Hij heette Aziz trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog een vieze Eriksen sleep panna gegeven net aan een Turk.precies zo bij de corner ook. werd gek die gast, en terecht.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik ging heel even een stukje van "Sex Drive" checken en Ian (hoofdrolspeler) deed mij gelijk aan Dima denken.
Klinkt wel goed op zich.quote:Actie! Ribs for Two
Een voordelig tweepersoons actie menu (ruim 1 kilo spareribs, 3 side dishes en saus naar keuze) voor slechts ¤27,95.
Kijk "The Pineapple Express".quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaha.!
Normaal ben ik niet zo van de komedies maar dit soort films vind ik echt tof. Net als not another teen movie, eurotrip, roadtrip, project x en nog wat andere titels die ik vergeten ben. Kan me altijd wel goed inleven in die personages.
Seth Rogen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt wel goed op zich.
[..]
Kijk "The Pineapple Express".
Hij is awesome.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Seth Rogen.![]()
Die gozer speelt ook altijd dezelfde rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Psychoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
American Psycho is bijna klaar en de ribs zijn er over vijf minuten. Ben benieuwd naar beide.
Bedankt Raymond daar maar voorquote:
haha arme gozer ik zal aan je denken als ik zo ga deadliftenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:29 schreef Drinky het volgende:
Ik moet echt myn leven herdenken ( rip )
Volgens mij zal jij heel gelukkig met een "Dieuwertje" typje worden die jou elke dag wel een keer aanspreekt met "doe maar nomaal, dan doe je al gek genoeg".quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
Waarom kunnen dat soort wijven nooit normaal op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |