SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Champy op 13-12-2013 08:55:43 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:27 schreef Ethanolic het volgende:
Aware, Sap. Ik word ook altijd zo lomp dronken van bier
Het is Bierproeflokaal De Zotte, Raamstraat. Toptentje. Moet je iemand Kwak laten drinken die dat nog nooit heb gedaan, gegarandeerd topavond.
Laatst liep ze hier in 't topic nog te dagdromen over een Citron DS3. Laten we nou niet doen alsof het full-option beamer is.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef Ethanolic het volgende:
Jackie rijdt in een auto die enkel Snakey hier kan betalen.
Sick. ADO loopt wat dat betreft wel voorop volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef no1uknow het volgende:
Ben nu voor dat werk bij het onderzoeksbureau me aan het verdiepen in de veiligheid rond stadia. Over het stadion van ADO:
[..]
En dan dit:
[..]
zit wel een ziek stukje software achter face herkenning trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Laatst liep ze hier in 't topic nog te dagdromen over een Citron DS3. Laten we nou niet doen alsof het full-option beamer is.
[..]
Sick. ADO loopt wat dat betreft wel voorop volgens mij.
Was laatst in Brussel met JB, ik aan de Kwak, zij Kriek. Echte levensgenieters. #goedverhaalvertelmeerquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
m'n vader drinkt dat wel eens, Kwak. Uit zo'n koetsiersglas natuurlijk
'k wordt al misselijk bij de lucht lol
Kriek, is toch dat kersenbier? Dat drinkt m'n moeder nog wel eens als het bloedheet isquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was laatst in Brussel met JB, ik aan de Kwak, zij Kriek. Echte levensgenieters. #goedverhaalvertelmeer
Barkode is failliet. Matige tent ook, waardeloos geluid.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je vindt ze allemaal in de Barkode. Veel plezier dit weekend
lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Barkode is failliet. Matige tent ook, waardeloos geluid.
Ik heb thuis nog een Trappist staan met 11,3%. Lang leve kerstpakketten. Allemaal goeie bruikbare shit zat erin. Zelfs een pak rijst
Sorry Annie is wegquote:
Apenkooi klinkt echt fucking gayhipster. srryquote:Op donderdag 12 december 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
Apenkooi NYE is ook echt Miami Vice themaMikenki smooth. Ga er helaas niet heen
Apenkooi is goeie fissa man. Pleinvrees ook zeker tof. Barkode was ook niet veel soeps, maar al mijn studiegenoten zaten daar ieder weekend omdat ze MER studentjes supermakkelijk zijn daar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Apenkooi klinkt echt fucking gayhipster. srry
Amsterdam vind k trouwens sowieso qua uitgaan niet heul bijzonder. Voor goeie techno kun je beter in Roffa of Nimma zijn. Als je ziet wat Doornroosje de afgelopen 2 maanden allemaal op 't programma heeft gehad, en nog gaat krijgen in januari. 5 uur James Holden
Ken je nog meer tenten met makkelijke chicks?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Apenkooi is goeie fissa man. Pleinvrees ook zeker tof. Barkode was ook niet veel soeps, maar al mijn studiegenoten zaten daar ieder weekend omdat ze MER studentjes supermakkelijk zijn daar.
Ongeveer alle foute kroegen in Damsco?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ken je nog meer tenten met makkelijke chicks?
Cafe De Waard op 't Leidse. Lekkere 35-plusser aan de haak slaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ongeveer alle foute kroegen in Damsco?
Heb die NYE editie eens gechecked, enige boeiende is Benny R en Cinnaman imho.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Apenkooi is goeie fissa man. Pleinvrees ook zeker tof. Barkode was ook niet veel soeps, maar al mijn studiegenoten zaten daar ieder weekend omdat ze MER studentjes supermakkelijk zijn daar.
Damscoquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ongeveer alle foute kroegen in Damsco?
Daar ging het hier niet om. Ik heb het niet zo op dat zwever-taalgebruik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Komt Mr. Pro-Roffa-Anti-Damsco weer.
Generatiekloofje Cor, niks aan te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar ging het hier niet om. Ik heb het niet zo op dat zwever-taalgebruik.
Dat laatste is wel gers hoorquote:
Iedere gek z'n gebrekquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef Champy het volgende:
Badmintonnen ja, weet je wel, wat veel mensen op de camping doen?
Op de bank The Voice kijken onder het genot van een goede rode wijn en blokjes Old Amsterdam met vrouwtje. Genieten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef Montelly het volgende:
Kutjes wat gaan jullie allemaal doen van t weekend?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op de bank The Voice kijken onder het genot van een goede rode wijn en blokjes Old Amsterdam met vrouwtje. Genieten.
WTF is gers?quote:
Vanavond Vie, u aware?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef Montelly het volgende:
Uhu uhu, zal wel ter tafel komen vanavond, we are als het goed is toch?quote:
yep, vriendin was 2 weken geleden geweest, ze zei dat het wel leuk was alleen veel antillianenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Uhu uhu, zal wel ter tafel komen vanavond, we are als het goed is toch?
Jij bent toch antilliaans?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
yep, vriendin was 2 weken geleden geweest, ze zei dat het wel leuk was alleen veel antillianen
ik ga lerenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef Montelly het volgende:
kwakquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
m'n vader drinkt dat wel eens, Kwak. Uit zo'n koetsiersglas natuurlijk
'k wordt al misselijk bij de lucht lol
wrm geen AirMax?quote:
Loopt iedere stratenmaker Mitchell in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is hier mis mee
[ afbeelding ]
#foreveralonequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag in de les ging een docent een blaadje uitdelen, zegt ie: "jij zit wel vaak alleen h, ben je bang voor mensen?"
Ik: "Nee hoor."
"Ben je bang voor docenten?"
"Nee hoor."
Deed me wel ff pijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag in de les ging een docent een blaadje uitdelen, zegt ie: "jij zit wel vaak alleen h, ben je bang voor mensen?"
"Nee hoor."
Deed me wel ff pijn.
die leraar heeft een goeie mensenkennisquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
"Nee hoor."
Deed me wel ff pijn.
Wrom weet jij dat? Wrom nou? gvd. Daar gaat je onschuldige imago.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
Het is toch hoeresloeretaxirijden?
Niet zoveel, morgenavond wat whisky drinken maar niet teveel want moet zondag nog trainen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef Montelly het volgende:
Sap ik krijg laatste tijd opeens allemaal fantasietjes om meisje mij te laten nemen met voorbinddildo (kleine). What do???quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet zoveel, morgenavond wat whisky drinken maar niet teveel want moet zondag nog trainen.
30 jaar geledenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
Het is toch hoeresloeretaxirijden?
I've been called a Beast, both as an insult and as a compliment.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef JackieBrown het volgende:
Is een doordenkertje diemaar je hebt m niet door he #laaggeleid
Gewoon doen, yolo. Eens proberen kan geen kwaad toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Sap ik krijg laatste tijd opeens allemaal fantasietjes om meisje mij te laten nemen met voorbinddildo (kleine). What do???
Wrom weet jij dat? Wrom nou? gvd. Daar gaat je hetroseksuele imago.quote:
Maak je lekkere brownies?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef JackieBrown het volgende:
Is een doordenkertje diemaar je hebt m niet door he #laaggeleid
Denken dat ik ooit meer dan een paar flessen wijn zou betalen voor seksquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wrom weet jij dat? Wrom nou? gvd. Daar gaat je hetroseksuele imago.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Sap ik krijg laatste tijd opeens allemaal fantasietjes om meisje mij te laten nemen met voorbinddildo (kleine). What do???
volgens mij was het streetsoldier oidquote:
Echt stoer vertel me meer aub.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
Woensdag een groot feest georganiseerd door m'n studievereniging. Kan ik eindelijk m'n gains laten zien.
Nou ik ga dus daar naar toe, hoop een leuk meisje te zoeken natuurlijk. Beetje flirten kan geen kwaad uiteraard. Na wat gerotzooi in de club ga ik haar vragen of ze mee wil naar m'n kamer. Ik schenk een glas wijn voor haar in. Om de sfeer verder te bevorderen zet ik een muziekje op, Phil Collins is mijn favoriet zijn muziek kan zo goed gevoelens van de ziel blootgeven. Ik vraag dan of ze mee naar de slaapkamer wil gaan. In mijn slaapkamer staat een grote spiegel afijn ik zal haar flink verwennen. Ik neem haar van achteren zodat ik mijn prachtig lichaam nog beter kan bewonderen misschien mijn biceps een beetje flexen om in een ware extase te komen. Dit is nog maar niks, er staat nog veel meer voor haar in petto waar ze niks van af weet.quote:
Hup de deur uit! Je hebt hele weekend voor je, genoeg feestjes te bezichtigen, ga erop uit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Klokov het volgende:
Organiseerde mijn studievereniging maar een feest waar ik mijn gains kan laten zien
springen? Wat voor manlet ben je dan als dat nodig isquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:36 schreef Klokov het volgende:
Aha manlet, ik spring over je heen als het nodig is.
Darten? Of dammen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Pfoe wedstrijdje om 10 uur. Zijn geen tijden meer dit.
Zeg eerlijk, ben je niet een beetje hard?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme, in m'n straat hebben 13 jarige meisjes een feestje. Kan geen Kart Perry meer horen. Ben zo terug, ik storm naar binnen en ga in hun kont plassen.
Hahahaahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Nou ik ga dus daar naar toe, hoop een leuk meisje te zoeken natuurlijk. Beetje flirten kan geen kwaad uiteraard. Na wat gerotzooi in de club ga ik haar vragen of ze mee wil naar m'n kamer. Ik schenk een glas wijn voor haar in. Om de sfeer verder te bevorderen zet ik een muziekje op, Phil Collins is mijn favoriet zijn muziek kan zo goed gevoelens van de ziel blootgeven. Ik vraag dan of ze mee naar de slaapkamer wil gaan. In mijn slaapkamer staat een grote spiegel afijn ik zal haar flink verwennen. Ik neem haar van achteren zodat ik mijn prachtig lichaam nog beter kan bewonderen misschien mijn biceps een beetje flexen om in een ware extase te komen. Dit is nog maar niks, er staat nog veel meer voor haar in petto waar ze niks van af weet.
De volgende dag zet ik haar bij het vuil, in een vuilniszak.
Lekker hoor.quote:
Panna achter je oor. Ja tok! JA TOK!quote:
Nog een vieze Eriksen sleep panna gegeven net aan een Turk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ook nog een blauwe maandag gedaan, maar niet heel erg geschikt voor
Hij heette Aziz trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog een vieze Eriksen sleep panna gegeven net aan een Turk.precies zo bij de corner ook. werd gek die gast, en terecht.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik ging heel even een stukje van "Sex Drive" checken en Ian (hoofdrolspeler) deed mij gelijk aan Dima denken.
Klinkt wel goed op zich.quote:Actie! Ribs for Two
Een voordelig tweepersoons actie menu (ruim 1 kilo spareribs, 3 side dishes en saus naar keuze) voor slechts 27,95.
Kijk "The Pineapple Express".quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaha.!
Normaal ben ik niet zo van de komedies maar dit soort films vind ik echt tof. Net als not another teen movie, eurotrip, roadtrip, project x en nog wat andere titels die ik vergeten ben. Kan me altijd wel goed inleven in die personages.
Seth Rogen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt wel goed op zich.
[..]
Kijk "The Pineapple Express".
Hij is awesome.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Seth Rogen.![]()
Die gozer speelt ook altijd dezelfde rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Psychoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
American Psycho is bijna klaar en de ribs zijn er over vijf minuten. Ben benieuwd naar beide.
Bedankt Raymond daar maar voorquote:
haha arme gozer ik zal aan je denken als ik zo ga deadliftenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:29 schreef Drinky het volgende:
Ik moet echt myn leven herdenken ( rip )
Volgens mij zal jij heel gelukkig met een "Dieuwertje" typje worden die jou elke dag wel een keer aanspreekt met "doe maar nomaal, dan doe je al gek genoeg".quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
Waarom kunnen dat soort wijven nooit normaal op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Klokov het volgende:
Pak ze aan Henkie!NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik ken wel een Ingrid, ik stuur je picca op dm ja?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
Trouwens, topic van Maidenstower/Helplessss/inloggen
KLB / Afvallen duurt langzaam!!!
Waarom bestaan zulke mensen (uit dat topic).quote:Maar ik heb makkelijk praten; hoeveel ik ook eet, er komt geen kilo bij.
Niet alleen in dat topic hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom bestaan zulke mensen (uit dat topic).
Misschien moet Dima haar eens goed pakkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe meer ik lees van dat mens hoe meer
Ik hoop niet dat Dima zo wanhopig is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Misschien moet Dima haar eens goed pakken
Volgens mij ben jij echt heel consequent aan het gymmen (srs!). Hoe is je vooruitgang? Merk je al veel verschil?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:53 schreef Beach het volgende:
[..]
haha arme gozer ik zal aan je denken als ik zo ga deadliften
zoals de wijze nutty altijd zegt, never stick your dick in crazyquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Misschien moet Dima haar eens goed pakken
Ehm ja redelijk wel denk ik. Verbeterpunten zijn er wel voor mij, zoals calorien tellen. Ben ik meestal te lui voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt heel consequent aan het gymmen (srs!). Hoe is je vooruitgang? Merk je al veel verschil?
Weet dat het nu niet daarover gaat maar ben oprecht geinteresseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor altijd body dysmporphia h
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ehm ja redelijk wel denk ik. Verbeterpunten zijn er wel voor mij, zoals calorien tellen. Ben ik meestal te lui voor![]()
Verschil is er wel qua fysiek en kracht. Ik begon met niks/lege stang en nu ben ik iig niet meer de slapste van degenen die compounds doen hier
Vroeg zelfs iemand vandaag aan me of ik ergens voor trainBD the struggle is real. Team nooittevredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor altijd body dysmporphia h
Myfitnesspal app al eens geprobeerd? Ik ben zelf ook vaak te lui hoor maar voordeel van die app is even paar minuten voor zitten en je hebt je dag ingevoerd. Vooral toen het wat langzamer ging bij mij heeft gedetailleerd inzicht in m'n intake veel verschil gemaakt
Wel ooit geinstalleerd maar dan nog moet je het elke keer invoeren tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
BD the struggle is real. Team nooittevreden
Myfitnesspal app al eens geprobeerd? Ik ben zelf ook vaak te lui hoor maar voordeel van die app is even paar minuten voor zitten en je hebt je dag ingevoerd. Vooral toen het wat langzamer ging bij mij heeft gedetailleerd inzicht in m'n intake veel verschil gemaakt
Never stick your stick your dick raw in crazy.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zoals de wijze nutty altijd zegt, never stick your dick in crazy
ff gequote voor het nageslachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Never stick your stick your dick raw in crazy.
-McNulty
lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel ooit geinstalleerd maar dan nog moet je het elke keer invoeren toch
Goeien Nederlansquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
Haha srs? hele nacht doorgehaald?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Drinky het volgende:
hey jongons ik slaap nog steeds niet net pizza gehad haha fuck later leg day
Het is een goede film maar ik vond het einde toch wat onduidelijk. Aparte vent ook die Patrick.quote:
Maak je gluten maar lekker maximaal groot. Ghehehe. Nomsayinnn'quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:47 schreef JackieBrown het volgende:
Vanmiddag eigenlijk upperbody day maar ga denk ik extra squatten erbij gewoon voor feels
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
Marmar squat meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef McNulty het volgende:
Die inloggen.
Zegt 60-100kg squat
Zegt er niet bij dat het quatersquats zijn.
Zegt er niet bij dat het in de smith machine was.
Dom wicht.
Bby tis banaan kaneel gewordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
appel kaneel!!! Niet op de foto maar hij staat er sws tussen
kan niks vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaha wtf mannn![]()
!!!
http://www.reddit.com/r/I(...)o_regularly_has_sex/
ze heeft er srs ook plaatje van....
hoe kun je dan genieten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen van allen: duur, 0% vet is slecht en kunstgrepen om dat te bereiken.
ja mattiequote:
full srsquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha srs? hele nacht doorgehaald?
Doe eens link naar die foto danquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaha wtf mannn![]()
!!!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaha wtf mannn![]()
!!!
Ik heb haar pics niet gezien alleen het verhaal gelezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Meh erg nice ziet die chick er niet uit dus geen weirdest boner. Dan is deze beter:
https://www.facebook.com/CupcakeAndMrBiggs/photos_stream
Zouden ze elkaar ook echt gedaan hebben denk je?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Meh erg nice ziet die chick er niet uit dus geen weirdest boner. Dan is deze beter:
Ja er is een video van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zouden ze elkaar ook echt gedaan hebben denk je?
Ze lijkt er wel veel op ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:18 schreef McNulty het volgende:
DjekkieBraun dat u?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is zij dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n bescheiden behulpzame lid op Fok was. Blijkbaar zat ik ernaast. Arrogantie druipt er vanaf. Je klinkt alsof je in de baarmoeder van je ma hebt gesquat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef McNulty het volgende:
Die inloggen.
Zegt 60-100kg squat
Zegt er niet bij dat het quatersquats zijn.
Zegt er niet bij dat het in de smith machine was.
Dom wicht.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n bescheiden behulpzame lid op Fok was. Blijkbaar zat ik ernaast. Arrogantie druipt er vanaf. Je klinkt alsof je in de baarmoeder van je ma hebt gesquat.
No1uknow ook. Triest. Ik post hier en daar om wat te leren en deel mijn bevindingen omdat ik gecorrigeerd wil worden. Gelukkig zijn er leden die zelfverzekerd zijn en geen behoefte hebben zichzelf omhoog te krikken met zulke denigerende posts
Hoe unaware was jij?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n bescheiden behulpzame lid op Fok was. Blijkbaar zat ik ernaast. Arrogantie druipt er vanaf. Je klinkt alsof je in de baarmoeder van je ma hebt gesquat.
No1uknow ook. Triest. Ik post hier en daar om wat te leren en deel mijn bevindingen omdat ik gecorrigeerd wil worden. Gelukkig zijn er leden die zelfverzekerd zijn en geen behoefte hebben zichzelf omhoog te krikken met zulke denigerende posts
Over McNulty?? Ahahahahaha hahahaha haha hhhquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n bescheiden behulpzame lid op Fok was.
Van welke? Die van Reddit?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit, wat een ratchet chick ook.Ergens een video waar ze full doggy-style gaat?
Sap moet hem sowieso hebben.
Ja sap vast, zeker jij zou daar geen video van hebbenquote:
Ik kom nooit op reddit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja sap vast, zeker jij zou daar geen video van hebben
Je snapt wel dat dit jouw gedachten zijn h?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe unaware was jij?![]()
Je wilt toch zo graag een aandachtstrekkertje zijn op fok. Dan moet je niet gaan klagen als je dat ook krijgt.
Hahaha wtf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Beach het volgende:
ik kreeg wel dit linkje van thefixer, zou om diezelfde meid gaan
-weg-
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dit jouw gedachten zijn h?
Dude, jij komt al klaar wanneer ik jou kus. Ik heb geen behoefte aan aandacht. Mijn agenda is hier anders.
Jij daarentegen komt je zolderkamer niet uit omdat je anderen in de gaten moet houden en daarover moet posten. Wie zit er dan op Fok voor aandacht lieverd?
Ik zie geen tattoo's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Beach het volgende:
ik kreeg wel dit linkje van thefixer, zou om diezelfde meid gaan
-weg-
Je hebt serieus een agenda voor FOK! Shitttttt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dude, jij komt al klaar wanneer ik jou kus. Ik heb geen behoefte aan aandacht. Mijn agenda is hier anders.
Jij daarentegen komt je zolderkamer niet uit omdat je anderen in de gaten moet houden en daarover moet posten. Wie zit er dan op Fok voor aandacht lieverd?
Dat was niet serieus bedoeld schatquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie geen tattoo's.
[..]
Je hebt serieus een agenda voor FOK! Shitttttt.
Hou die kus van je maar in je broekzak. Ik pas. En als iemand hier een link post naar een ander topic, en ik daar op klik, dan wil dat niet zeggen dat ik jou in de gaten hou. Dus blijft jezelf maar lekker belangrijk vinden, want nobody else gives a fuck.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hou die kus van je maar in je broekzak. Ik pas. En als iemand hier een link post naar een ander topic, en ik daar op klik, dan wil dat niet zeggen dat ik jou in de gaten hou. Dus blijft jezelf maar lekker belangrijk vinden, want nobody else gives a fuck.
dat is geen streef, dat ik gewoon niks doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Streef:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een lichaam lelijker dan een gezwel jezusquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Streef:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfg nog nooit zoveel spel, schrijf of stijlfouten gezien op de eerste pagina.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
Btje Ryan Gosling togquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
een lichaam lelijker dan een gezwel jezus
Dat is niet mooi toned vriendquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
pcies meid lievur een hontje als een mannetje he he he . . . en die kleintjes kunne ook so leker likkebeter als son vent die nix kan tusse de beentjes
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
nee . . . sjokoladepasta vint hij lekerder
HGAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef IrCute het volgende:
Haha die chick op reddit zei dat ze nutella gebruikt.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 20:43:23 ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Beetje laat ofnie?quote:
meen je niet?, ze is best dik voor jouw smaakquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef McNulty het volgende:
Zou raken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die sma zou ik volramme wil je niet wetenquote:
echt een hoeren hoofdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef McNulty het volgende:
Laat maar idd.![]()
http://instagram.com/p/bHQvppK5H4/#
Whiskey is met jou mis vanavond.quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie neit wat er mis mee is, zou raken.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:01 schreef MaidensTower het volgende:
Het waren idd squarter squats. Zonder smith machine overigens op advies van no1uknow. Heb ik toch iets aan hem gehad
Beachboy alert.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Streef:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeruh kopf kan wel geil zijn mits de tjik redelijke facial aesthetics heeft.quote:
McBatsjeindeasser wat dacht je daarvan? Gehehehe. Nomsayinnn'quote:Op zondag 15 december 2013 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Ik mis de opties nutty en mcbatshitcrazy
Domme poll. Je wilt de animo peilen naar alternatieve namen en dan prop je willekeurig een antwoord over gedrag ertussen. #laaggeleidheidquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Klokov het volgende:
Poll: Mcnulty moet zijn naam veranderen naar:
• Mcnasty
• Mcnaughty
• Mcnuity
• McDonalds
• Mcnulty moet zijn gedrag veranderen
• Anders...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja en ik kwam net onderweg naar huis opeens een kraam met grote braadworsten tegen (woon echt tussen een kerstmarkt) en kon het niet laten even te genieten #vaarwelgainsquote:
Het ennige wat ik lift is myn eige staaf. Ha .ha.quote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja en ik kwam net onderweg naar huis opeens een kraam met grote braadworsten tegen (woon echt tussen een kerstmarkt) en kon het niet laten even te genieten #vaarwelgains
Ik zit echt bijna 3k kcal over mijn doel deze week, fatgains here I come.
Hey jongons, liften jullie wel?
hey man doe niet zo vies hier zitte ook kinderquote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het ennige wat ik lift is myn eige staaf. Ha .ha.
Montelly en Jahroon?quote:
geen witte kleding bij de gekleurdequote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga zo voor het eerst mijn eigen kleren wassen. Hopelijk verpruts ik niks.
Doe ik altijd wel het is niet zo dat het spontaan in de fik vliegt ( met nieuwe gekleurde kleding overigens geen goed ideequote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen witte kleding bij de gekleurde
jazekerquote:Op zondag 15 december 2013 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel het is niet zo dat het spontaan in de fik vliegt ( met nieuwe gekleurde kleding overigens geen goed idee). Of vind jij het kunnen de natuur 2x te belasten
Moeders.quote:Op zondag 15 december 2013 18:24 schreef Klokov het volgende:
Ik zou ook wat willen zeggen over het wassen van mijn kleren maar ik was mijn kleren niet zelf.
vriendje ik rol hoog momenteel ze bannen mij nietquote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Montelly en Jahroon?
Die hean reageert met harde hand, had ook al DM's van hem gekregen
Jezus Yuri, moederkindje.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga zo voor het eerst mijn eigen kleren wassen. Hopelijk verpruts ik niks.
Heb mijn moeder gisteren gebeld en vandaag ook al twee keer om ervoor te zorgen dat alles klopt.quote:
Ik ben jellyquote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb mijn moeder gisteren gebeld en vandaag ook al twee keer om ervoor te zorgen dat alles klopt.
cum at me
Vooral oppassen met nieuwe kleding, donkere spijkerbroek of rode dingen kunnen nogal afgeven. En verder labels lezen van nieuwe kleding, heb zelf al vaker dingen verneukt door ze in de droger te gooienquote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is niet eens zo heel moeilijk trouwens.
Hah, sukkel.quote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vooral oppassen met nieuwe kleding, donkere spijkerbroek of rode dingen kunnen nogal afgeven. En verder labels lezen van nieuwe kleding, heb zelf al vaker dingen verneukt door ze in de droger te gooien
Ja, ik heb al jaren niks verkleurd gehadquote:Op zondag 15 december 2013 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hah, sukkel.
Thanks. In principe kunnen veel dingen bij elkaar, behalve wit of echt zwarte kleding.
Waarom moet ik hierbij denken aan een ongestelde vrouw.quote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, ik heb al jaren niks verkleurd gehadAlleen rood en wit mixt niet zo goed
quote:Op zondag 15 december 2013 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierbij denken aan een ongestelde vrouw.
western serie toch?quote:Op zondag 15 december 2013 10:10 schreef no1uknow het volgende:
Ben atm de serie Hell on Wheels te kijken, wel een aanrader
Is dat een verzoek aan Ir om op jou te squirten?quote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb mijn moeder gisteren gebeld en vandaag ook al twee keer om ervoor te zorgen dat alles klopt.
cum at me
James Holdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Apenkooi klinkt echt fucking gayhipster. srry
Amsterdam vind k trouwens sowieso qua uitgaan niet heul bijzonder. Voor goeie techno kun je beter in Roffa of Nimma zijn. Als je ziet wat Doornroosje de afgelopen 2 maanden allemaal op 't programma heeft gehad, en nog gaat krijgen in januari. 5 uur James Holden
om de 2 weken koffer volstouwen, naar eindje met kleding en daar moeders de was laten doen. Maar eerlijk gezegd is een eigen wasmachine een miljoen keer handigerquote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is niet eens zo heel moeilijk trouwens.
soon.jpgquote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is dat een verzoek aan Ir om op jou te squirten?
Volgend weekend doe ik hetzelfde bruh.quote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
om de 2 weken koffer volstouwen, naar eindje met kleding en daar moeders de was laten doen. Maar eerlijk gezegd is een eigen wasmachine een miljoen keer handiger
hoezo doe jij jouw was bij mijn moeder.quote:Op zondag 15 december 2013 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
soon.jpg
[..]
Volgend weekend doe ik hetzelfde bruh.
Haar Aziatische kookkunsten zijn formidabel.quote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
hoezo doe jij jouw was bij mijn moeder.
Ik ben geen setoquote:Op zondag 15 december 2013 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haar Aziatische kookkunsten zijn formidabel.
ja maar dan uit het midden oosten wil niet geassocieerd worden met nasi bamiquote:
Veel plezier met je 4kg fat gains.quote:
Pakistaans of zo?quote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja maar dan uit het midden oosten wil niet geassocieerd worden met nasi bami
[..]
Veel plezier met je 4kg fat gains.
Neger watquote:
srs hjb ik ben geen dimaquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Neger wat
[..]
srs hjb ik ben geen dima
Forum Opties | |