SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Vind je gek als je schreeuwt:quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen op FOK! denken ook altijd dat ik een Turk ben, IRL trouwens ook.
Een eckte Ariërquote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zeg dan gewoon wat je afkomst is sjonge jonge jonge.
Ook die wast niet voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Bear Gylls zou wel raad weten met zijn eigen uitwerpselen. Jij bent duidelijk geen Bear Gylls.quote:Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef no1uknow het volgende:
zit in de trein en moet gvd nodig zeiken maar beide toiletten defect, nog een kwartier uitzitten, toch niet normaal dit
[ afbeelding ]
huidkankerquote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef Drinky het volgende:
Godver, ik heb mijn billen verbrand en moet nu op de blaren zitten. Ook m'n neus, schouders en hele rug.
Dacht pak een zonnebankje, want verbrand toch nooit he, zelfs niet als ik 5 uur lang zonder bescherming in de volle zon loop.
10 minuten zou je wel moeten kunnen zei die gast. Echt man wat voor kankerkanon hebben ze daar wel niet.
Hahahaha
afvallen in de winter is knapquote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
Lol
Gister in de kroeg een oude scharrel 'ben je afgevallen?'
Ik wil t niet horen
Binnenkort maatje S henkie?quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
Lol
Ik wil t niet horen
Nee hoor. Niks moeilijks aan helaasquote:
Hopelijk nietquote:
hoe draag jij in hemelsnaam maatje S met 1.83quote:
T-shirts lubberen toch altijd uit dus daarom kan dat. Overhemden gewoon s/m(hihi), hoodies M.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe draag jij in hemelsnaam maatje S met 1.83
afhankelijk van kledingstuk is maat S mij zelfs te klein, ik draag gewoon S-M-L lol
ben jij zo iemand als die zich zo kleed dat als hij 1 keer zijn armen in de lucht gooit zijn navel te zien isquote:Op zondag 15 december 2013 21:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
T-shirts lubberen toch altijd uit dus daarom kan dat. Overhemden gewoon s/m(hihi), hoodies M.
Ingrid weer?quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
Lol
Ik wil t niet horen
Lol fattyquote:
Als ik full retard ga wel ja, maar een shirt wat te lang is staat ook niet echt goed bbyquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben jij zo iemand als die zich zo kleed dat als hij 1 keer zijn armen in de lucht gooit zijn navel te zien is
je mouwen komen dan ook toch te kort of niet
Als ik kleiner dan L ga dan zit het bij mijn schouders echt ontzettend kut. XL past in de meeste gevallen altijd het beste rondom mijn schouders.quote:Op zondag 15 december 2013 22:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol fatty
Of ben je zon hiphopper met veul te grote truien en broeken onder je reet?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef McNulty het volgende:
Heeej jonges luister dan! Wat voor geluid maakt een lifter in het bos??/? nou! NOU!WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je apenarmen ofzo? Met 1.78 kan ik qua lengte van mouwen echt geen L hebben, laat staan XLquote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik kleiner dan L ga dan zit het bij mijn schouders echt ontzettend kut. XL past in de meeste gevallen altijd het beste rondom mijn schouders.
Volgens mij valt dat allemaal best wel mee.quote:Op zondag 15 december 2013 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je apenarmen ofzo? Met 1.78 kan ik qua lengte van mouwen echt geen L hebben, laat staan XL
Lkre pik in die broekjequote:Op zondag 15 december 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal best wel mee.Ik denk dat het meer met bouw te maken heeft.
[ afbeelding ]
Ik ben rechts.
Pik krimpt van skinny jeans mja je moet wel met sw4g lope anders krijg je nooit hoofdquote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
k hoorde dat je pik van creatine krimpt vriend
skinny is gwn yoloswag vriendje je moet gewn representatief er uit zien weetjequote:Op zondag 15 december 2013 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
Pik krimpt van skinny jeans mja je moet wel met sw4g lope anders krijg je nooit hoofd
lekker EHBO en ze op hun bek pakken, ja togquote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag bij Vitesse - NAC geweest ihkv onderzoek, indrukwekkend om zo'n wedstrijd door de ogen van een steward te zien. Nog een lekkere vuurwerkbom op Zuid, meerdere gewonden.
Vind het altijd zo raar. Volgens mij is het ook puur een mindset waar je in zit. Ikzelf ben 2cm langer (1.81), dacht jarenlang dat ik 1.87 was maar alsnog, na die realisering enkele maanden terug, voel ik mij alsnog een beest.quote:
same alleen ben ik wel weer iets langer dan jij. Maar bij dima is het niet het mindset, bij 1.35m moet je toch echt een grens trekken.quote:Op maandag 16 december 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind het altijd zo raar. Volgens mij is het ook puur een mindset waar je in zit. Ikzelf ben 2cm langer (1.81), dacht jarenlang dat ik 1.87 was maar alsnog, na die realisering enkele maanden terug, voel ik mij alsnog een beest.
Watquote:Op maandag 16 december 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind het altijd zo raar. Volgens mij is het ook puur een mindset waar je in zit. Ikzelf ben 2cm langer (1.81), dacht jarenlang dat ik 1.87 was maar alsnog, na die realisering enkele maanden terug, voel ik mij alsnog een beest.
for got sakes bro'squote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe draag jij in hemelsnaam maatje S met 1.83
afhankelijk van kledingstuk is maat S mij zelfs te klein, ik draag gewoon S-M-L lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |