Ja, maar wel een beetje onduidelijk zo. In de eerste post herhalen was beter geweest.quote:Op zondag 15 december 2013 13:26 schreef pipster het volgende:
Ehm staat toch gewoon netjes in het vorige topic verwerkt...
Is toch juist prima zo, afsluiten in hetzelfde topic als de opdracht? En van topic #46 naar #47 deed je zelf hetzelfdequote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar wel een beetje onduidelijk zo. In de eerste post herhalen was beter geweest.
Leuk om te kijken wat de verschillen zijn met de vorige keer.quote:Op maandag 16 december 2013 09:30 schreef Sequencial het volgende:
Faith No More hebben we trouwens al gehad in #39.
SPOILER: uitslag vorige keerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Hmmm.... Is Armand soms te min?quote:Op maandag 16 december 2013 19:28 schreef starla het volgende:
Laatste 10 artiesten echt dramatisch![]()
Wat een kolere-muziek.
Behalve Faith No More, maar die is al geweest
dan kies je morgen of overmorgen zelf toch een 'betere'?quote:Op maandag 16 december 2013 19:28 schreef starla het volgende:
Laatste 10 artiesten echt dramatisch![]()
Wat een kolere-muziek.
Behalve Faith No More, maar die is al geweest
quote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmmm.... Is Armand soms te min?
Vandaar ook de neutraalste smileyquote:Op maandag 16 december 2013 19:38 schreef methodmich het volgende:
Hee, die baard was toch best origineel op 5 december?
En Buffalo Tom is wel écht een goede band... toch... vind ik....
Oh, die smilies stonden er eerst nog niet. Vooruit, smilie met een baard kan ik wel mee leven.quote:
hoezo leeg? staat toch genoeg keus tussenquote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef starla het volgende:
Songs uitgebracht op het ZANG TUMB TUUM label![]()
Buffalo Tom![]()
Mariah Carey![]()
![]()
![]()
Tindersticks![]()
top vijf van beste nummer één hits![]()
Donna Summer![]()
artiesten (m/v) met een baard![]()
Sinéad O'Connor![]()
Calexico![]()
Grace Jones![]()
![]()
Armand![]()
Echt what the fuck mensen. Ideeënpot leeg?
Dat je nog in deze waardeloze topicreeks komt...quote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef starla het volgende:
Buffalo Tom![]()
Mariah Carey![]()
![]()
![]()
Tindersticks![]()
Donna Summer![]()
Sinéad O'Connor![]()
Calexico![]()
Grace Jones![]()
![]()
Armand![]()
Misschien moet ik er idd maar mee ophouden. Al die klotemuziek hier ook haha. Een topicreeks waarin Bach of Mozart in bijna 50 topics niet voorbij is gekomen is inderdaad niet serieus te noemen...quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je nog in deze waardeloze topicreeks komt...
Bij dezen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
jij zeikt echt altijd he starla, donder toch gewoon op ofzo...
Ik post ook bijna geen lijstjs meer hoor,het topic gaat langzaamaan toch wel een klein beetje dood. De meeste grote namen zijn gewoon wel geweest.quote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef starla het volgende:
[..]
Bij dezen.
De topicreeks was in het begin zeker leuk, maar ben tot de conclusie gekomen dat 90% eigenlijk gewoon kut is, mede doordat het toch vrij indie blijft. Jammer maar helaas.
Godspeed you fellow earthlings...Godspeed you.
Omdat ik daar de tijd en zin niet voor heb. Soms werk ik 60 uur per werk of nog wel meer. Dan is het leuk om te posten, maar tellen zit er niet in. Als ik post is het ook bijna altijd mobiel wat het lastiger maakt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Norrage het volgende:
Waarom tel je dan zelf niet eens en stel je zelf lijstjes voor? ik kan me er (correct me if I'm wrong), bijna geen van jou herinneren....
Dan moet je ook niet zeurenquote:Op maandag 16 december 2013 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Omdat ik daar de tijd en zin niet voor heb. Soms werk ik 60 uur per werk of nog wel meer. Dan is het leuk om te posten, maar tellen zit er niet in. Als ik post is het ook bijna altijd mobiel wat het lastiger maakt.
Heb trouwens 1 keer geteld.
Maar goed, heb nu nachtdiensten zo, dus ga ervandoor. Toedels!
Ja of je reageert gewoon niet.quote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef starla het volgende:
Buffalo Tom![]()
Mariah Carey![]()
![]()
![]()
Tindersticks![]()
Donna Summer![]()
Sinéad O'Connor![]()
Calexico![]()
Grace Jones![]()
![]()
Armand![]()
Nee joh, gewoon gezellig mee blijven doen. De ene dag vind je het een leuk onderwerp en gooi je er een top 5 in, de volgende tien dagen sla je even over, maar dat is geen probleem. Hoe meer lijstjes hoe leuker, dus zou zonde zijn als je hier vertrekt!quote:Op maandag 16 december 2013 20:29 schreef starla het volgende:
[..]
Misschien moet ik er idd maar mee ophouden. Al die klotemuziek hier ook haha. Een topicreeks waarin Bach of Mozart in bijna 50 topics niet voorbij is gekomen is inderdaad niet serieus te noemen...
Klasse, ben benieuwd!quote:
Bedoel je dat ik het tellen verkeerd heb gedaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef methodmich het volgende:
Schandalig genegeerd in deze uitslag!
Ja, je had deze de verdubbelaar moeten geven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik het tellen verkeerd heb gedaan?
quote:
Ja, maar sommige mensen hier worden meteen venijnig als je een opmerking maakt over de artiesten. Deze discussie hebben we al vaker gehad, maar alléén lijstjes dumpen is ook niet zo leuk. Geef ik een keer m'n mening, geïnterpreteerd alszijnde 'gezeik' (ben tijdens al die artiesten trouwens netjes stil geweest en heb niet bij elke lopen zeiken), gaat een pot de ketel verwijten dat hij zwart ziet door zelf te lopen zeiken op mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef methodmich het volgende:
Nee joh, gewoon gezellig mee blijven doen. De ene dag vind je het een leuk onderwerp en gooi je er een top 5 in, de volgende tien dagen sla je even over, maar dat is geen probleem. Hoe meer lijstjes hoe leuker, dus zou zonde zijn als je hier vertrekt!
Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Norrage het volgende:
Het punt is, jij brengt het vaak wel heel erg ongenuanceerd
If so, dan heeft dat kennelijk meer indruk op jou gemaakt dan mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef starla het volgende:
[..]
... (Madmaster die al loopt te keffen op mij sinds de algemene kennis quiz van 5 jaar geleden...
Eerlijk gezegd beledig je inderdaad iedereen die elke keer aan het tellen zijn, en de moeite doen om die lijstjes/onderwerpen steeds te bedenken....beetje flauw toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:23 schreef starla het volgende:
[..]
Ja.
En?
Val ik jou persoonlijk aan?
Beledig ik iemand? (behoudens de artiesten)
Beïnvloedt het je leven?
Denk dat alle vragen met 'nee' beantwoord kunnen worden dus snap het probleem niet.
Matig geheugen heb je dan. Ik onthoud wel als mensen je voortdurend proberen te kleineren, waarvan jij er één bent. Zo gek lijkt me dat nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:25 schreef MadMaster het volgende:
If so, dan heeft dat kennelijk meer indruk op jou gemaakt dan mij.
Ik kan me dat niet meer herinneren. Sterker nog, ik kan me jou daar niet eens van herinneren...
Hoezo is dat beledigen? Dat snap ik niet zo goed. Omdat ik de muziek niet goed vind, is dat opeens een waardeoordeel over de PERSOON zelf? Dat is een drogreden waar ík met m'n hoofd niet bij kan in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
Eerlijk gezegd beledig je inderdaad iedereen die elke keer aan het tellen zijn, en de moeite doen om die lijstjes steeds te maken....beetje flauw toch?
Yup.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
maar goed, laten we deze discussie maar een stoppen, wordt een beetje irritant of niet?
Voortdurend kleineren nog wel?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef starla het volgende:
[..]
Matig geheugen heb je dan. Ik onthoud wel als mensen je voortdurend proberen te kleineren, waarvan jij er één bent. Zo gek lijkt me dat niet
Waarschijnlijk niet zo veel, want ik heb er ook niet zoveel als ik had verwachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voortdurend kleineren nog wel?
Ben benieuwd hoeveel notes ik daarvoor gekregen heb...
Jij blij, ik blij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:34 schreef starla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zo veel, want ik heb er ook niet zoveel als ik had verwacht
Ah, dat is zo'n prachtige cantate...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:54 schreef starla het volgende:
[..]![]()
![]()
1. Ich habe genug, BWV 82![]()
![]()
2. Mass in B minor, BWV 232
3. Jesu, meine Freude, BWV 227
4. Cello Suite No.1 in G major, BWV 1007
5. Das Wohltemperierte Klavier Prelude & Fugue No.2 in C minor, BWV 871
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 17-12-2013 19:39:50 ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef alpeko het volgende:
Klote onderwerp Bach. Mss moet ik maar gewoon stoppen met dit topic.Elitair? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener (heb het vaker op Fok! voorbij zien komen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat ik het clusterde en 10 artiesten in 1 post afzaagdequote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef DO2 het volgende:
Dan wordt het een reeks van klaagliederen.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef DO2 het volgende:
Dus je vindt de meeste artiesten die hier voorbij komen volkomen ruk. Ok. Prima. Is genoteerd.
Ja, zoals Fake Plastic Trees. Niet eens échte plastic bomen, maar neppe.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:49 schreef Beregd het volgende:
sommigen interpreteren wel heel ruim
Je vervuilt m'n scherm. Doei.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:23 schreef starla het volgende:
[..]
Ja.
En?
Val ik jou persoonlijk aan?
Beledig ik iemand? (behoudens de artiesten)
Beïnvloedt het je leven?
Denk dat alle vragen met 'nee' beantwoord kunnen worden dus snap het probleem niet.
Aaaaah damn, ik had net nog een lijstje aan mijn post toegevoegdquote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef fripper het volgende:
De bomen winnen duidelijk van planten :
1. The Cure - A Forest 30
2. Radiohead - Fake Plastic Trees 25
3. Rush - The Trees 9
-. Pulp - The Trees 9
5. Belly - Feed the Tree 8
-. Flip Kowlier - Onder Nen Buom 8
7. The Beatles - Strawberry fields forever 7
-. Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow 7
9. Doe Maar - Nederwiet 6
-. Angus & Julia Stone - Mango Tree 6
Ik heb ook niet altijd een goede dagquote:
Die voorspelling levert je weinig op bij de bookmakers, vermoed ik.quote:Op zondag 22 december 2013 12:56 schreef Arn0 het volgende:
Ik voorspel dat dit geen groot succes wordt.
Yeah but no but yeah but.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 12:39 schreef tennis_jongen het volgende:
Ander onderwerp :
Liedjes met een voertuig in de titel
Zwelgje! Wat een koning is dat!quote:Op zondag 22 december 2013 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou het niet weten, maar herinnert me er wel aan dat ik vind dat deze weer rond kerst op de tv moet! #tradities
[ afbeelding ]
Curieuze cover, inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef methodmich het volgende:
"Curieus, natuurlijk"
Xiu Xiu - Fast Car
quote:
5 maarquote:Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef methodmich het volgende:
Wel een leuk idee voor een nieuw onderwerp: 'vreemdste covers'
Alles wat men vervoertquote:Op zondag 22 december 2013 18:35 schreef starla het volgende:
Euhmm... een voertuig gaat per definitie over land. Anders is het een vliegtuig of vaartuig.
Dus hanteren we nu het brede begrip als in: alles wat men vervoert. Of de officiele term voor een vervoersmiddel over land?
over land is dan toch meer een rijtuig?quote:Op zondag 22 december 2013 18:35 schreef starla het volgende:
Euhmm... een voertuig gaat per definitie over land. Anders is het een vliegtuig of vaartuig.
Volgens de Van Dale blijkbaar niet, maar het wordt vaak ruimer toegepast. Meer om zeker te weten dat we straks niet allemaal nieuwe lijstjes moeten maken omdat het een vervoersmiddel over land moet zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef ranja het volgende:
[..]
over land is dan toch meer een rijtuig?
quote:Op maandag 23 december 2013 10:21 schreef kl1172 het volgende:
1. Guns 'n Roses - Nightrain
2. Gary Numan - cars
3. Queen - bicycle race
4. Steppenwolf - magic carpet ride (mogen het ook fantasie voertuigen zijn?)
5. Hugo Matthysen - Toyota Carina
Zwelgjequote:Op zondag 22 december 2013 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou het niet weten, maar herinnert me er wel aan dat ik vind dat deze weer rond kerst op de tv moet! #tradities
[ afbeelding ]
Mag van mijn part vervangen worden door Silver Rocket van Sonic Youth, niet bij stilgestaan dat dat ook een vervoersmiddel isquote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef cafca het volgende:
Een paper plane is natuurlijk discutabel als vervoermiddel...
Kut....quote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Silver Rocket van Sonic Youth...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door methodmich op 23-12-2013 19:10:28 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef starla het volgende:
1. Crosby, Stills, Nash & Young - Woodstock
2. Tori Amos - Smells like teen spirit
3. Mike Oldfield - In dulci jubilo
4. All Saints - Under the bridge
5. Fall Out Boy - Roxanne
Waar is Xiu Xiu?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:49 schreef fripper het volgende:
Top 5 vreemdste / opmerkelijkste / meest afwijkende covers
[ afbeelding ]
1. Devo - (I Can't Get No) Satisfaction 9
-. Scissor Sisters - Comfortably Numb 9
3. Tori Amos - Smells Like Teen Spirit 8
4. Ben Folds - Bitches Ain't Shit 6
5. A Perfect Circle - Imagine 5
-. Crosby, Stills, Nash & Young - Woodstock 5
-. Massive Attack & David Bowie - Nature Boy 5
-. Paul Anka - Smells Like Teen Spirit 5
-. Peter Sellers - A Hard Day's Night 5
-. Peter Sellers - Unchained Melody 5
-. Run DMC - Walk This Way 5
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef starla het volgende:
1. The Hollies - Long Cool Woman In A Black Dress
2. Sufjan Stevens - The Dress Looks Nice On You
3. William Fitzsimmons - Funeral Dress
4. Cake - Short Skirt/Long Jacket
5. Red House Painters - Summer Dress
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:51 schreef tennis_jongen het volgende:
1. The Hollies - Long Cool Woman In A Black Dress
2. Sufjan Stevens - The Dress Looks Nice On You
3. William Fitzsimmons - Funeral Dress
4. Cake - Short Skirt/Long Jacket
5. Madonna - red dress
Was in de war met Sugababesquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd naar dit op het internet onvindbare Madonna nummer.
Mooie omschrijving!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef starla het volgende:
Omdat we de donkere dagen willen vergeten, en hopen dat de lente snel weer mag komen met mooie juffrouwen op fietsen en opwaaiende rokjes, graag jullie top 5 over rokjes/jurkjes
Geen Masters of Reality?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:03 schreef Ulx het volgende:
Mitch Ryder & the Detroit Wheels - Devil with a blue dress on
Miles Davis - Tutu
Smiths - Vicar in a Tutu
Kylie Minogue - Skirt
Pete Townshend - Slit Skirt
eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:59 schreef Norrage het volgende:
Maar Wilco staat met hele hele grote voorsprong op #1.
nummer 5½ bij mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Gehenna het volgende:
3. Portishead, Best Kept Secret, Hilvarenbeek, 2013
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:24 schreef Gewas het volgende:
Ik ging tien jaar geleden vaak naar black/death metal optredens in kroegen. Enige namen die ik me kan herinneren zijn Boombaard en Kutschurft...
Bij mij ook, net als damien Rice. Die BKS was toch best epischquote:
Grappig, tijdens jouw nummer 4 concert stond ik in de tent ernaast (te schuilen en) naar jouw nummer 1 band te kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:51 schreef Mystikvm het volgende:
1. Immortal, Wacken Open Air 2007
4. Iron Maiden, Dynamo Open Air 2000
zeker... ben alleen voor zaalconcerten gegaan, maken toch nog net wat meer indruk qua sfeer en zo maar Portishead@BKS staat heel erg op 1 bij de festivalconcerten.quote:Op zondag 29 december 2013 11:11 schreef Norrage het volgende:
Bij mij ook, net als damien Rice. Die BKS was toch best episch
De eerste is lastig, moet ik me nog eens beter in verdiepen. De rest moet wel lukken lijkt me.quote:Op zondag 29 december 2013 11:17 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb trouwens nog wel n paar items op de plank die ik even wil peilen.
Ik heb ook pas een half jaargeleden ontdekt dat Chicago op de eerste 3,4,5 albums niet alleen maar van die zwoele meuk is, maar ook snoeiharde (jazz-/impro-)rockquote:Op zondag 29 december 2013 12:08 schreef fripper het volgende:
[..]
De eerste is lastig, moet ik me nog eens beter in verdiepen. De rest moet wel lukken lijkt me.
quote:
Yeah, we hebben een dubbelequote:Op zondag 29 december 2013 13:30 schreef brooklyndodger het volgende:
Pfffff.... zo uit mijn hoofd deze lamme zondag:
2. Joanna Newsom/Roy Harper(30 mei 2010)
en Wilcoquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:14 schreef Burnett het volgende:
Gaarne Uw top5 van de beste live-concerten waar u zelf bij bent geweest (per artiest/groep uiteraard 1 vermelding, gaarne een vermelding van jaartal/lokatie erbij, verschillende concerten per artiest tellen we aan het einde wel bij elkaar op)
Keuzesquote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Grappig, tijdens jouw nummer 4 concert stond ik in de tent ernaast (te schuilen en) naar jouw nummer 1 band te kijken
Mooie lijst, bij de #2, 3 en 5 was ik ook bij. Suicidal was fantastisch met Trujillo...quote:Op zondag 29 december 2013 00:12 schreef Ulx het volgende:
Monster Magnet - Melkweg 1991
Faith no More - Paradiso 1992
Suicidal Tendencies - Paradiso (1992/93)
KYUSS - Melkweg 1993/94
Primus - Paradiso 1991/92
Niet dat ik in de afgelopen twintig jaar geen goede dingen heb gezien, maar deze concerten hebben zo'n enorme indruk op me gemaakt.
Ach ja, RATM. Doc en ik begonnen er als eersten op te pogoën. Maakt ons waarschijnlijk tot de eersten in Nederland die los gingen op die band. Heel stoer. We teren er nog steeds op.quote:Op maandag 30 december 2013 09:12 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mooie lijst, bij de #2, 3 en 5 was ik ook bij. Suicidal was fantastisch met Trujillo...
(ik mis alleen het voorprogramma in deze lijst...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Dan stond ik naast je...quote:Op maandag 30 december 2013 17:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach ja, RATM. Doc en ik begonnen er als eersten op te pogoën. Maakt ons waarschijnlijk tot de eersten in Nederland die los gingen op die band. Heel stoer. We teren er nog steeds op.
Voorprogramma bij #3 Suicidals was RATM waarbij Ulx en ik als eerste in NL pogo-de op die muziek {edit: ah - daar heeft Ulx al melding van gemaakt - zoals blijkt - we teren er nog steeds opquote:Op maandag 30 december 2013 09:12 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mooie lijst, bij de #2, 3 en 5 was ik ook bij. Suicidal was fantastisch met Trujillo...
(ik mis alleen het voorprogramma in deze lijst...)
Die is inderdaad prachtig.quote:Op maandag 30 december 2013 18:10 schreef ranja het volgende:
Qua albumhoezen staat die laatste wel bovenaan denk ik, maar ken verder geen albums van hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
ja, maar die van Cohen vind ik maar niksquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef methodmich het volgende:
Hmm, jouw nummer 5 is een cover van mijn nummer 3, ranja. Hoewel die versie van Warnes wel eerder is uitgebracht volgens mij. Niet goed voor de totaalstand, die verschillende versies.
Of Leonard Cohen, die zie ik ook veel terug. Maar we weten het pas als er geteld is. Spannend!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef starla het volgende:
Ik ben bang dat gedrocht van Bright Eyes....
anders stem je nog eens op een nr van fall out boyquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef starla het volgende:
Ik ben bang dat gedrocht van Bright Eyes....
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:01 schreef Beregd het volgende:
[..]
anders stem je nog eens op een nr van fall out boy![]()
Thx, top 5'je van Bright Eyes?quote:
is al geweestquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:04 schreef starla het volgende:
[..]
[..]
Thx, top 5'je van Bright Eyes?![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef Beregd het volgende:
3. bright eyes - landlocked blues (speciaal voor starla)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |