Mening hetro man over vrouw > mening hetro vrouw over vrouwquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Ah, das wel klote. Je zult waarschijnlijk ergens in het noorden bevinden aangezien jij de zonnebank bezoekt.
Bullshit. Ik kan heus wel zeggen of een vrouw er goed uit zietquote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mening hetro man over vrouw > mening hetro vrouw over vrouw
Geen speld tussen te krijgen.
Dat is niet eens een uitdaging. Scarlett > 99% van de vrouwen ter wereld.quote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik kan heus wel zeggen of een vrouw er goed uit zietDie Piper ziet er zeker goed uit, maar Scarlett is mooier. Zij ziet er verfijnder uit.
Puur op gezicht is Piper mooier. Scarlett is niet uitzonderlijk mooi. Meer allerdaags juist, jij noemt dat dan weer verfijnd. Je komt vaak genoeg meisjes tegen die even mooi of mooier zijn. Een meisje dat mooier is dan Piper, dat is bij hoge uitzondering.quote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik kan heus wel zeggen of een vrouw er goed uit zietDie Piper ziet er zeker goed uit, maar Scarlett is mooier. Zij ziet er verfijnder uit.
My nigga. Dat zeg ik.quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik vind scarlett zo speciaal niet....
Have fun than bikkelquote:Op maandag 16 december 2013 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
Niet zo speciaal
[ afbeelding ]
Ik zou 1 bal opofferen voor 1 nachtje met haar.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef McNulty het volgende:
Ga uit in een degelijke club en dit hoofd wordt zo overtroffen. Mensen willen niet begrijpen.
[ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is niet eens een uitdaging. Scarlett > 99% van de vrouwen ter wereld.
Jessica Albaquote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Puur op gezicht is Piper mooier. Scarlett is niet uitzonderlijk mooi. Meer allerdaags, jij noemt dat dan weer verfijnd. Je komt vaak genoeg meisjes tegen die even mooi of mooier zijn. Een meisje dat mooier is dan Piper, dat is bij hoge uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victoria JusticeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef McNulty het volgende:
Ga uit in een degelijke club en dit hoofd wordt zo overtroffen. Mensen willen niet begrijpen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
Jessica AlbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victoria JusticeIk had het over meisjes in het dagelijks leven tov Piper en Scarlett.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom opeens andere celebrities erbij betrekken.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
strong thisquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik vind scarlett zo speciaal niet....
Met "iets speciaals" bedoel je in iedergeval geen raw beauty. Want daar heeft hoogstens iets bovengemiddelds van. Meer niet.quote:Op maandag 16 december 2013 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik val niet echt op blond tenzij ze echt iets speciaals hebben, zoals Scarlett. Heb in real life maar een paar chicks als haar gezien.
Er zijn genoeg alledaagse vrouwen die een mooier gezicht hebben dan Piper.quote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik had het over meisjes in het dagelijks leven tov Piper en Scarlett.
Waarom opeens andere celebrities erbij betrekken.
Je hebt te veel jonko geklapt in Maastricht meisjuh.quote:Op maandag 16 december 2013 23:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alledaagse vrouwen die een mooier gezicht hebben dan Piper.
Haha, ja, misschien wel.quote:Op maandag 16 december 2013 23:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hebt te veel jonko geklapt in Maastricht meisjuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |