Hmmm.... Is Armand soms te min?quote:Op maandag 16 december 2013 19:28 schreef starla het volgende:
Laatste 10 artiesten echt dramatisch![]()
Wat een kolere-muziek.
Behalve Faith No More, maar die is al geweest
dan kies je morgen of overmorgen zelf toch een 'betere'?quote:Op maandag 16 december 2013 19:28 schreef starla het volgende:
Laatste 10 artiesten echt dramatisch![]()
Wat een kolere-muziek.
Behalve Faith No More, maar die is al geweest
quote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmmm.... Is Armand soms te min?
Vandaar ook de neutraalste smileyquote:Op maandag 16 december 2013 19:38 schreef methodmich het volgende:
Hee, die baard was toch best origineel op 5 december?
En Buffalo Tom is wel écht een goede band... toch... vind ik....
Oh, die smilies stonden er eerst nog niet. Vooruit, smilie met een baard kan ik wel mee leven.quote:
hoezo leeg? staat toch genoeg keus tussenquote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef starla het volgende:
Songs uitgebracht op het ZANG TUMB TUUM label![]()
Buffalo Tom![]()
Mariah Carey![]()
![]()
![]()
Tindersticks![]()
top vijf van beste nummer één hits![]()
Donna Summer![]()
artiesten (m/v) met een baard![]()
Sinéad O'Connor![]()
Calexico![]()
Grace Jones![]()
![]()
Armand![]()
Echt what the fuck mensen. Ideeënpot leeg?
Dat je nog in deze waardeloze topicreeks komt...quote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef starla het volgende:
Buffalo Tom![]()
Mariah Carey![]()
![]()
![]()
Tindersticks![]()
Donna Summer![]()
Sinéad O'Connor![]()
Calexico![]()
Grace Jones![]()
![]()
Armand![]()
Misschien moet ik er idd maar mee ophouden. Al die klotemuziek hier ook haha. Een topicreeks waarin Bach of Mozart in bijna 50 topics niet voorbij is gekomen is inderdaad niet serieus te noemen...quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je nog in deze waardeloze topicreeks komt...
Bij dezen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
jij zeikt echt altijd he starla, donder toch gewoon op ofzo...
Ik post ook bijna geen lijstjs meer hoor,het topic gaat langzaamaan toch wel een klein beetje dood. De meeste grote namen zijn gewoon wel geweest.quote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef starla het volgende:
[..]
Bij dezen.
De topicreeks was in het begin zeker leuk, maar ben tot de conclusie gekomen dat 90% eigenlijk gewoon kut is, mede doordat het toch vrij indie blijft. Jammer maar helaas.
Godspeed you fellow earthlings...Godspeed you.
Omdat ik daar de tijd en zin niet voor heb. Soms werk ik 60 uur per werk of nog wel meer. Dan is het leuk om te posten, maar tellen zit er niet in. Als ik post is het ook bijna altijd mobiel wat het lastiger maakt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Norrage het volgende:
Waarom tel je dan zelf niet eens en stel je zelf lijstjes voor? ik kan me er (correct me if I'm wrong), bijna geen van jou herinneren....
Dan moet je ook niet zeurenquote:Op maandag 16 december 2013 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Omdat ik daar de tijd en zin niet voor heb. Soms werk ik 60 uur per werk of nog wel meer. Dan is het leuk om te posten, maar tellen zit er niet in. Als ik post is het ook bijna altijd mobiel wat het lastiger maakt.
Heb trouwens 1 keer geteld.
Maar goed, heb nu nachtdiensten zo, dus ga ervandoor. Toedels!
Ja of je reageert gewoon niet.quote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef starla het volgende:
Buffalo Tom![]()
Mariah Carey![]()
![]()
![]()
Tindersticks![]()
Donna Summer![]()
Sinéad O'Connor![]()
Calexico![]()
Grace Jones![]()
![]()
Armand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |