SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Champy op 13-12-2013 08:55:43 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:27 schreef Ethanolic het volgende:
Aware, Sap. Ik word ook altijd zo lomp dronken van bier
Het is Bierproeflokaal De Zotte, Raamstraat. Toptentje. Moet je iemand Kwak laten drinken die dat nog nooit heb gedaan, gegarandeerd topavond.
Laatst liep ze hier in 't topic nog te dagdromen over een Citroën DS3. Laten we nou niet doen alsof het full-option beamer is.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef Ethanolic het volgende:
Jackie rijdt in een auto die enkel Snakey hier kan betalen.
Sick. ADO loopt wat dat betreft wel voorop volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef no1uknow het volgende:
Ben nu voor dat werk bij het onderzoeksbureau me aan het verdiepen in de veiligheid rond stadia. Over het stadion van ADO:
[..]
En dan dit:
[..]
zit wel een ziek stukje software achter face herkenning trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Laatst liep ze hier in 't topic nog te dagdromen over een Citroën DS3. Laten we nou niet doen alsof het full-option beamer is.
[..]
Sick. ADO loopt wat dat betreft wel voorop volgens mij.
Was laatst in Brussel met JB, ik aan de Kwak, zij Kriek. Echte levensgenieters. #goedverhaalvertelmeerquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
m'n vader drinkt dat wel eens, Kwak. Uit zo'n koetsiersglas natuurlijk
'k wordt al misselijk bij de lucht lol
Kriek, is toch dat kersenbier? Dat drinkt m'n moeder nog wel eens als het bloedheet isquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was laatst in Brussel met JB, ik aan de Kwak, zij Kriek. Echte levensgenieters. #goedverhaalvertelmeer
Barkode is failliet. Matige tent ook, waardeloos geluid.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je vindt ze allemaal in de Barkode. Veel plezier dit weekend
lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Barkode is failliet. Matige tent ook, waardeloos geluid.
Ik heb thuis nog een Trappist staan met 11,3%. Lang leve kerstpakketten. Allemaal goeie bruikbare shit zat erin. Zelfs een pak rijst
Sorry Annie is wegquote:
Apenkooi klinkt echt fucking gayhipster. srryquote:Op donderdag 12 december 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
Apenkooi NYE is ook echt Miami Vice themaMikenki smooth. Ga er helaas niet heen
Apenkooi is goeie fissa man. Pleinvrees ook zeker tof. Barkode was ook niet veel soeps, maar al mijn studiegenoten zaten daar ieder weekend omdat ze MER studentjes supermakkelijk zijn daar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Apenkooi klinkt echt fucking gayhipster. srry
Amsterdam vind k trouwens sowieso qua uitgaan niet heul bijzonder. Voor goeie techno kun je beter in Roffa of Nimma zijn. Als je ziet wat Doornroosje de afgelopen 2 maanden allemaal op 't programma heeft gehad, en nog gaat krijgen in januari. 5 uur James Holden
Ken je nog meer tenten met makkelijke chicks?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Apenkooi is goeie fissa man. Pleinvrees ook zeker tof. Barkode was ook niet veel soeps, maar al mijn studiegenoten zaten daar ieder weekend omdat ze MER studentjes supermakkelijk zijn daar.
Ongeveer alle foute kroegen in Damsco?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ken je nog meer tenten met makkelijke chicks?
Cafe De Waard op 't Leidse. Lekkere 35-plusser aan de haak slaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ongeveer alle foute kroegen in Damsco?
Heb die NYE editie eens gechecked, enige boeiende is Benny R en Cinnaman imho.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Apenkooi is goeie fissa man. Pleinvrees ook zeker tof. Barkode was ook niet veel soeps, maar al mijn studiegenoten zaten daar ieder weekend omdat ze MER studentjes supermakkelijk zijn daar.
Damscoquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ongeveer alle foute kroegen in Damsco?
Daar ging het hier niet om. Ik heb het niet zo op dat zwever-taalgebruik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Komt Mr. Pro-Roffa-Anti-Damsco weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |