Dan zou je nog naar micropia of artis groote museum kunnen, maar verder zou ik zo 1,2 3 geen msuea in de buurt weten die echt leuk zijn voor kinderen van die leeftijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Staat zeker op de lijst. Maar daar willen we apart een keer naar toe. Nu is het een beetje een combi met in de ochtend een musuem, daarna beetje winkelen en daarna ergens eten.
het is 6 euro parkeren + 8,50 voor 4quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:48 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje hier. Donderdag wil ik met mijn gezin een dagje naar Amsterdam gaan.
Nu wil ik gebruik gaan maken van de P+R bij de arena. Ik ga zelf nooit met het ov dus heb geen ov kaart.
Kun je daar voor 6 euro parkeren en dan voor 8,50 met 4 mensen naar het centrum met de metro? Of is de 8,50 inclusief parkeren en reis naar het centrum? Daar kom ik nog niet helemaal uit.
https://www.parkeren-amsterdam.com/transferium-arena
En iemand nog een tip voor een museum in het centrum. Of op loopafstand met kinderen van 9 en 11. en waar je museum jaarkaart geldig is?
Tnx voor de toelichting. Weet ik genoeg.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:03 schreef Rob het volgende:
Voordelig Parkeren voor Nemo (vooraf boeken)
15 minuten lopen
Ging top met p+r.quote:
quote:De eerste schriftelijke vermelding van het toen nog Aemstelledam genoemde dorp was op 27 oktober 1275.
Voor mijzelf en dan Amsterdam West.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn vriendin is op zoek naar een hulp in het huishouden. Werkzaamheden en uren in overleg. Amsterdam Oost.
Wellicht heeft iemand hier een aanbeveling voor een betrouwbaar contact?
Groetjes en kusjes,
Isdatzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |