Unawarequote:Op maandag 16 december 2013 07:47 schreef fathank het volgende:
Lol hoofd krijgen met een skinny
Zeker van een andere vent die ook een skinny draagt
Gewoon kinderafdeling maatje 176 rocken. Scheelt de helftquote:Op maandag 16 december 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
for got sakes bro's
it's about BB here.
183cm dan draag je
Xl of XXL strak zittend, en anders gewoon niet melden lol
srs
lolquote:Op maandag 16 december 2013 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon kinderafdeling maatje 176 rocken. Scheelt de helft
omg bro's. Krijg m'n voet nog niet eens in die pijp aan de bovenkant denkquote:
W36H32 is prima met skinnyquote:
Waarom een skinny kopen maar niet als zodanig dragen?quote:Op maandag 16 december 2013 08:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
W36H32 is prima met skinny
So unaware
Nee, skinny is echt nietsvaak al moeite met slim fit
jij draagt zekers overseas broekenquote:Op maandag 16 december 2013 07:47 schreef fathank het volgende:
Lol hoofd krijgen met een skinny
Zeker van een andere vent die ook een skinny draagt
Feed zhe trollquote:Op maandag 16 december 2013 09:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom een skinny kopen maar niet als zodanig dragen?
waar haal jy je v necks? die van jc raggs (men@work) zijn echt brujaquote:Op maandag 16 december 2013 09:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij draagt zekers overseas broeken
Stiekeme boner van al die lekkere mannen in strakke broeken?quote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef RaymondK het volgende:
mannen kappen nou, ik krijg echt last van claustrofobie.
Ik zit hier met een jezusstrakke broek srs. die ik nooit had moeten kopen![]()
![]()
haha, nee anders strakquote:Op maandag 16 december 2013 09:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Stiekeme boner van al die lekkere mannen in strakke broeken?
hijs hommo srsquote:
Heb ik aan het begin van mijn studententijd ook gedaan, maar zodra je een eigen wasmachine hebt vraag je je af waarom je dat niet veel eerder geregeld had.quote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
om de 2 weken koffer volstouwen, naar eindje met kleding en daar moeders de was laten doen. Maar eerlijk gezegd is een eigen wasmachine een miljoen keer handiger
Bestonden wasmachines al toen jij student was dan?quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb ik aan het begin van mijn studententijd ook gedaan, maar zodra je een eigen wasmachine hebt vraag je je af waarom je dat niet veel eerder geregeld had.
Dit dus.quote:Op maandag 16 december 2013 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
[..]
omg bro's. Krijg m'n voet nog niet eens in die pijp aan de bovenkant denk![]()
Cor had z'n eigen wasbordje natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Bestonden wasmachines al toen jij student was dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |