Wie weet er meer?quote:Irritanste troll: Susteren (maar die zien we nooit meer, te-rug!)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:50 schreef no1uknow het volgende:
Beste user:
Beste Mod: Snakey
Meest autistische user: Gym reeks
Lekkerste KLB Hunk: Dimachaerus
Lekkerste KLB chick: Dimachaerus (sorry JB)
Irritanste troll: Snakey
User met de ergste topicdiarree: helplesssss/inloggen/Maidenstower
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dimachaerus
Meest meelevende user: Cor
Slimste user:
User die als eerste unbanned moet worden:
Beste topic van 2013: Gym reeks
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:09 schreef IrCute het volgende:
Beste GYM user: RaymondK
Beste GYM Mod: Snakey
Meest autistische GYM user: jahr00n
Lekkerste GYM Hunk: Panzer
Lekkerste GYM chick: Fanta_stick
Irritanste GYM troll: Cake-man
User met de ergste GYM postdiarree: McNulty
Welke GYM'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dima
Meest meelevende GYM user: CarbonC
Slimste GYM user: Stereonomy
GYM User die als eerste unbanned moet worden: Fanta_stick
Beste GYM post van 2013:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
ircute gespot tijdens d'r cardioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon in de footer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Waar staan die Macro's? Bij de McSwag staan ze heel netjes op de verpakking en op de website, maar bij BK kan ik ze nergens vinden.
Lol. BK smaakt trouwens wel echt 100x beter dan de Mac.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
Thanks
Hahah double cheeseburger 500kcal. Ging voor het gemak altijd maar uit van 300 want ik had geen idee. Nouja toch in de bulk dus boeiend.
Lol en double cheeseburger xxl 920 kcalDaar dacht ik altijd heel menu is wel 100, is gewoon iets van 1500
Klopt ja, helaas is de BK 20m rijden en is ie al om 22:00 dicht. En de Mac is open tot 03:00 en maar 3 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. BK smaakt trouwens wel echt 100x beter dan de Mac.
Hier is de BK op Bijlmer Station tot 00:00 open en de Mac, KFC etc. in Bijlmer Centrum is om 22:00 al dicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, helaas is de BK 20m rijden en is ie al om 22:00 dicht. En de Mac is open tot 03:00 en maar 3 minuten ofzo.
Maar... eind februari opent hier ook een BKDouble cheeseburger xxl every day
Mensen zijn ook gewoon bang om na 12 uur over straat te gaan in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier is de BK op Bijlmer Station tot 00:00 open en de Mac, KFC etc. in Bijlmer Centrum is om 22:00 al dicht.Zelfs de fucking Mac naast mijn boerendorp is doordeweeks tot 1:00 geopend.
Ach, het valt allemaal best wel mee joh (srs).quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen zijn ook gewoon bang om na 12 uur over straat te gaan in de Bijlmer.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisterenavond fietste ik door Bijlmer Centrum. Ik kwam drie negers tegen waarvan er eentje heel breed liep en zo'n 1.70m was. "Hier mag je niet fietsen, ik klap jou zo dadelijk" zei die.
Ik vond het erg netjes van hem dat hij mij op de regels attendeerde.
Met zulke goede macro's zeker. Het kost alleen wel veel geld elke keer.quote:Haha en dat doe ik ook altijd, op sommige dagen eet je niks en dan ff berg fastfood halen voor de easy cals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |