouwen echt geen L hebben, laat staan XLquote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik kleiner dan L ga dan zit het bij mijn schouders echt ontzettend kut. XL past in de meeste gevallen altijd het beste rondom mijn schouders.
Volgens mij valt dat allemaal best wel mee.quote:Op zondag 15 december 2013 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je apenarmen ofzo? Met 1.78 kan ik qua lengte van mouwen echt geen L hebben, laat staan XL
Lkre pik in die broekjequote:Op zondag 15 december 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal best wel mee.Ik denk dat het meer met bouw te maken heeft.
[ afbeelding ]
Ik ben rechts.
Pik krimpt van skinny jeans mja je moet wel met sw4g lope anders krijg je nooit hoofdquote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
k hoorde dat je pik van creatine krimpt vriend
skinny is gwn yoloswag vriendje je moet gewn representatief er uit zien weetjequote:Op zondag 15 december 2013 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
Pik krimpt van skinny jeans mja je moet wel met sw4g lope anders krijg je nooit hoofd
lekker EHBO en ze op hun bek pakken, ja togquote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag bij Vitesse - NAC geweest ihkv onderzoek, indrukwekkend om zo'n wedstrijd door de ogen van een steward te zien. Nog een lekkere vuurwerkbom op Zuid, meerdere gewonden.
Vind het altijd zo raar. Volgens mij is het ook puur een mindset waar je in zit. Ikzelf ben 2cm langer (1.81), dacht jarenlang dat ik 1.87 was maar alsnog, na die realisering enkele maanden terug, voel ik mij alsnog een beest.quote:
same alleen ben ik wel weer iets langer dan jij. Maar bij dima is het niet het mindset, bij 1.35m moet je toch echt een grens trekken.quote:Op maandag 16 december 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind het altijd zo raar. Volgens mij is het ook puur een mindset waar je in zit. Ikzelf ben 2cm langer (1.81), dacht jarenlang dat ik 1.87 was maar alsnog, na die realisering enkele maanden terug, voel ik mij alsnog een beest.
Watquote:Op maandag 16 december 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind het altijd zo raar. Volgens mij is het ook puur een mindset waar je in zit. Ikzelf ben 2cm langer (1.81), dacht jarenlang dat ik 1.87 was maar alsnog, na die realisering enkele maanden terug, voel ik mij alsnog een beest.
for got sakes bro'squote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe draag jij in hemelsnaam maatje S met 1.83
afhankelijk van kledingstuk is maat S mij zelfs te klein, ik draag gewoon S-M-L lol
Unawarequote:Op maandag 16 december 2013 07:47 schreef fathank het volgende:
Lol hoofd krijgen met een skinny
Zeker van een andere vent die ook een skinny draagt
Gewoon kinderafdeling maatje 176 rocken. Scheelt de helftquote:Op maandag 16 december 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
for got sakes bro's
it's about BB here.
183cm dan draag je
Xl of XXL strak zittend, en anders gewoon niet melden lol
srs
lolquote:Op maandag 16 december 2013 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon kinderafdeling maatje 176 rocken. Scheelt de helft
omg bro's. Krijg m'n voet nog niet eens in die pijp aan de bovenkant denkquote:
W36H32 is prima met skinnyquote:
Waarom een skinny kopen maar niet als zodanig dragen?quote:Op maandag 16 december 2013 08:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
W36H32 is prima met skinny
So unaware
Nee, skinny is echt nietsvaak al moeite met slim fit
jij draagt zekers overseas broekenquote:Op maandag 16 december 2013 07:47 schreef fathank het volgende:
Feed zhe trollquote:Op maandag 16 december 2013 09:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom een skinny kopen maar niet als zodanig dragen?
waar haal jy je v necks? die van jc raggs (men@work) zijn echt brujaquote:Op maandag 16 december 2013 09:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij draagt zekers overseas broeken
Stiekeme boner van al die lekkere mannen in strakke broeken?quote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef RaymondK het volgende:
mannen kappen nou, ik krijg echt last van claustrofobie.
Ik zit hier met een jezusstrakke broek srs. die ik nooit had moeten kopen![]()
![]()
haha, nee anders strakquote:Op maandag 16 december 2013 09:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Stiekeme boner van al die lekkere mannen in strakke broeken?
hijs hommo srsquote:
Heb ik aan het begin van mijn studententijd ook gedaan, maar zodra je een eigen wasmachine hebt vraag je je af waarom je dat niet veel eerder geregeld had.quote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
om de 2 weken koffer volstouwen, naar eindje met kleding en daar moeders de was laten doen. Maar eerlijk gezegd is een eigen wasmachine een miljoen keer handiger
Bestonden wasmachines al toen jij student was dan?quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb ik aan het begin van mijn studententijd ook gedaan, maar zodra je een eigen wasmachine hebt vraag je je af waarom je dat niet veel eerder geregeld had.
Dit dus.quote:Op maandag 16 december 2013 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
[..]
omg bro's. Krijg m'n voet nog niet eens in die pijp aan de bovenkant denk![]()
Cor had z'n eigen wasbordje natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Bestonden wasmachines al toen jij student was dan?
Ja. Je moest alleen wel zelf op een fiets met een dynamo de stroom opwekken.quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Bestonden wasmachines al toen jij student was dan?
quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Cor had z'n eigen wasbordje natuurlijk
quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja. Je moest alleen wel zelf op een fiets met een dynamo de stroom opwekken.
In mijn studententijd deed ik niets aan sport en was ik een fatsige ecto.quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Dbb lopen wel topics over broeken die wel normaal aan te trekken zijn als je je benen traint. Heb zelf een Boss Orange die wel goed zit. En qua pakken: op maat laten maken bij de Suit Supply of de Society Shop kost niet zoveel.quote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef RaymondK het volgende:
mannen kappen nou met die skinnie jienes, ik krijg echt last van claustrofobie.
Ik zit hier momenteel met een jezusstrakke broek srs. die ik nooit had moeten kopen maar d'r was niks anders![]()
![]()
Ik heb afgelopen zomer 3 korte broeken gekocht, ben bang dat ik die volgende zomer allemaal niet meer aan kanquote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op Dbb lopen wel topics over broeken die wel normaal aan te trekken zijn als je je benen traint. Heb zelf een Boss Orange die wel goed zit. En qua pakken: op maat laten maken bij de Suit Supply of de Society Shop kost niet zoveel.
Een beter compliment voor je vooruitgang kun je je niet wensen!quote:Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer 3 korte broeken gekocht, ben bang dat ik die volgende zomer allemaal niet meer aan kan
Dat klopt, wel een beetje zonde want ze waren niet goedkoop. Achja, marktplaatsquote:Op maandag 16 december 2013 12:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een beter compliment voor je vooruitgang kun je je niet wensen!
Thanks,quote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op Dbb lopen wel topics over broeken die wel normaal aan te trekken zijn als je je benen traint. Heb zelf een Boss Orange die wel goed zit. En qua pakken: op maat laten maken bij de Suit Supply of de Society Shop kost niet zoveel.
Ik was ook een skinnyfat ecto die kon eten wat ie wilde.quote:
Hahaha.quote:Op maandag 16 december 2013 07:47 schreef fathank het volgende:
Omg... so jelly...quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 12:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg... so jelly...
Dit is zeg maar durrrrr maar dan next level...
Die durr is zo'n persoon die meiden lastigvalt voor een fotoquote:Op maandag 16 december 2013 12:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg... so jelly...
Dit is zeg maar durrrrr maar dan next level...
Magere armpjes, kippenborst, maar wel vatsige buik door elke dag zak chips eten + veel bier drinken.quote:
Wat een lekker wijf zeg godverdomme.quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
Uit het sterke meisjes topic(check die tweede (Tatjana
)):
http://www.at5.nl/artikel(...)in-de-paaldansschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Op het laatste moment ook, doe wat uit.quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
)):
Wow ook echt hoe die dikke paal tussen haar billetjes komt...quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
)):
Geen idee man.quote:Op maandag 16 december 2013 07:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Watmattie
Hoe kan je denken dat je 6cm groter bent?
Bohquote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
)):
Net op school, gast met flinke bicepsen en traps, geen chest en ziek kleine skinnyjeans.quote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef RaymondK het volgende:
mannen kappen nou met die skinnie jienes, ik krijg echt last van claustrofobie.
Ik zit hier momenteel met een jezusstrakke broek srs. die ik nooit had moeten kopen maar d'r was niks anders![]()
![]()
zou geven, allemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
)):
Bro: je moet niet zelf paaldansen, je moet die paaldanseressen palen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hier is een gaybar met een paaldans paal en een vriend van me heeft daar zijn enkel gebroken.
Klopt ik ga daar ook niet aan beginnen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: je moet niet zelf paaldansen, je moet die paaldanseressen palen.
doen u dat nog es voor, ik heb het nog niet helemaal begrepen...quote:Op maandag 16 december 2013 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ik ga daar ook niet aan beginnen.
Of misschien juist wel, meedoen met zo'n cardio paaldansklasje zoals in die video
quote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hier is een gaybar met een paaldans paal en een vriend van me heeft daar zijn enkel gebroken.
Heb nog een kwart potje dexa met DMAA, die pak ik als ik een avondje goed wil raven. Dexa en volle melkquote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef ZetaOS het volgende:
Ik mis je Pomp In mijn Aderen
ik mis je Potje die ik graag mag
ik mis je DMAA in de Gym
dat gevoel wil maar niet verdwijnen
al dat gemis, ik weet nu wat het was
DMAA is moeilijk,
DMAA is zwaar,
Ik hou van jou Geranium olie,
Wist jij dat maar!
Deze dagen als die dagen zonder jou
hadden beslist niet gemogen
nu merk ik hoeveel ik van je hou
met Energie en zelfs met je Beta-Alanine ochtend humeur
Jij bent de gene die ik altijd al heb gemogen.
Als ik aan jou denk
Denk ik aan Noxi Pro, Jack3d en Napalm.
Vlieg jij er uit
Vlieg ik in gedachten mee
Soms heb ik grote spijt,
Had ik maar by meer ingekocht
Nu ben ik jou voor altijd kwijt
Zeta
Ponypack whey gemixed met beta aline om lekker te spacenquote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb nog een kwart potje dexa met DMAA, die pak ik als ik een avondje goed wil raven. Dexa en volle melk
jij hebt toch je hele vriezer volliggen met maaltijden?quote:
Over 2 weken beginnen met cutten, dat gaat ook vervelend worden de eerste 2 weken denk ikquote:Op maandag 16 december 2013 15:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
shit gek. rooooar hoorde ik gelijk
omg. ja.quote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Over 2 weken beginnen met cutten, dat gaat ook vervelend worden de eerste 2 weken denk ik
Omdat ik dan een jaar "gebulkt" hebquote:Op maandag 16 december 2013 15:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
omg. ja.
dat stel ik echt nog ff een maand of 4 uit hoor
waarom dan al?
ja, alleen ik zit hier op m'n werk.quote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
jij hebt toch je hele vriezer volliggen met maaltijden?
Eerste wat ik dacht was: ahahaha Faggotquote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Jy was cker een chubby choclate muffin vroegah.quote:
echt jonge zulke mense...quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zucht, tegenwoordig zo'n bemoeizuchtige ecto trainer in de sportschool. Voorheen kwam er nooit een trainer maar sinds er een lekker squat wijf iedere dag komt staat hij daar altijd met haar aan te pappen en proberen te imponeren met 60kg bench. Flikker toch op man.
Drinky vertoeft in Pakistan.quote:Op maandag 16 december 2013 17:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Big Mac was in de aanbieding geloof ik.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder jullie kuchdimakuch:
http://www.reddit.com/r/pantyselling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een beetje over m'n nek.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
quote:Op maandag 16 december 2013 18:13 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een beetje over m'n nek.![]()
[..]Pls dontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een beetje over m'n nek.Deathlift or Die.
hier is die shit altijd goedkoop maar kortingsbonnen zijn verlopen dus nu @ BKquote:Op maandag 16 december 2013 17:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Big Mac was in de aanbieding geloof ik.
alle vrouwen hebben issues, of ze nu op reddit zitten of nietquote:Op maandag 16 december 2013 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al die vrouwen op Reddit hebben issues.
[..]gatver, daar ging m'n maaltijd bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een beetje over m'n nek.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Whehe iddquote:Op maandag 16 december 2013 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al die vrouwen op Reddit hebben issues.
Dat is wel extreem ja, maar ik vind het hele /gonewild ook maar sneu hoor. Niet dat ik het niet leuk vind om te zien, maarja. Het zegt wel wat, right.quote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe idd
Zie die ene thread van een tijd terug met "secret that could ruin your life". Al die incest, (verzonnen) rape en dogsex verhalen.
Klopt, allemaal vaag volk daar. Beetje de extreme versie van sexy h gewaagd of die topics in KPD.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel extreem ja, maar ik vind het hele /gonewild ook maar sneu hoor. Niet dat ik het niet leuk vind om te zien, maarja. Het zegt wel wat, right.
dat is echt verdomd smerig zeg.quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
XL crew checking in @ 1,94quote:
Hahahha deze had ik helemaal gemist. Wtf is er met redditquote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
In het midden van het land, boks ouwe.quote:
Die mensen die dat kopen ook echtquote:Op maandag 16 december 2013 19:26 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.reddit.com/r/p(...)ied_and_i_was_right/
not sure if srs
[ afbeelding ]
Wit is niet per se erg als het dat dere pussyjuice is.quote:Op maandag 16 december 2013 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Sommige hebben ook echt van die geel witte aanslag op hun onderbroekje haha
problem spotted.quote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb zin in gezelschap, vraag ik zo'n chick of ze langs wilt komen, durft ze niet. EchtZe woont in Rotterdam dus dan kan ik het nog wel een beetje begrijpen, maar dat is nou ook niet zo heel ver of zo.
Ik ken nog wel wat vrijgezelle chicks in Amsterdam voor je. App me, G.quote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb zin in gezelschap, vraag ik zo'n chick of ze langs wilt komen, durft ze niet. EchtZe woont in Rotterdam dus dan kan ik het nog wel een beetje begrijpen, maar dat is nou ook niet zo heel ver of zo.
Ja, dat zeg ik toch ook, maar Rotterdam is toch zo'n 45 min van Amsterdam?quote:
Sprinter Rotterdam Centraal - Bijlmer = precies 1 uur.quote:Op maandag 16 december 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook, maar Rotterdam is toch zo'n 45 min van Amsterdam?
Ik heb je nummer niet eens.quote:Op maandag 16 december 2013 19:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat vrijgezelle chicks in Amsterdam voor je. App me, G.
Ik had hem alweer op 1KM gezet ja.quote:
Uurtje moet te doen zijn, alhoewel het al 20:00 is.quote:Op maandag 16 december 2013 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sprinter Rotterdam Centraal - Bijlmer = precies 1 uur.
IC Rotterdam Centraal - Sloterdijk = ook precies 1 uur.
dat struggles.
ik heb 'm op het maximale aantal KM's gezet en dan is het nog steeds relatief "dichtbij" voor mij.quote:Op maandag 16 december 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had hem alweer op 1KM gezet ja.Ik had nog wat meisjes in de chat die ik niet aangesproken had en eentje is best wel mooi, dus ik heb die een berichtje gestuurd. 25km hiervandaan, moet te doen zijn.
Lol. Hengelo of zo toch.quote:Op maandag 16 december 2013 19:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik heb 'm op het maximale aantal KM's gezet en dan is het nog steeds relatief "dichtbij" voor mij.
* Curlbrah woont in een boerengat.
Ach, sommige wel. Zo snel mogelijk afspreken is vaak wel beter dan dagenlang over en weer chatten, wat natuurlijk boring as fuck is.quote:Op maandag 16 december 2013 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
Vraag me af hoeveel chicks nou daadwerkelijk dezelfde avond nog even 'langskomen'. Vertel eens Yuri.
wtf.quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
ze kan met mij meerijden. Zet ik dr bij jou af en rij ik door naar ethoquote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, zo dadelijk wil ze ook nog dubbel daten.quote:Op maandag 16 december 2013 20:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ze kan met mij meerijden. Zet ik dr bij jou af en rij ik door naar etho
quote:Op maandag 16 december 2013 18:29 schreef McNulty het volgende:
http://imgur.com/a/7UnCz
Shiiit. Ben aan het eten nigga.
G.R.S. watsmetjou?
Maar zij is knap dus dat maakt niet uit. die dikke die ik postte was wel vies.quote:
Idd. Zou iemand kunnen zijn van US of KPDquote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Maar zij is knap dus dat maakt niet uit. die dikke die ik postte was wel vies.
Genoeg internet voor jou vandaag!quote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd. Zou iemand kunnen zijn van US of KPD![]()
Ik heb zelf niet eens geklikt op de foto's. Straks kom je een foto tegen van menstruatiebloedpropjes.
Sorry, moet nog werken aan mijn scriptie. Ik blijf dus nog ff hangenquote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Genoeg internet voor jou vandaag!
Chick heeft wel fucking lekker lichaam man.quote:Op maandag 16 december 2013 18:29 schreef McNulty het volgende:
http://imgur.com/a/7UnCz
Shiiit. Ben aan het eten nigga.
G.R.S. watsmetjou?
Eigenlijk zien de meeste er best goed uit.quote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chick heeft wel fucking lekker lichaam man.
Idd...quote:Op maandag 16 december 2013 20:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Eigenlijk zien de meeste er best goed uit.
Ik zou zijn boxershort wel willen kopen..quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd...
Brb volgende maand 10 slipjes bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs
Sap the pantysniffer.quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd...
Brb volgende maand 10 slipjes bestellen.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zou zijn boxershort wel willen kopen..Wolla jij vieseh meisjuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srswe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Lol ik was unaware.quote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol van die strings zijn sowieso lelijk
Maken je kont langwerpig
Nee was ik niet, maar weet wat je bedoelt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol ik was unaware.
Zou wel van dat tape willen wat een tijdje geleden gepost werd door iemand (jij??) is dat gewoon zwarte ducttape? Of moet je dat bij zo'n SM winkel halen?
Pic van wat je bedoel?quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol ik was unaware.
Zou wel van dat tape willen wat een tijdje geleden gepost werd door iemand (jij??) is dat gewoon zwarte ducttape? Of moet je dat bij zo'n SM winkel halen?
Hij is God's gift to women. Nee, nee. God's gift to mankind.quote:
God's gift to Onno.quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hij is God's gift to women. Nee, nee. God's gift to mankind.
Hhahaha wtf, kom net achter dat hij gay is. Damn, God's gift to men dan maar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zat zelfs op fokking Grindr.quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tfoe, die gast zet ons Maastrichtenaren tot schande.
Dat hij maar snel oprot. Gast heeft niets anders dan ellende met zich meegebrachtquote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij zat zelfs op fokking Grindr.![]()
Hoe dom kan je zijn als hoogwaardigheidsbekleder.
Hopelijk pleurt hij nu op. Ik was al geen fan hem vanwege zijn drugsbeleid.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Lol hoerenkop of peace.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay dan heb ik niks gezegd.quote:
[..]Me likey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Is die wietpas shit nog niet teruggedraaid?quote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat hij maar snel oprot. Gast heeft niets anders dan ellende met zich meegebracht
Je moest eens weten hoe fucked up de binnenstad is soms![]()
Jawel, maar je moet bevolkingsregister laten zien ofzo. Er zijn al een aantal shops dicht gegaan omdat zij toch wiet verkochten aan buitenlanders.quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is die wietpas shit nog niet teruggedraaid?
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 16 december 2013 21:25 schreef Sapstengel het volgende:
Een uittreksel van het bevolkinsregister lijkt me? Het hele register is een aardige stapel papier.
Als je $$ wil voor je anavar kuurtje dan kan je ook gaan hosselen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ikGewoon laten zien dat je een natty Nederlander bent.
Of mijn slipjes verkopenquote:Op maandag 16 december 2013 21:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je $$ wil voor je anavar kuurtje dan kan je ook gaan hosselen.
Hier inspiratie voor je. Pussy juice + zwarte slip = winquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hier inspiratie voor je. Pussy juice + zwarte slip = winZet die spoiler in een spoiler manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hier inspiratie voor je. Pussy juice + zwarte slip = winhet lijkt wel oorsmeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch zijn er gasten die het kopen en dan in een zakdoek verstoppen en de hele dag lopen te snuivenquote:
[..]dat u jbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas
Wat, srs? Weet nog wel dat toen de wietpas er kwam ze eerst bij mij niet eens moeilijk deden (ondanks buitenlander), toen opeens controles en iedereen verplicht aan de wietpas (fuck dat gewoon op straat kopen). Nadat die pas was afgeschaft nooit meer iets hoeven te laten zien?quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet bevolkingsregister laten zien ofzo. Er zijn al een aantal shops dicht gegaan omdat zij toch wiet verkochten aan buitenlanders.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
ircute gespot tijdens d'r cardioTroll. Dat was ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Met buitenlander bedoel ik iedereen die geen Nederlands paspoort heeft. Tenzij jij een Belg bent, dan snap ik je struggles.quote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, srs? Weet nog wel dat toen de wietpas er kwam ze eerst bij mij niet eens moeilijk deden (ondanks buitenlander), toen opeens controles en iedereen verplicht aan de wietpas (fuck dat gewoon op straat kopen). Nadat die pas was afgeschaft nooit meer iets hoeven te laten zien?
Nederlands wietbeleid
Zelfs in Amerika zijn ze het gaan snappen, in Colorado is het nu ook vrijgegeven voor recreatief gebruik, 25% belasting erop en iedereen mag kopen.
Dus met rbw krijg je het wel gewoon mee?quote:Op maandag 16 december 2013 22:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Met buitenlander bedoel ik iedereen die geen Nederlands paspoort heeft. Tenzij jij een Belg bent, dan snap ik je struggles.
Some serious jimmy rustling going on in here. 'muricaquote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit, hier word je toch leip van.
http://www.reddit.com/r/v(...)o_beat_his_daughter/
Sowieso Nicki. Grootste celebrity crush die ik heb gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
Sap, wie van die 2 zou jij raken?
Heb zo het idee dat je toch Gaga gaat zeggen.
ohhhhquote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso Nicki. Grootste celebrity crush die ik heb gehad.
[ afbeelding ]
Wel een Nederlands rijbewijs.quote:Op maandag 16 december 2013 22:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dus met rbw krijg je het wel gewoon mee?
nicequote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En liep jij vorige keer te klagen over implants.quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik heb daar nooit over geklaagd.quote:Op maandag 16 december 2013 22:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
En liep jij vorige keer te klagen over implants.
Beetje discrimineren GSR, beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas
quote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beetje discrimineren GSR, beetje?
Haa, kom langs. Gaan we ergens wiet scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohh, ik heb zoveel celeb crushes. Niet normaal. Elke week een anderquote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef McNulty het volgende:
Piper Perabo is de mooiste vrouw die door des Here is geschapen.
Mijn Celebrity Crush is beter dan jouw Celebritity Crush.
[ afbeelding ]
Zij is van Coyote Ugly maddafakkaz!![]()
Haar persoonlijkheid trek ik voor geen meter. Ze is het type dat met ogen rolt, constant d'r eigen haar loopt te aaien, whatevahh loopt te bleren etc. GTFO pls.quote:Op maandag 16 december 2013 22:51 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teveel HHHNNNNNNNGGGG
Overloper. De vorige keer vond je Scarlett mooier dan haar. Grrrrrquote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haa, kom langs. Gaan we ergens wiet scoren
[..]
Ohh, ik heb zoveel celeb crushes. Niet normaal. Elke week een ander
Johansson is sowieso mooier dan die ugly bitch die jij hebt gepostquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Overloper. De vorige keer vond je Scarlett mooier dan haar. Grrrrr
Haha ik vind dat juist grappig. En geen probleem als ze aan jouw side staan.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Haar persoonlijkheid trek ik voor geen meter. Ze is het type dat met ogen rolt, constant d'r eigen haar loopt te aaien, whatevahh loopt te bleren etc. GTFO pls.
stfu hjb gtfoquote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Johansson is sowieso mooier dan die ugly bitch die jij hebt gepost
Ik bots juist met dat soort types.quote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik vind dat juist grappig. En geen probleem als ze aan jouw side staan.
In februari ben ik weer terug in NL, dus je moet even tot dan wachten. Help ik je ook gelijk van je celeb crushes af nomsayin'quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haa, kom langs. Gaan we ergens wiet scoren
Ja alleen jammer dat ze een porn star is.quote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bots juist met dat soort types.![]()
Geeft mij maar Skin Diamond. Goeden face + leuk karakter.
Counter attack:quote:Op maandag 16 december 2013 23:16 schreef McNulty het volgende:
Speciaal voor G.R.S.
Facial aesthetics over 9000!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boom bitch, you're dead.Waar ben je dan?quote:Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
In februari ben ik weer terug in NL, dus je moet even tot dan wachten. Help ik je ook gelijk van je celeb crushes af nomsayin'![]()
On a different note: zonnebank, not even twice. Gisteren helemaal kapot tijdens het slapen, rode bips van het zitten. Alle drukpunten helemaal verbrand beyond recognition(rug, schouders, glutes). Zodadelijk deel 2 van deze marteling goodnight sweet me
![]()
Poverty tan of peace. Ben blij dat ik daar geen last van heb.![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Counter attack:Not even close.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boom bitch, you're dead.
[..]
Waar ben je dan?![]()
Poverty tan of peace. Ben blij dat ik daar geen last van heb.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Als je even wacht zal iemand anders die vraag vast wel voor mij beantwoordenquote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef G.R.S. het volgende:
Waar ben je dan?![]()
Poverty tan of peace. Ben blij dat ik daar geen last van heb.
Dan nietquote:
Ah, das wel klote. Je zult waarschijnlijk ergens in het noorden bevinden aangezien jij de zonnebank bezoekt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je even wacht zal iemand anders die vraag vast wel voor mij beantwoorden
Daarnaast, ik heb gewoon huidtype 4, en raak normaal nooit verbrand zelfs zonder bescherming, maar dit stralingskanon had mij na 10 minuten helemaal kapot gestraald met de kracht van een miljoen zonnen.
Mening hetro man over vrouw > mening hetro vrouw over vrouwquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Ah, das wel klote. Je zult waarschijnlijk ergens in het noorden bevinden aangezien jij de zonnebank bezoekt.
Bullshit. Ik kan heus wel zeggen of een vrouw er goed uit zietquote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mening hetro man over vrouw > mening hetro vrouw over vrouw
Geen speld tussen te krijgen.
Dat is niet eens een uitdaging. Scarlett > 99% van de vrouwen ter wereld.quote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik kan heus wel zeggen of een vrouw er goed uit zietDie Piper ziet er zeker goed uit, maar Scarlett is mooier. Zij ziet er verfijnder uit.
Puur op gezicht is Piper mooier. Scarlett is niet uitzonderlijk mooi. Meer allerdaags juist, jij noemt dat dan weer verfijnd. Je komt vaak genoeg meisjes tegen die even mooi of mooier zijn. Een meisje dat mooier is dan Piper, dat is bij hoge uitzondering.quote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik kan heus wel zeggen of een vrouw er goed uit zietDie Piper ziet er zeker goed uit, maar Scarlett is mooier. Zij ziet er verfijnder uit.
My nigga. Dat zeg ik.quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik vind scarlett zo speciaal niet....
Have fun than bikkelquote:Op maandag 16 december 2013 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
Niet zo speciaal
[ afbeelding ]
Ik zou 1 bal opofferen voor 1 nachtje met haar.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef McNulty het volgende:
Ga uit in een degelijke club en dit hoofd wordt zo overtroffen. Mensen willen niet begrijpen.
[ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is niet eens een uitdaging. Scarlett > 99% van de vrouwen ter wereld.
Jessica Albaquote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Puur op gezicht is Piper mooier. Scarlett is niet uitzonderlijk mooi. Meer allerdaags, jij noemt dat dan weer verfijnd. Je komt vaak genoeg meisjes tegen die even mooi of mooier zijn. Een meisje dat mooier is dan Piper, dat is bij hoge uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victoria JusticeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef McNulty het volgende:
Ga uit in een degelijke club en dit hoofd wordt zo overtroffen. Mensen willen niet begrijpen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
Jessica AlbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victoria JusticeIk had het over meisjes in het dagelijks leven tov Piper en Scarlett.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom opeens andere celebrities erbij betrekken.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
strong thisquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik vind scarlett zo speciaal niet....
Met "iets speciaals" bedoel je in iedergeval geen raw beauty. Want daar heeft hoogstens iets bovengemiddelds van. Meer niet.quote:Op maandag 16 december 2013 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik val niet echt op blond tenzij ze echt iets speciaals hebben, zoals Scarlett. Heb in real life maar een paar chicks als haar gezien.
Er zijn genoeg alledaagse vrouwen die een mooier gezicht hebben dan Piper.quote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik had het over meisjes in het dagelijks leven tov Piper en Scarlett.
Waarom opeens andere celebrities erbij betrekken.
Je hebt te veel jonko geklapt in Maastricht meisjuh.quote:Op maandag 16 december 2013 23:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alledaagse vrouwen die een mooier gezicht hebben dan Piper.
Haha, ja, misschien wel.quote:Op maandag 16 december 2013 23:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hebt te veel jonko geklapt in Maastricht meisjuh.
Wie weet er meer?quote:Irritanste troll: Susteren (maar die zien we nooit meer, te-rug!)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:50 schreef no1uknow het volgende:
Beste user:
Beste Mod: Snakey
Meest autistische user: Gym reeks
Lekkerste KLB Hunk: Dimachaerus
Lekkerste KLB chick: Dimachaerus (sorry JB)
Irritanste troll: Snakey
User met de ergste topicdiarree: helplesssss/inloggen/Maidenstower
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dimachaerus
Meest meelevende user: Cor
Slimste user:
User die als eerste unbanned moet worden:
Beste topic van 2013: Gym reeks
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:09 schreef IrCute het volgende:
Beste GYM user: RaymondK
Beste GYM Mod: Snakey
Meest autistische GYM user: jahr00n
Lekkerste GYM Hunk: Panzer
Lekkerste GYM chick: Fanta_stick
Irritanste GYM troll: Cake-man
User met de ergste GYM postdiarree: McNulty
Welke GYM'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dima
Meest meelevende GYM user: CarbonC
Slimste GYM user: Stereonomy
GYM User die als eerste unbanned moet worden: Fanta_stick
Beste GYM post van 2013:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
ircute gespot tijdens d'r cardioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon in de footer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Waar staan die Macro's? Bij de McSwag staan ze heel netjes op de verpakking en op de website, maar bij BK kan ik ze nergens vinden.
Lol. BK smaakt trouwens wel echt 100x beter dan de Mac.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
Thanks
Hahah double cheeseburger 500kcal. Ging voor het gemak altijd maar uit van 300 want ik had geen idee. Nouja toch in de bulk dus boeiend.
Lol en double cheeseburger xxl 920 kcalDaar dacht ik altijd heel menu is wel 100, is gewoon iets van 1500
Klopt ja, helaas is de BK 20m rijden en is ie al om 22:00 dicht. En de Mac is open tot 03:00 en maar 3 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. BK smaakt trouwens wel echt 100x beter dan de Mac.
Hier is de BK op Bijlmer Station tot 00:00 open en de Mac, KFC etc. in Bijlmer Centrum is om 22:00 al dicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, helaas is de BK 20m rijden en is ie al om 22:00 dicht. En de Mac is open tot 03:00 en maar 3 minuten ofzo.
Maar... eind februari opent hier ook een BKDouble cheeseburger xxl every day
Mensen zijn ook gewoon bang om na 12 uur over straat te gaan in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier is de BK op Bijlmer Station tot 00:00 open en de Mac, KFC etc. in Bijlmer Centrum is om 22:00 al dicht.Zelfs de fucking Mac naast mijn boerendorp is doordeweeks tot 1:00 geopend.
Ach, het valt allemaal best wel mee joh (srs).quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen zijn ook gewoon bang om na 12 uur over straat te gaan in de Bijlmer.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisterenavond fietste ik door Bijlmer Centrum. Ik kwam drie negers tegen waarvan er eentje heel breed liep en zo'n 1.70m was. "Hier mag je niet fietsen, ik klap jou zo dadelijk" zei die.
Ik vond het erg netjes van hem dat hij mij op de regels attendeerde.
Met zulke goede macro's zeker. Het kost alleen wel veel geld elke keer.quote:Haha en dat doe ik ook altijd, op sommige dagen eet je niks en dan ff berg fastfood halen voor de easy cals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |