Bizar he, misschien wel een van de grootste succes-topics hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Deel tien, een jubileum
Met al 67 lijstjes
na de triviaquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:17 schreef Norrage het volgende:
Bizar he, misschien wel een van de grootste succes-topics hier
+1quote:
Maar die bestaat 20x langerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu ..... (het moest er eens van komen)
De ultieme Michael Jackson Top 5! Alles waar hij aan heeft meegedaan is toegestaan, dus ook Wiz Stars, Jacksons, Jackson 5, Rockwell, "State of Shock", etc.
[ Bericht 96% gewijzigd door robdriessen op 31-05-2012 09:01:23 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef cafca het volgende:
Bij Under Pressure zit er zo'n andere zanger regelmatig doorheen te zingen
We hoeven in ieder geval geen nieuw werk meer van 'm te verwachten. Hooguit wat men nog uit het afvalputje van de archieven weet te vissenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
1. dirty diana
2. billy jean
3. smooth criminal
4. thriller
5. don't stop till you get enough
Wat een bagger artiest is het toch
Die viel er bij mij net buiten. Fijne albumtrackquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:22 schreef Norrage het volgende:
5. Who Is It
Ook wel een onmogelijke top 5had nog 20 andere top 5s kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nice. Deze is ook lekker:quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef cafca het volgende:
Ik kwam toevallig deze cover van Billie Jean tegen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra: de albums:
1. Thriller (121)
2. Bad (103)
3. Off the Wall (40)
4. Dangerous (26)
5. Destiny - The Jacksons (12)
6. HIStory (10)
7. Victory - The Jacksons (7)
8. Blood on the Dance Floor (4)
9.Forever (3)
serieus?quote:
Nou ja het gaat ook om de nostalgische waarde wat mij betreftquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook wel goede herineringen aan curry/van inkel en stenders/van inkel maar ik denk dat als ik het terug luister dat het tenenkrommend was. Ze hadden op een gegeven moment gewoon een bekken in de studio om ba da bum tss te doen
Inmiddels heb ik niks meer met van inkel maar in de jaren 80 was hij toch best okay
Ik had ook de breakfast club met jeanne kooimans kunnen noemen dat was ook een top programma
kijk eens een half uur terugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef Ulx het volgende:
Benieuwd of iemand met Arbeidsvitaminen aankomt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef ranja het volgende:
stonden de playlists al in de gids dus kon je kijken welke oldies je moest opnemen
soms loop ik te denken wie ik ben en waarom ik mijn pappie en mammie niet ken maar dan ga ik slapen en denk aan jou en dan weet ik dat er iemand is die van mij houd..... en in de lucht heel hoog daar staat de regenboog.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
We gaan dus voor de nostalgiefactor?
01. Weeshuis van de hits
02. Avondspits
03. Steen en Been Show
04. Stenders & Van Inkel
05. Kicken voor je kiezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Muziek met Meta, volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef Bookie65 het volgende:
.....
2. Dat avondprogramma waar ik in bed naar luisterde en waar ze tracks van nieuwe LP's draaide, maar niet meer weet hoe dat heette
...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Ulx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Ulx het volgende:
[..]Die had ik ook meteen in mijn kop zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verrukkelijke vijftien was toonaangevend indertijd.
Of de LP/CD show.quote:
Wat had ik een schurfthekel aan dat programma, de leader met schreeuwende kids en die Morrisonquote:Weeshuis van de Hits
Dat denk ik ook ; staat ook in mijn lijstje .quote:
"Nja hallo, hjier is Hjoep!" Hen hik hwil effe khlagen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook nog getwijfeld over de steen en been show, vooral de zeurdoos was een KLB avant la lettre
Vergeet ook niet dat Spijkerman de eerste was die succes had met prank calls op de NL Radio.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"Nja hallo, hjier is Hjoep!" Hen hik hwil effe khlagen!
Bosje gordelroos erbij?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We laten nu de band lopen met de prijzen:
Een beretuitje. Een contrapuntje. Een lebberzak. Een uitschuiftuit. Een oorkwelder. Een anuspieper. Een neusfrutje. Een hurkzwaard. Een loopdelvertje. Een kwartslag. Een kopkneveltje.
Nu laten we de band versneld afspelen en waar U 'stop' zegt, die prijs wint U!
*Stop*
Een navelschep
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We laten nu de band lopen met de prijzen:
Een beretuitje. Een contrapuntje. Een lebberzak. Een uitschuiftuit. Een oorkwelder. Een anuspieper. Een neusfrutje. Een hurkzwaard. Een loopdelvertje. Een kwartslag. Een kopkneveltje.
Nu laten we de band versneld afspelen en waar U 'stop' zegt, die prijs wint U!
*Stop*
Een navelschep
<- twee keer gedraaidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:38 schreef methodmich het volgende:
Stenders in de middag had dat leuke item met de dobbelsteen. Heb ik ook nog drie keer op mogen staan, maar ze gooiden nooit mijn nummer.
Luisterde ik ook wel, maar nee was van de KRO volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:27 schreef fripper het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ; staat ook in mijn lijstje .
Iedere donderdagavond van 11 tot 12 uur, met Wim van Putten als presentator. Hij had meestal 3 of 4 lp's per avond , waarvan dan een paar tracks werden gedraaid. Heel veel geluisterd tussen 1982 en 85.
Na de introductie van de cd-spelers rond 1984 is het een beetje doodgebloed; hij ging iedere week een lijst voorlezen met alles was er op cd uitgekomen was. De cd werd belangrijker dan de muziek die er opstond ....
Tof, weet je nog welk nummer?quote:
1 van deze 2?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:19 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Luisterde ik ook wel, maar nee was van de KRO volgens mij.
Gevonden, krachtvoer met Marc Stakenburg ook van Leidsekade Live!.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van deze 2?
Elpee tuin met Willem van Beusekom en Louis Verschuur
Demo met Vincent van Engelen en Gerard Kamer
Dat deed mij ook aan The Velvet Underground denken ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:24 schreef ranja het volgende:
doet me aan Velvet Underground denken, en die gitaarsolo vanaf de 2:00... heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |