Adres staat er gewoon letterlijk bij jaquote:Op zondag 15 december 2013 11:03 schreef Bleie het volgende:
Waarom is die kaart kut? Je kunt met inzoomen toch precies zien waar je moet zijn?
Aangifte doen, gewoon.quote:Op zondag 15 december 2013 16:22 schreef TwisterNederland het volgende:
ja hoor, mijn tramhalte is gestolen sinds vandaag
quote:
Hier ook alquote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef Juicyhil het volgende:
Je ze lopen hier al de hele dag te knallen. Lijkt wel Bos & Lommer.
bijlmer is ook kutter dan bos en lommerquote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maatje van mij woont bij Bos & Lommer en dan zit die tegen mij te zeggen dat Bijlmer kut is.
Vind ik niet.quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bijlmer is ook kutter dan bos en lommer
Kan je ook zeggen van Adam Zuid.quote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Het leven in de Bijlmer in december..."
[ afbeelding ]
True.
Slotervaart ook veel geknal, enorme dreunen soms, al is het vanavond erg stil.quote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef Juicyhil het volgende:
Je ze lopen hier al de hele dag te knallen. Lijkt wel Bos & Lommer.
Ditquote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bijlmer is ook kutter dan bos en lommer
Nog niks gehoordquote:
Gelijk heeft hij.quote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maatje van mij woont bij Bos & Lommer en dan zit die tegen mij te zeggen dat Bijlmer kut is.
Waarom dan? Geen idee wat jij zoekt in je woongebied.quote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik vond het daar echt niks i.t.t. hier.
Ik voel me er nooit veilig. Alsof iedereen elkaar aankijkt wie het eerst z´n gun gaat trekken.quote:Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom dan? Geen idee wat jij zoekt in je woongebied.
Maar als je kijkt naar bos en lommer dan trekt dat zo hard op. Leuke eettentjes in de buurt, 10 min fietsen naar de dam.
En alleen al de winkels op bos en lommerweg het afgelopen jaar die heel leuk en goed zijn. Zoals bbrood, Aboutaleb Jackie, mooie nieuwe boekwinkel. Er zit al jaren een lekkere thai, het park is prima.
Alle zijstraten aan de bos en lommerweg zijn opgeknapt en zien er veel beter uit.
Op alle fronten beter vergeleken met zo
In ZO trekken ze 'm daarna ook daadwerkelijkquote:Op maandag 16 december 2013 15:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik voel me er nooit veilig. Alsof iedereen elkaar aankijkt wie het eerst z´n gun gaat trekken.
Machtig mooi die dorpse sociale controlequote:Op maandag 16 december 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisterenavond fietste ik door Bijlmer Centrum. Ik kwam drie negers tegen waarvan er eentje heel breed liep en zo'n 1.70m was. "Hier mag je niet fietsen, ik klap jou zo dadelijk" zei die.
Ik vond het erg netjes van hem dat hij mij op de regels attendeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |