Domme poll. Je wilt de animo peilen naar alternatieve namen en dan prop je willekeurig een antwoord over gedrag ertussen. #laaggeleidheidquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Klokov het volgende:
Poll: Mcnulty moet zijn naam veranderen naar:
• Mcnasty
• Mcnaughty
• Mcnuity
• McDonalds
• Mcnulty moet zijn gedrag veranderen
• Anders...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja en ik kwam net onderweg naar huis opeens een kraam met grote braadworsten tegen (woon echt tussen een kerstmarkt) en kon het niet laten even te genieten #vaarwelgainsquote:
Het ennige wat ik lift is myn eige staaf. Ha .ha.quote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja en ik kwam net onderweg naar huis opeens een kraam met grote braadworsten tegen (woon echt tussen een kerstmarkt) en kon het niet laten even te genieten #vaarwelgains
Ik zit echt bijna 3k kcal over mijn doel deze week, fatgains here I come.
Hey jongons, liften jullie wel?
hey man doe niet zo vies hier zitte ook kinderquote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het ennige wat ik lift is myn eige staaf. Ha .ha.
Montelly en Jahroon?quote:
geen witte kleding bij de gekleurdequote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga zo voor het eerst mijn eigen kleren wassen. Hopelijk verpruts ik niks.
Doe ik altijd wel het is niet zo dat het spontaan in de fik vliegt ( met nieuwe gekleurde kleding overigens geen goed ideequote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen witte kleding bij de gekleurde
jazekerquote:Op zondag 15 december 2013 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel het is niet zo dat het spontaan in de fik vliegt ( met nieuwe gekleurde kleding overigens geen goed idee). Of vind jij het kunnen de natuur 2x te belasten
Moeders.quote:Op zondag 15 december 2013 18:24 schreef Klokov het volgende:
Ik zou ook wat willen zeggen over het wassen van mijn kleren maar ik was mijn kleren niet zelf.
vriendje ik rol hoog momenteel ze bannen mij nietquote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Montelly en Jahroon?
Die hean reageert met harde hand, had ook al DM's van hem gekregen
Jezus Yuri, moederkindje.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga zo voor het eerst mijn eigen kleren wassen. Hopelijk verpruts ik niks.
Heb mijn moeder gisteren gebeld en vandaag ook al twee keer om ervoor te zorgen dat alles klopt.quote:
Ik ben jellyquote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb mijn moeder gisteren gebeld en vandaag ook al twee keer om ervoor te zorgen dat alles klopt.
cum at me
Vooral oppassen met nieuwe kleding, donkere spijkerbroek of rode dingen kunnen nogal afgeven. En verder labels lezen van nieuwe kleding, heb zelf al vaker dingen verneukt door ze in de droger te gooienquote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is niet eens zo heel moeilijk trouwens.
Hah, sukkel.quote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vooral oppassen met nieuwe kleding, donkere spijkerbroek of rode dingen kunnen nogal afgeven. En verder labels lezen van nieuwe kleding, heb zelf al vaker dingen verneukt door ze in de droger te gooien
Ja, ik heb al jaren niks verkleurd gehadquote:Op zondag 15 december 2013 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hah, sukkel.
Thanks. In principe kunnen veel dingen bij elkaar, behalve wit of echt zwarte kleding.
Waarom moet ik hierbij denken aan een ongestelde vrouw.quote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, ik heb al jaren niks verkleurd gehadAlleen rood en wit mixt niet zo goed
quote:Op zondag 15 december 2013 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierbij denken aan een ongestelde vrouw.
western serie toch?quote:Op zondag 15 december 2013 10:10 schreef no1uknow het volgende:
Ben atm de serie Hell on Wheels te kijken, wel een aanrader
Is dat een verzoek aan Ir om op jou te squirten?quote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb mijn moeder gisteren gebeld en vandaag ook al twee keer om ervoor te zorgen dat alles klopt.
cum at me
James Holdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Apenkooi klinkt echt fucking gayhipster. srry
Amsterdam vind k trouwens sowieso qua uitgaan niet heul bijzonder. Voor goeie techno kun je beter in Roffa of Nimma zijn. Als je ziet wat Doornroosje de afgelopen 2 maanden allemaal op 't programma heeft gehad, en nog gaat krijgen in januari. 5 uur James Holden
om de 2 weken koffer volstouwen, naar eindje met kleding en daar moeders de was laten doen. Maar eerlijk gezegd is een eigen wasmachine een miljoen keer handigerquote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is niet eens zo heel moeilijk trouwens.
soon.jpgquote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is dat een verzoek aan Ir om op jou te squirten?
Volgend weekend doe ik hetzelfde bruh.quote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
om de 2 weken koffer volstouwen, naar eindje met kleding en daar moeders de was laten doen. Maar eerlijk gezegd is een eigen wasmachine een miljoen keer handiger
hoezo doe jij jouw was bij mijn moeder.quote:Op zondag 15 december 2013 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
soon.jpg
[..]
Volgend weekend doe ik hetzelfde bruh.
Haar Aziatische kookkunsten zijn formidabel.quote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
hoezo doe jij jouw was bij mijn moeder.
Ik ben geen setoquote:Op zondag 15 december 2013 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haar Aziatische kookkunsten zijn formidabel.
ja maar dan uit het midden oosten wil niet geassocieerd worden met nasi bamiquote:
Veel plezier met je 4kg fat gains.quote:
Pakistaans of zo?quote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja maar dan uit het midden oosten wil niet geassocieerd worden met nasi bami
[..]
Veel plezier met je 4kg fat gains.
Neger watquote:
srs hjb ik ben geen dimaquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Neger wat
[..]
srs hjb ik ben geen dima
Forum Opties | |