volgens mij was het streetsoldier oidquote:
Echt stoer vertel me meer aub.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
Woensdag een groot feest georganiseerd door m'n studievereniging. Kan ik eindelijk m'n gains laten zien.
Nou ik ga dus daar naar toe, hoop een leuk meisje te zoeken natuurlijk. Beetje flirten kan geen kwaad uiteraard. Na wat gerotzooi in de club ga ik haar vragen of ze mee wil naar m'n kamer. Ik schenk een glas wijn voor haar in. Om de sfeer verder te bevorderen zet ik een muziekje op, Phil Collins is mijn favoriet zijn muziek kan zo goed gevoelens van de ziel blootgeven. Ik vraag dan of ze mee naar de slaapkamer wil gaan. In mijn slaapkamer staat een grote spiegel afijn ik zal haar flink verwennen. Ik neem haar van achteren zodat ik mijn prachtig lichaam nog beter kan bewonderen misschien mijn biceps een beetje flexen om in een ware extase te komen. Dit is nog maar niks, er staat nog veel meer voor haar in petto waar ze niks van af weet.quote:
Hup de deur uit! Je hebt hele weekend voor je, genoeg feestjes te bezichtigen, ga erop uit!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Klokov het volgende:
Organiseerde mijn studievereniging maar een feest waar ik mijn gains kan laten zien
springen? Wat voor manlet ben je dan als dat nodig isquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:36 schreef Klokov het volgende:
Aha manlet, ik spring over je heen als het nodig is.
Darten? Of dammen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Pfoe wedstrijdje om 10 uur. Zijn geen tijden meer dit.
Zeg eerlijk, ben je niet een beetje hard?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme, in m'n straat hebben 13 jarige meisjes een feestje. Kan geen Kart Perry meer horen. Ben zo terug, ik storm naar binnen en ga in hun kont plassen.
Hahahaahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Nou ik ga dus daar naar toe, hoop een leuk meisje te zoeken natuurlijk. Beetje flirten kan geen kwaad uiteraard. Na wat gerotzooi in de club ga ik haar vragen of ze mee wil naar m'n kamer. Ik schenk een glas wijn voor haar in. Om de sfeer verder te bevorderen zet ik een muziekje op, Phil Collins is mijn favoriet zijn muziek kan zo goed gevoelens van de ziel blootgeven. Ik vraag dan of ze mee naar de slaapkamer wil gaan. In mijn slaapkamer staat een grote spiegel afijn ik zal haar flink verwennen. Ik neem haar van achteren zodat ik mijn prachtig lichaam nog beter kan bewonderen misschien mijn biceps een beetje flexen om in een ware extase te komen. Dit is nog maar niks, er staat nog veel meer voor haar in petto waar ze niks van af weet.
De volgende dag zet ik haar bij het vuil, in een vuilniszak.
Lekker hoor.quote:
Panna achter je oor. Ja tok! JA TOK!quote:
Nog een vieze Eriksen sleep panna gegeven net aan een Turk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ook nog een blauwe maandag gedaan, maar niet heel erg geschikt voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |