Bizar he, misschien wel een van de grootste succes-topics hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Deel tien, een jubileum
Met al 67 lijstjes
na de triviaquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:17 schreef Norrage het volgende:
Bizar he, misschien wel een van de grootste succes-topics hier
+1quote:
Maar die bestaat 20x langerquote:
En dan nu ..... (het moest er eens van komen)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef cafca het volgende:
Bij Under Pressure zit er zo'n andere zanger regelmatig doorheen te zingen
We hoeven in ieder geval geen nieuw werk meer van 'm te verwachten. Hooguit wat men nog uit het afvalputje van de archieven weet te vissenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
1. dirty diana
2. billy jean
3. smooth criminal
4. thriller
5. don't stop till you get enough
Wat een bagger artiest is het toch
Die viel er bij mij net buiten. Fijne albumtrackquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:22 schreef Norrage het volgende:
5. Who Is It
Ook wel een onmogelijke top 5had nog 20 andere top 5s kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop