Domme poll. Je wilt de animo peilen naar alternatieve namen en dan prop je willekeurig een antwoord over gedrag ertussen. #laaggeleidheidquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Klokov het volgende:
Poll: Mcnulty moet zijn naam veranderen naar:
• Mcnasty
• Mcnaughty
• Mcnuity
• McDonalds
• Mcnulty moet zijn gedrag veranderen
• Anders...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja en ik kwam net onderweg naar huis opeens een kraam met grote braadworsten tegen (woon echt tussen een kerstmarkt) en kon het niet laten even te genieten #vaarwelgainsquote:
Het ennige wat ik lift is myn eige staaf. Ha .ha.quote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja en ik kwam net onderweg naar huis opeens een kraam met grote braadworsten tegen (woon echt tussen een kerstmarkt) en kon het niet laten even te genieten #vaarwelgains
Ik zit echt bijna 3k kcal over mijn doel deze week, fatgains here I come.
Hey jongons, liften jullie wel?
hey man doe niet zo vies hier zitte ook kinderquote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het ennige wat ik lift is myn eige staaf. Ha .ha.
Montelly en Jahroon?quote:
geen witte kleding bij de gekleurdequote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga zo voor het eerst mijn eigen kleren wassen. Hopelijk verpruts ik niks.
Doe ik altijd wel het is niet zo dat het spontaan in de fik vliegt ( met nieuwe gekleurde kleding overigens geen goed ideequote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen witte kleding bij de gekleurde
jazekerquote:Op zondag 15 december 2013 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel het is niet zo dat het spontaan in de fik vliegt ( met nieuwe gekleurde kleding overigens geen goed idee). Of vind jij het kunnen de natuur 2x te belasten
Moeders.quote:Op zondag 15 december 2013 18:24 schreef Klokov het volgende:
Ik zou ook wat willen zeggen over het wassen van mijn kleren maar ik was mijn kleren niet zelf.
vriendje ik rol hoog momenteel ze bannen mij nietquote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Montelly en Jahroon?
Die hean reageert met harde hand, had ook al DM's van hem gekregen
Jezus Yuri, moederkindje.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga zo voor het eerst mijn eigen kleren wassen. Hopelijk verpruts ik niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |