Darten? Of dammen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Pfoe wedstrijdje om 10 uur. Zijn geen tijden meer dit.
Zeg eerlijk, ben je niet een beetje hard?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme, in m'n straat hebben 13 jarige meisjes een feestje. Kan geen Kart Perry meer horen. Ben zo terug, ik storm naar binnen en ga in hun kont plassen.
Hahahaahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Nou ik ga dus daar naar toe, hoop een leuk meisje te zoeken natuurlijk. Beetje flirten kan geen kwaad uiteraard. Na wat gerotzooi in de club ga ik haar vragen of ze mee wil naar m'n kamer. Ik schenk een glas wijn voor haar in. Om de sfeer verder te bevorderen zet ik een muziekje op, Phil Collins is mijn favoriet zijn muziek kan zo goed gevoelens van de ziel blootgeven. Ik vraag dan of ze mee naar de slaapkamer wil gaan. In mijn slaapkamer staat een grote spiegel afijn ik zal haar flink verwennen. Ik neem haar van achteren zodat ik mijn prachtig lichaam nog beter kan bewonderen misschien mijn biceps een beetje flexen om in een ware extase te komen. Dit is nog maar niks, er staat nog veel meer voor haar in petto waar ze niks van af weet.
De volgende dag zet ik haar bij het vuil, in een vuilniszak.
Lekker hoor.quote:
Panna achter je oor. Ja tok! JA TOK!quote:
Nog een vieze Eriksen sleep panna gegeven net aan een Turk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ook nog een blauwe maandag gedaan, maar niet heel erg geschikt voor
Hij heette Aziz trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog een vieze Eriksen sleep panna gegeven net aan een Turk.precies zo bij de corner ook. werd gek die gast, en terecht.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik ging heel even een stukje van "Sex Drive" checken en Ian (hoofdrolspeler) deed mij gelijk aan Dima denken.
Klinkt wel goed op zich.quote:Actie! Ribs for Two
Een voordelig tweepersoons actie menu (ruim 1 kilo spareribs, 3 side dishes en saus naar keuze) voor slechts ¤27,95.
Kijk "The Pineapple Express".quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaha.!
Normaal ben ik niet zo van de komedies maar dit soort films vind ik echt tof. Net als not another teen movie, eurotrip, roadtrip, project x en nog wat andere titels die ik vergeten ben. Kan me altijd wel goed inleven in die personages.
Seth Rogen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt wel goed op zich.
[..]
Kijk "The Pineapple Express".
Hij is awesome.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Seth Rogen.![]()
Die gozer speelt ook altijd dezelfde rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Psychoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
American Psycho is bijna klaar en de ribs zijn er over vijf minuten. Ben benieuwd naar beide.
Bedankt Raymond daar maar voorquote:
haha arme gozer ik zal aan je denken als ik zo ga deadliftenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:29 schreef Drinky het volgende:
Ik moet echt myn leven herdenken ( rip )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |