Laten we dat maar zo houden. Jullie zieltjes zijn nog puur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik begrijp hier echt zo weinig van
Lekker hoor jonge heeft ze ook nog je hotdog gemasseerd als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Champy het volgende:
Damn, loop al een week met het gevoel of m'n rug in de knoop zat, net een heerlijke massage gehad en alle knopen eruit
ga een dikke negerin neuken ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:
wat is de relevantie voor dit topic?
/Cor_modus
Nee dat mocht niet vandaagquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker hoor jonge heeft ze ook nog je hotdog gemasseerd als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Wij zijn geen vrientjes meer hoor. Geen dark chocolate cranberries voor jou flikkertjequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een lelijke kanker hont. Ik zou dat beest op de BBQ gooien.
ik zou echt bang zijn om stijve te krijgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Champy het volgende:
Damn, loop al een week met het gevoel of m'n rug in de knoop zat, net een heerlijke massage gehad en alle knopen eruit
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn ouders een dergelijk hontje hebben. JB heeft gelijk geen oog meer voor mij en kroelt er altijd mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrientjes meer hoor. Geen dark chocolate cranberries voor jou flikkertje
Zo voel ik mij ook met mijn vriend, aait tegenwoordig liever de hont dan mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn ouders een dergelijk hontje hebben. JB heeft gelijk geen oog meer voor mij en kroelt er altijd mee.
Vandaag kkhonten
Sarcasme ontgaat jou he? Helder licht dat je bent. Dat je een helder licht bent is trouwens ook sarcasme voor het geval dat jouw brein dat weer niet registreert.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een lelijke kanker hont. Ik zou dat beest op de BBQ gooien.
pcies meid lievur een hontje als een mannetje he he he . . . en die kleintjes kunne ook so leker likkequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hontjes zijn tenminste lief en trouw anders dan mannemesne zegge weles alle manne zyn honde mr die moete hun bek houwe want se beledigen de liefe pupies en hontjes of nie?
Hoef nooit mr n man gwn ik en me trouwe liefe hontje 4evr!!
straks vaardigt de dorpsimam nog fatwa uit omdat je dan gay bentquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou echt bang zijn om stijve te krijgen
ik ben soms wel eens door mn vader en omen gedwongen om turke massage te nemen in de turkse hamam in stadje vlakbij mijn dorp in turkije
als hij iets te ver naar boven ging met zijn hand bij mijn dijbenen voelde ik mijn ballen al stuiptrekken richting mijn buik
ben je weer gedumpt?, btw vrouwen zijn ook onbetrouwbaar, sneaky bitches zijn het!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hontjes zijn tenminste lief en trouw anders dan mannemesne zegge weles alle manne zyn honde mr die moete hun bek houwe want se beledigen de liefe pupies en hontjes of nie?
Hoef nooit mr n man gwn ik en me trouwe liefe hontje 4evr!!
smeer je het poesje eerst in met pindakaas?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
pcies meid lievur een hontje als een mannetje he he he . . . en die kleintjes kunne ook so leker likkebeter als son vent die nix kan tusse de beentjes
nee . . . sjokoladepasta vint hij lekerderquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
smeer je het poesje eerst in met pindakaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |