Jy was cker een chubby choclate muffin vroegah.quote:
echt jonge zulke mense...quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zucht, tegenwoordig zo'n bemoeizuchtige ecto trainer in de sportschool. Voorheen kwam er nooit een trainer maar sinds er een lekker squat wijf iedere dag komt staat hij daar altijd met haar aan te pappen en proberen te imponeren met 60kg bench. Flikker toch op man.
Drinky vertoeft in Pakistan.quote:Op maandag 16 december 2013 17:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Big Mac was in de aanbieding geloof ik.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder jullie kuchdimakuch:
http://www.reddit.com/r/pantyselling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een beetje over m'n nek.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
quote:Op maandag 16 december 2013 18:13 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een beetje over m'n nek.![]()
[..]Pls dontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een beetje over m'n nek.Deathlift or Die.
hier is die shit altijd goedkoop maar kortingsbonnen zijn verlopen dus nu @ BKquote:Op maandag 16 december 2013 17:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Big Mac was in de aanbieding geloof ik.
alle vrouwen hebben issues, of ze nu op reddit zitten of nietquote:Op maandag 16 december 2013 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al die vrouwen op Reddit hebben issues.
[..]gatver, daar ging m'n maaltijd bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een beetje over m'n nek.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Whehe iddquote:Op maandag 16 december 2013 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al die vrouwen op Reddit hebben issues.
Dat is wel extreem ja, maar ik vind het hele /gonewild ook maar sneu hoor. Niet dat ik het niet leuk vind om te zien, maarja. Het zegt wel wat, right.quote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe idd
Zie die ene thread van een tijd terug met "secret that could ruin your life". Al die incest, (verzonnen) rape en dogsex verhalen.
Klopt, allemaal vaag volk daar. Beetje de extreme versie van sexy h gewaagd of die topics in KPD.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel extreem ja, maar ik vind het hele /gonewild ook maar sneu hoor. Niet dat ik het niet leuk vind om te zien, maarja. Het zegt wel wat, right.
dat is echt verdomd smerig zeg.quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder jullie kuchdimakuch:
http://www.reddit.com/r/pantyselling
XL crew checking in @ 1,94quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |