Genoeg internet voor jou vandaag!quote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd. Zou iemand kunnen zijn van US of KPD![]()
Ik heb zelf niet eens geklikt op de foto's. Straks kom je een foto tegen van menstruatiebloedpropjes.
Sorry, moet nog werken aan mijn scriptie. Ik blijf dus nog ff hangenquote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Genoeg internet voor jou vandaag!
Chick heeft wel fucking lekker lichaam man.quote:Op maandag 16 december 2013 18:29 schreef McNulty het volgende:
http://imgur.com/a/7UnCz
Shiiit. Ben aan het eten nigga.
G.R.S. watsmetjou?
Eigenlijk zien de meeste er best goed uit.quote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chick heeft wel fucking lekker lichaam man.
Idd...quote:Op maandag 16 december 2013 20:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Eigenlijk zien de meeste er best goed uit.
Ik zou zijn boxershort wel willen kopen..quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd...
Brb volgende maand 10 slipjes bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs
Sap the pantysniffer.quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd...
Brb volgende maand 10 slipjes bestellen.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zou zijn boxershort wel willen kopen..Wolla jij vieseh meisjuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srswe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Lol ik was unaware.quote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol van die strings zijn sowieso lelijk
Maken je kont langwerpig
Nee was ik niet, maar weet wat je bedoelt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol ik was unaware.
Zou wel van dat tape willen wat een tijdje geleden gepost werd door iemand (jij??) is dat gewoon zwarte ducttape? Of moet je dat bij zo'n SM winkel halen?
Pic van wat je bedoel?quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol ik was unaware.
Zou wel van dat tape willen wat een tijdje geleden gepost werd door iemand (jij??) is dat gewoon zwarte ducttape? Of moet je dat bij zo'n SM winkel halen?
Hij is God's gift to women. Nee, nee. God's gift to mankind.quote:
God's gift to Onno.quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hij is God's gift to women. Nee, nee. God's gift to mankind.
Hhahaha wtf, kom net achter dat hij gay is. Damn, God's gift to men dan maar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zat zelfs op fokking Grindr.quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tfoe, die gast zet ons Maastrichtenaren tot schande.
Dat hij maar snel oprot. Gast heeft niets anders dan ellende met zich meegebrachtquote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij zat zelfs op fokking Grindr.![]()
Hoe dom kan je zijn als hoogwaardigheidsbekleder.
Hopelijk pleurt hij nu op. Ik was al geen fan hem vanwege zijn drugsbeleid.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Lol hoerenkop of peace.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay dan heb ik niks gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Me likey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |