Ja. Je moest alleen wel zelf op een fiets met een dynamo de stroom opwekken.quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Bestonden wasmachines al toen jij student was dan?
quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Cor had z'n eigen wasbordje natuurlijk
quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja. Je moest alleen wel zelf op een fiets met een dynamo de stroom opwekken.
In mijn studententijd deed ik niets aan sport en was ik een fatsige ecto.quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Dbb lopen wel topics over broeken die wel normaal aan te trekken zijn als je je benen traint. Heb zelf een Boss Orange die wel goed zit. En qua pakken: op maat laten maken bij de Suit Supply of de Society Shop kost niet zoveel.quote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef RaymondK het volgende:
mannen kappen nou met die skinnie jienes, ik krijg echt last van claustrofobie.
Ik zit hier momenteel met een jezusstrakke broek srs. die ik nooit had moeten kopen maar d'r was niks anders![]()
![]()
Ik heb afgelopen zomer 3 korte broeken gekocht, ben bang dat ik die volgende zomer allemaal niet meer aan kanquote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op Dbb lopen wel topics over broeken die wel normaal aan te trekken zijn als je je benen traint. Heb zelf een Boss Orange die wel goed zit. En qua pakken: op maat laten maken bij de Suit Supply of de Society Shop kost niet zoveel.
Een beter compliment voor je vooruitgang kun je je niet wensen!quote:Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer 3 korte broeken gekocht, ben bang dat ik die volgende zomer allemaal niet meer aan kan
Dat klopt, wel een beetje zonde want ze waren niet goedkoop. Achja, marktplaatsquote:Op maandag 16 december 2013 12:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een beter compliment voor je vooruitgang kun je je niet wensen!
Thanks,quote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op Dbb lopen wel topics over broeken die wel normaal aan te trekken zijn als je je benen traint. Heb zelf een Boss Orange die wel goed zit. En qua pakken: op maat laten maken bij de Suit Supply of de Society Shop kost niet zoveel.
Ik was ook een skinnyfat ecto die kon eten wat ie wilde.quote:
Hahaha.quote:Op maandag 16 december 2013 07:47 schreef fathank het volgende:
Lol hoofd krijgen met een skinny
Zeker van een andere vent die ook een skinny draagt
Omg... so jelly...quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 12:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg... so jelly...
Dit is zeg maar durrrrr maar dan next level...
Die durr is zo'n persoon die meiden lastigvalt voor een fotoquote:Op maandag 16 december 2013 12:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg... so jelly...
Dit is zeg maar durrrrr maar dan next level...
Magere armpjes, kippenborst, maar wel vatsige buik door elke dag zak chips eten + veel bier drinken.quote:
Wat een lekker wijf zeg godverdomme.quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
Uit het sterke meisjes topic(check die tweede (Tatjana
)):
http://www.at5.nl/artikel(...)in-de-paaldansschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Op het laatste moment ook, doe wat uit.quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
)):
Wow ook echt hoe die dikke paal tussen haar billetjes komt...quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
)):
Geen idee man.quote:Op maandag 16 december 2013 07:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Watmattie
Hoe kan je denken dat je 6cm groter bent?
Bohquote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
)):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |