Ja sap vast, zeker jij zou daar geen video van hebbenquote:
Ik kom nooit op reddit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja sap vast, zeker jij zou daar geen video van hebben
Je snapt wel dat dit jouw gedachten zijn hè?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe unaware was jij?![]()
Je wilt toch zo graag een aandachtstrekkertje zijn op fok. Dan moet je niet gaan klagen als je dat ook krijgt.
Hahaha wtf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Beach het volgende:
ik kreeg wel dit linkje van thefixer, zou om diezelfde meid gaan
-weg-
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dit jouw gedachten zijn hè?
Dude, jij komt al klaar wanneer ik jou kus. Ik heb geen behoefte aan aandacht. Mijn agenda is hier anders.
Jij daarentegen komt je zolderkamer niet uit omdat je anderen in de gaten moet houden en daarover moet posten. Wie zit er dan op Fok voor aandacht lieverd?
Ik zie geen tattoo's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Beach het volgende:
ik kreeg wel dit linkje van thefixer, zou om diezelfde meid gaan
-weg-
Je hebt serieus een agenda voor FOK! Shitttttt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dude, jij komt al klaar wanneer ik jou kus. Ik heb geen behoefte aan aandacht. Mijn agenda is hier anders.
Jij daarentegen komt je zolderkamer niet uit omdat je anderen in de gaten moet houden en daarover moet posten. Wie zit er dan op Fok voor aandacht lieverd?
Dat was niet serieus bedoeld schatquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie geen tattoo's.
[..]
Je hebt serieus een agenda voor FOK! Shitttttt.
Hou die kus van je maar in je broekzak. Ik pas. En als iemand hier een link post naar een ander topic, en ik daar op klik, dan wil dat niet zeggen dat ik jou in de gaten hou. Dus blijft jezelf maar lekker belangrijk vinden, want nobody else gives a fuck.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hou die kus van je maar in je broekzak. Ik pas. En als iemand hier een link post naar een ander topic, en ik daar op klik, dan wil dat niet zeggen dat ik jou in de gaten hou. Dus blijft jezelf maar lekker belangrijk vinden, want nobody else gives a fuck.
dat is geen streef, dat ik gewoon niks doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Streef:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een lichaam lelijker dan een gezwel jezusquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Streef:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfg nog nooit zoveel spel, schrijf of stijlfouten gezien op de eerste pagina.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
Trouwens, topic van Maidenstower/Helplessss/inloggen
KLB / Afvallen duurt langzaam!!!
Btje Ryan Gosling togquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
een lichaam lelijker dan een gezwel jezus
Dat is niet mooi toned vriendquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
pcies meid lievur een hontje als een mannetje he he he . . . en die kleintjes kunne ook so leker likkebeter als son vent die nix kan tusse de beentjes
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
nee . . . sjokoladepasta vint hij lekerder
HGAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef IrCute het volgende:
Haha die chick op reddit zei dat ze nutella gebruikt.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 20:43:23 ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Beetje laat ofnie?quote:
meen je niet?, ze is best dik voor jouw smaakquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef McNulty het volgende:
Zou raken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die sma zou ik volramme wil je niet wetenquote:
echt een hoeren hoofdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef McNulty het volgende:
Laat maar idd.![]()
http://instagram.com/p/bHQvppK5H4/#
Whiskey is met jou mis vanavond.quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie neit wat er mis mee is, zou raken.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:01 schreef MaidensTower het volgende:
Het waren idd squarter squats. Zonder smith machine overigens op advies van no1uknow. Heb ik toch iets aan hem gehad
Beachboy alert.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Streef:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeruh kopf kan wel geil zijn mits de tjik redelijke facial aesthetics heeft.quote:
McBatsjeindeasser wat dacht je daarvan? Gehehehe. Nomsayinnn'quote:Op zondag 15 december 2013 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Ik mis de opties nutty en mcbatshitcrazy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |