Hij heette Aziz trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog een vieze Eriksen sleep panna gegeven net aan een Turk.precies zo bij de corner ook. werd gek die gast, en terecht.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik ging heel even een stukje van "Sex Drive" checken en Ian (hoofdrolspeler) deed mij gelijk aan Dima denken.
Klinkt wel goed op zich.quote:Actie! Ribs for Two
Een voordelig tweepersoons actie menu (ruim 1 kilo spareribs, 3 side dishes en saus naar keuze) voor slechts ¤27,95.
Kijk "The Pineapple Express".quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaha.!
Normaal ben ik niet zo van de komedies maar dit soort films vind ik echt tof. Net als not another teen movie, eurotrip, roadtrip, project x en nog wat andere titels die ik vergeten ben. Kan me altijd wel goed inleven in die personages.
Seth Rogen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt wel goed op zich.
[..]
Kijk "The Pineapple Express".
Hij is awesome.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Seth Rogen.![]()
Die gozer speelt ook altijd dezelfde rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Psychoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
American Psycho is bijna klaar en de ribs zijn er over vijf minuten. Ben benieuwd naar beide.
Bedankt Raymond daar maar voorquote:
haha arme gozer ik zal aan je denken als ik zo ga deadliftenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:29 schreef Drinky het volgende:
Ik moet echt myn leven herdenken ( rip )
Volgens mij zal jij heel gelukkig met een "Dieuwertje" typje worden die jou elke dag wel een keer aanspreekt met "doe maar nomaal, dan doe je al gek genoeg".quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
Waarom kunnen dat soort wijven nooit normaal op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Klokov het volgende:
Pak ze aan Henkie!NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik ken wel een Ingrid, ik stuur je picca op dm ja?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
Trouwens, topic van Maidenstower/Helplessss/inloggen
KLB / Afvallen duurt langzaam!!!
Waarom bestaan zulke mensen (uit dat topic).quote:Maar ik heb makkelijk praten; hoeveel ik ook eet, er komt geen kilo bij.
Niet alleen in dat topic hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom bestaan zulke mensen (uit dat topic).
Misschien moet Dima haar eens goed pakkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe meer ik lees van dat mens hoe meer
Ik hoop niet dat Dima zo wanhopig is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Misschien moet Dima haar eens goed pakken
Volgens mij ben jij echt heel consequent aan het gymmen (srs!). Hoe is je vooruitgang? Merk je al veel verschil?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:53 schreef Beach het volgende:
[..]
haha arme gozer ik zal aan je denken als ik zo ga deadliften
zoals de wijze nutty altijd zegt, never stick your dick in crazyquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Misschien moet Dima haar eens goed pakken
Ehm ja redelijk wel denk ik. Verbeterpunten zijn er wel voor mij, zoals calorieën tellen. Ben ik meestal te lui voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt heel consequent aan het gymmen (srs!). Hoe is je vooruitgang? Merk je al veel verschil?
Weet dat het nu niet daarover gaat maar ben oprecht geinteresseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor altijd body dysmporphia hé
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ehm ja redelijk wel denk ik. Verbeterpunten zijn er wel voor mij, zoals calorieën tellen. Ben ik meestal te lui voor![]()
Verschil is er wel qua fysiek en kracht. Ik begon met niks/lege stang en nu ben ik iig niet meer de slapste van degenen die compounds doen hier
Vroeg zelfs iemand vandaag aan me of ik ergens voor trainBD the struggle is real. Team nooittevredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor altijd body dysmporphia hé
Myfitnesspal app al eens geprobeerd? Ik ben zelf ook vaak te lui hoor maar voordeel van die app is even paar minuten voor zitten en je hebt je dag ingevoerd. Vooral toen het wat langzamer ging bij mij heeft gedetailleerd inzicht in m'n intake veel verschil gemaakt
Wel ooit geinstalleerd maar dan nog moet je het elke keer invoeren tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
BD the struggle is real. Team nooittevreden
Myfitnesspal app al eens geprobeerd? Ik ben zelf ook vaak te lui hoor maar voordeel van die app is even paar minuten voor zitten en je hebt je dag ingevoerd. Vooral toen het wat langzamer ging bij mij heeft gedetailleerd inzicht in m'n intake veel verschil gemaakt
Never stick your stick your dick raw in crazy.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zoals de wijze nutty altijd zegt, never stick your dick in crazy
ff gequote voor het nageslachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Never stick your stick your dick raw in crazy.
-McNulty
lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel ooit geinstalleerd maar dan nog moet je het elke keer invoeren toch
Goeien Nederlansquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
Haha srs? hele nacht doorgehaald?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Drinky het volgende:
hey jongons ik slaap nog steeds niet net pizza gehad haha fuck later leg day
Het is een goede film maar ik vond het einde toch wat onduidelijk. Aparte vent ook die Patrick.quote:
Maak je gluten maar lekker maximaal groot. Ghehehe. Nomsayinnn'quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:47 schreef JackieBrown het volgende:
Vanmiddag eigenlijk upperbody day maar ga denk ik extra squatten erbij gewoon voor feels
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
Marmar squat meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef McNulty het volgende:
Die inloggen.
Zegt 60-100kg squat
Zegt er niet bij dat het quatersquats zijn.
Zegt er niet bij dat het in de smith machine was.
Dom wicht.
Bby tis banaan kaneel gewordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
appel kaneel!!! Niet op de foto maar hij staat er sws tussen
kan niks vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaha wtf mannn![]()
!!!
http://www.reddit.com/r/I(...)o_regularly_has_sex/
ze heeft er srs ook plaatje van....
hoe kun je dan genieten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen van allen: duur, 0% vet is slecht en kunstgrepen om dat te bereiken.
ja mattiequote:
full srsquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha srs? hele nacht doorgehaald?
Doe eens link naar die foto danquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaha wtf mannn![]()
!!!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaha wtf mannn![]()
!!!
Ik heb haar pics niet gezien alleen het verhaal gelezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Meh erg nice ziet die chick er niet uit dus geen weirdest boner. Dan is deze beter:
https://www.facebook.com/CupcakeAndMrBiggs/photos_stream
Zouden ze elkaar ook echt gedaan hebben denk je?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Meh erg nice ziet die chick er niet uit dus geen weirdest boner. Dan is deze beter:
Ja er is een video van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zouden ze elkaar ook echt gedaan hebben denk je?
Ze lijkt er wel veel op ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:18 schreef McNulty het volgende:
DjekkieBraun dat u?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is zij dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n bescheiden behulpzame lid op Fok was. Blijkbaar zat ik ernaast. Arrogantie druipt er vanaf. Je klinkt alsof je in de baarmoeder van je ma hebt gesquat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef McNulty het volgende:
Die inloggen.
Zegt 60-100kg squat
Zegt er niet bij dat het quatersquats zijn.
Zegt er niet bij dat het in de smith machine was.
Dom wicht.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n bescheiden behulpzame lid op Fok was. Blijkbaar zat ik ernaast. Arrogantie druipt er vanaf. Je klinkt alsof je in de baarmoeder van je ma hebt gesquat.
No1uknow ook. Triest. Ik post hier en daar om wat te leren en deel mijn bevindingen omdat ik gecorrigeerd wil worden. Gelukkig zijn er leden die zelfverzekerd zijn en geen behoefte hebben zichzelf omhoog te krikken met zulke denigerende posts
Hoe unaware was jij?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n bescheiden behulpzame lid op Fok was. Blijkbaar zat ik ernaast. Arrogantie druipt er vanaf. Je klinkt alsof je in de baarmoeder van je ma hebt gesquat.
No1uknow ook. Triest. Ik post hier en daar om wat te leren en deel mijn bevindingen omdat ik gecorrigeerd wil worden. Gelukkig zijn er leden die zelfverzekerd zijn en geen behoefte hebben zichzelf omhoog te krikken met zulke denigerende posts
Over McNulty?? Ahahahahaha hahahaha haha hhhquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n bescheiden behulpzame lid op Fok was.
Van welke? Die van Reddit?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit, wat een ratchet chick ook.Ergens een video waar ze full doggy-style gaat?
Sap moet hem sowieso hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |