quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:12 schreef AgeEll het volgende:
Voor vandaag top5 Rapalbum.
Wat is rap, wat jij rap vind. En anders zoek je de artiest even op en kijk je wat voor genre er staat op bv wikipedia.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat niet een beetje erg kort geweest voor ska?
Moest nog een 'of' tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Top 5 rap net zo breed als Top 5 liedjes met kleur in de titel van dance nummers uit de jaren '90? Heuh?
Vind je van iedereen dat ze echt topalbums hebben. Vind vaak dat er op elk album zoveel onzin staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef Norrage het volgende:
1. RJD2 - Deadringer
2. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
3. Pete Philley & Perquisite - Mystery Repeats
4. The Herbaliser - Same as It Never Was
5. De La Soul - 3 Feet High and Rising
Dit was echt volstrekt onmogelijkSnoop dogg, outkast, tribe called quest, dr dre, al die jazz-hiphop groepen, hadden er allemaal nog ingemoeten...maar goed, ik heb ze tenminste in de bijlage genoemd nu
En hiphop/rap is wat mij betreft muziek waar wel in gerapped wordt....ik kan ook veel instrumentale hiphop hier gaan toevoegen maar ja, dan wordt het al te breed (en te ingewikkeld)...
Nou, die echte hiphoppers heb ik dat wel een beetje mee (Kanye, snoopdogg etc.) alhoewel vooral de jaren 90 albums echt een goed geheel zijn. Heb daar niet zo heel veel problemen mee. Hoe commercieler, hoe meer...waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Vind je van iedereen dat ze echt topalbums hebben. Vind vaak dat er op elk album zoveel onzin staat.
Ik heb dat vooral met Jay-Z, Snoop Dogg, maar ook 2pac ofzo. Op een gegeven moment heb ik het dan wel gehoord. Ik ben dan ook geen die-hard hip/hop fan. Ken vooral de commerciëlere namen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, die echte hiphoppers heb ik dat wel een beetje mee (Kanye, snoopdogg etc.) alhoewel vooral de jaren 90 albums echt een goed geheel zijn. Heb daar niet zo heel veel problemen mee. Hoe commercieler, hoe meer...waarschijnlijk
Jazeker, dat was ongeveer wat ik zei inderdaad. Maar die oude albums, vooral 2pac snoopdogg etc zijn al veel beter (lees minder commerciele troep met losse singles op een album gepropt) dan het nieuwere werk. Maar echt geinteresseerd zijn in nieuwe hiphop ben ik niet (behalve die Kanye West en the Roots)...in de jaren 90 was echt heel erg veel topquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:11 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met Jay-Z, Snoop Dogg, maar ook 2pac ofzo. Op een gegeven moment heb ik het dan wel gehoord. Ik ben dan ook geen die-hard hip/hop fan. Ken vooral de commerciëlere namen.
K*t, die Dr Octagon is goed, en Deltron3030 ook....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef On het volgende:
1. Madvillain - Madvillainy
2. Dälek - Absence
3. Dr. Octagon - Dr. Octagonecologyst
4. Quasimoto - The Unseen
5. Deltron 3030 - Deltron 3030
Van dit jaar is die plaat van Aesop Rock een aanrader overigens.
Ja, kwam ze net tegen in mijn playlistquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
K*t, die Dr Octagon is goed, en Deltron3030 ook....
Als de redenen niet financieel van aard zijn, waarom als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef methodmich het volgende:
Oh, albums dus....
Dat is lang geleden, heb ik allemaal al verkocht inmiddels.
Ik luisterde er eigenlijk niet meer naar. Dus door ze te verkopen maakte ik iemand anders blij en had ik zelf ook weer geld om albums te kopen waar ik wel naar zou luisteren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef tim. het volgende:
[..]
Als de redenen niet financieel van aard zijn, waarom als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag gaan we eens voor (onmogelijk) lange songtitels.
Mag ik jullie top 5 songs met een titel van zeven woorden of meer?
[ Bericht 1% gewijzigd door methodmich op 25-08-2012 11:59:12 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
interressant, wel een grote kans op het vergeten van liedjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef methodmich het volgende:
Mag ik jullie top 5 songs met een titel van zeven woorden of meer?
Ja, die tellen ook!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
interressant, wel een grote kans op het vergeten van liedjes
tellen woorden tussen haakjes ook?
Je hebt gelijk, die viel weg toen ik ineens een advertentie voor koffie kreeg wegens een iets te lage muisklik en ik weer terug moest naar mijn scherm. Zal hem ff toevoegen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een lijstquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
1. Bruce Springsteen - Jungleland (Born To Run)
2. The Horrible Crowes - I Believe Jesus Brought Us Together (Elsie)
3. Pink Floyd - Two Suns In The Sunset (The Final Cut)
4. Tom Petty & The Heartbreakers - American Girl (Tom Petty & The Heartbreakers)
5. Dire Straits - Brothers In Arms (gelijknamige album)
Okkervil River heeft ook geniale afsluiters inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:11 schreef Beregd het volgende:
1. the libertines - what became of the likely lads
2. okkervil river - john allyn smith smiles
3. wilco - the late greats
4. the black keys - things ain't like they used to be
5. nick cave an the bad seeds - jack the ripper ("lucy" had ook gekund)
die moet ik altijd nog eens hebben...quote:
En dat zijn allemaal live DVD's?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef TheAgeOfInformation het volgende:
Mijn top 5 van vandaag:
1: Rise Against - But Tonight We Dance
2: The Killing Tree - Them's Frightin' words
3: Apocalyptica - Ruska
4: Metallica - The Unforgiven III
5: Three days grace - Never too late
quote:Voor vandaag, geïnspireerd door dit topic: Wat is je favoriete concert ooit?
Je top 5 live dvd's (videos/blurays/laserdisc/etc).
Alleen dvd's van concerten dus, geen muziekfilms/musicals (afgezien van een concert dat als bioscoopfilm wordt uitgebracht) of clipverzamelingen e.d.
Nee. B-kanten van singeltjes uit 1968.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef TheAgeOfInformation het volgende:
Moet het dan allemaal live DVD's zijn?
Daar ken ik er geen van, ik sla vandaag over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. B-kanten van singeltjes uit 1968.
goed idee voor een volgende keerquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee. B-kanten van singeltjes uit 1968.
Vandaag wel ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef TheAgeOfInformation het volgende:
Moet het dan allemaal live DVD's zijn?
Is toch een concertregistratie, dus waarom niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef VrAnKiE het volgende:
1. The Band - The Last Waltz (of mag die niet?)
vhs mag ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef starla het volgende:
Ik pas trouwens weer, moet per se op DVD.
Er zijn idd nog zat bands die we nog niet gehad hebben, dat zijn toch de categorieën met de meeste kans op items die meer dan 1 keer genoemd worden. Daarnaast albums, artiesten binnen genre etc. Nog zat te verzinnen met 'strakkere' hokjes dan die van de laatste dagen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef starla het volgende:
Ik pas trouwens weer, moet per se op DVD. Snap soms niet waarom we het onszelf zo moeilijk maken in dit topic. Ik ga wel tellen en stel als volgend thema voor:
Je favo nummers waarin een Engelse Cocker Spaniel in het refrein moet voorkomen, alléén het Refrein, bovendien moet de artiest beginnen met een Q. Vóór het jaar 1950 en gitaren mogen er niet in voorkomen. Het moet trouwens ook het middelste nummer van het album zijn, dus albums met een even aantal nummers vallen af.
Gelukkig zitten er nog zo'n 130 dagen in dit jaar en ik ga er van uit dat we volgend jaar ook wel 365 dagen hebben, en misschien het jaar daarna ook nog wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:54 schreef Modus het volgende:
Er zijn idd nog zat bands die we nog niet gehad hebben, dat zijn toch de categorieën met de meeste kans op items die meer dan 1 keer genoemd worden. Daarnaast albums, artiesten binnen genre etc. Nog zat te verzinnen met 'strakkere' hokjes dan die van de laatste dagen.
Wat is nou het probleem? Wat is er meer dan dvd of VHS?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef starla het volgende:
[..]
Is toch een concertregistratie, dus waarom niet?
Ik pas trouwens weer, moet per se op DVD. Snap soms niet waarom we het onszelf zo moeilijk maken in dit topic. Ik ga wel tellen en stel als volgend thema voor:
Je favo nummers waarin een Engelse Cocker Spaniel in het refrein moet voorkomen, alléén het Refrein, bovendien moet de artiest beginnen met een Q. Vóór het jaar 1950 en gitaren mogen er niet in voorkomen. Het moet trouwens ook het middelste nummer van het album zijn, dus albums met een even aantal nummers vallen af.
haha tofquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
die moet ik altijd nog eens hebben...
Overigens nog een speciale vermelding voor de dvd van the Cramps in het 'mental hospital' waar de scheidslijn tussen artiest en publiek zeer dun is.
is het niet een concert waar ook extra info bij zit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef methodmich het volgende:
Mocht je The Band niet willen tellen, omdat het officieel ook een soort van docu is,
Tja, ik vind hem altijd lastig. Het is meer een film waar het concert in zit en waarin de betrokkenen ook praten over vroeger. Anderzijds is de muziek zo live als maar kan, dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:06 schreef ranja het volgende:
[..]
is het niet een concert waar ook extra info bij zit?
Er zijn wel meer dvd's waar als bonus nog wat clips of 'behind the scenes' of zo bijzit, dat mag natuurlijk wel.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef starla het volgende:
[..]
Is toch een concertregistratie, dus waarom niet?
En ik dacht dat ík slechte vergelijkingen maakte. Hemeltje...quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, waarom schaffen we niet alle regels af. Ik vind het zo betuttelend dat het altijd over muziek moet gaan, terwijl er ook hele mooi flats zijn. En bloemen. En melkwegstelsels!
Ik had eigenlijk verwacht dat er vergelijkbare topics in Film/TV, Sport, Cultuur, B&H etc zuden ontstaan maar niet dusquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, waarom schaffen we niet alle regels af. Ik vind het zo betuttelend dat het altijd over muziek moet gaan, terwijl er ook hele mooi flats zijn. En bloemen. En melkwegstelsels!
Ik had verwacht dat de insteek van dit topic ooit was een soort nietteveelnadenkversie van jaar- en eeuwlijstjes e.d., dus bv. kijken wat onder Fokkers de favosong van Madonna is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef ranja het volgende:
Gelukkig zitten er nog zo'n 130 dagen in dit jaar en ik ga er van uit dat we volgend jaar ook wel 365 dagen hebben, en misschien het jaar daarna ook nog wel.
maw, laat iedereen zelf beslissen welk onderwerp het wordt, staat het je niet aan of kun je er niks mee, sla een dag over en als je echt gek wil doen dan ga je een dag tellen en zelf met een onderwerp komen.
Fuchsiaquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
ja de fuck fuck fuchsia...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fuchsia
Zonnebloem
Madeliefje
Hyacint
Gerbera
quote:
Nou, een beetje afwisseling, soms bands en dan weer wat anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef Modus het volgende:
Ik had verwacht dat de insteek van dit topic ooit was een soort nietteveelnadenkversie van jaar- en eeuwlijstjes e.d., dus bv. kijken wat onder Fokkers de favosong van Madonna is.
Die insteek zie ik dan ms verkeerd, want met van die 'ruime' opgaven of juist heel strak gedefinieerd maar dan in een heel vaag genre ofzo, krijg je nooit echt favo-lijstjes.
Op die manier lijkt het meer slechts een opgave aan andere Fokkers om hun persoonlijke lijstje te maken, zonder dat het eindoverzicht daarbij nog belangrijk is.
1. Bruce Springsteen & The E Street Band - Live In Barcelona (2002)quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef Norrage het volgende:
1. Bruce Springsteen - Hammersmith Odeon
2. Dire Straits - Alchemy Live
3. Pink Floyd - Pulse
4. Bruce Springsteen - Live in New York City
5. Bruce Springsteen - Hyde Park
Sorry, heb alleen maar bruce dvd'sde rest vind ik totaal niet boeiend. Weet trouwens niet precies de titels naar dat filtert de teller er vast uit
Ik vind de afwisseling juist ook wel leuk! Soms weet je van tevoren dat er geen representatieve uitslag gaat komen, maar dan is het juist aardig om te zien wat iedereen er bij kan bedenken. En zo hebben een Willeke Alberti of een ondergewaardeerd genre betreffende Cocker Spaniels ook eens kans om genoemd te worden... En anders doe je gewoon een dag niet mee en kijk je wat de rest er van baktquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die het wel prima vind die hele specifieke lijstjes zijn een beetje meer "high fidelity" lijstjes en die band lijstjes zijn wat algemener kan allebei toch
1 2 3 4 5 6 | 17 Pink Floyd - Live at Pompeii 16 The Band - The Last Waltz 14 Talking Heads - Stop making sense 9 Bruce Springsteen - Live in Barcelona 7 John Mayer - Where the lights are 7 Bruce Springsteen - Live in New York City |
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:46 schreef Gehenna het volgende:
best veel lijstjes, weinig dubbelen![]()
Uitslag top5 live dvd's
[ code verwijderd ]
Aangezien Shiana Twain vandaag 47 wordt, mag ik dan een top5 met Metal Albums uit de jaren 80?
m'n nummer 6, waarschijnlijk. Staan een stuk of wat nummers op die ik wel goed vind maar ook een aantal vreselijke aanstekerballads. Het is toch vooral het concept (verhaal) dat het interessant maakt vind ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:13 schreef fripper het volgende:
1. Queensr che - Operation : Mindcrime
Streetcleanerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef On het volgende:
1. Godflesh - Streetcleaner
2. Iron Maiden - Powerslave
3. Pentagram - Pentagram
4. Saint Vitus - Saint Vitus
5. Naked City - Torture Garden
Oja, Godflesh is ook metal. Naja, jammer dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef On het volgende:
1. Godflesh - Streetcleaner
2. Iron Maiden - Powerslave
3. Pentagram - Pentagram
4. Saint Vitus - Saint Vitus
5. Naked City - Torture Garden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje zou morgen ws weer anders zijn.
Okidoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weezer, als je die nummer 1 nu ook ff goed spelt, zoals ik m net verbeterd heb, komt t misschien nog goed
My thoughts exactly, Go let it out en D'You Know What I Mean? zijn toch draken van nummers imo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef Sequencial het volgende:
1. Go Let It Out
2. Waiting for the Rapture
3. Champagne Supernova
4. D'You Know What I Mean?
5. I Hope, I Think, I Know
en dan nog zoveel moois er niet in![]()
Ik luister ook nooit Def Maybe. vrij uuh eentonig ofzo, maar wel lekkere rock&roll. De andere albums zijn toch wat origineler, muzikaler en met leukere hooks en originelere arrangementen wat mij betreft...maar ok, alles van ze is geniaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef Sequencial het volgende:
1. Go Let It Out
2. Waiting for the Rapture
3. Champagne Supernova
4. D'You Know What I Mean?
5. I Hope, I Think, I Know
en dan nog zoveel moois er niet in![]()
Don't Believe the Truth en, in tegenstelling tot velen, Definitely Maybe krijgen de minste draaibeurten in huize Seq...
Ze hebben best veel draken van nummers, tussen ook een hoop geweldige nummersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef WeezerButler het volgende:
My thoughts exactly, Go let it out en D'You Know What I Mean? zijn toch draken van nummers imo.
Da's niet stoer he, de meest bekende noemenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef Norrage het volgende:
Interessant dat niemand op de laatste na wonderwall noemt
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik sla over, want buiten Don't Look Back In Anger en Wonderwall ken ik niets van ze.
Ook gewoon maar een middelmatig plaatje hoor. Vind Morning Glory ook het minste album. Dig Out Your Soul vind ik dan wel weer het beste.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef Norrage het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:44 schreef ranja het volgende:
Nadat Wonderwall gespeeld was bij de sluiting van de Olympische Spelen, de commentator van de bbc:
"it seemed like every athlete from every country knew every word to that song". En zo was het ook.
Maar ach, ze hebben veel betere nummers dan dat vind ik. Maar toch zegt het wel iets over het nummer.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik sla over, want buiten Don't Look Back In Anger en Wonderwall ken ik niets van ze.
dat je overslaat ok, dat je ze misschien niet leuk vind dat kan, maar ik geloof er niks van dat jij bv Live Forever niet kentquote:
Ja, natuurlijk wel, heb ...morning glory ook wel in de kast staan, maar ik ken er te weinig goed genoeg van om een top 5 te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:50 schreef ranja het volgende:
[..]
dat je overslaat ok, dat je ze misschien niet leuk vind dat kan, maar ik geloof er niks van dat jij bv Live Forever niet kent
Ik voeg ook altijd nieuwe playlists toe door dit topic, het is ook een soort reminder topicquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:10 schreef methodmich het volgende:
Oasis, dat is een redelijk simpel lijstje van nummers van het enige album dat ik van ze heb en dan één van de grootste hits:
1 Slide Away
2 Live Forever
3 Don't Look Back In Anger
4 Married With Children
5 Supersonic
Leuk neveneffect van dit topic: heb net Definitely Maybe klaar gelegd om morgen mee te nemen in de auto.
Tja, smaken verschillen... Ik vind Go let it out geweldig! Goede opbouw ('tickle the bass', dat Strawberry Fields-orgeltje, dat schelle fluitje voor aanvang van het refrein etc), dat ligt me bijvoorbeeld veel beter dan de wall of sound van het debuut. Dit nummer is ook de reden dat ik Giants als eerste Oasis album heb gekocht, toen met terugwerkende kracht alsnog de oudere albums en daarna alle volgende.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Go let it out en D'You Know What I Mean? zijn toch draken van nummers imo.
dit dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:16 schreef Sequencial het volgende:
En oh ja, vind het nog altijd verbazingwekkend dat Whatever niet op een van hun reguliere albums is beland![]()
stand-alone single wtf!
Ik was 'm alweer vergeten, maar nu weer gehoord en 'oja deze'. Maar hij zit bij mij op de grens van hun 'all you need is love/hey jude-achtige' nummers. Zeker geen topper dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:44 schreef Gehenna het volgende:
Het duurde ook wel even voordat ik 'Whatever' van hun hoorde, die is alleen als single uitgekomen tussen de eerste 2 albums uit, zelfs niet op hun best-of heruitgebracht. Terwijl ik het juist zonder twijfel hun leukste nummer vind...
Ik zie 'm dan ook niet vaak voorbijkomen hier, dus ik vroeg me eigenlijk af, is het onbekend of vinden je 'm gewoon niet zo bijzonder?
dat deden Joy Division en, deels, The Smiths ook alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het net leuk dat het niet op een album verschenen is, beetje de Beatles-traditie terugbrengen om klassiekers gewoon niet op albums te zettenVerder prima nummer ja.
Robert Johnson deed het daarvoor nogquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef ranja het volgende:
[..]
dat deden Joy Division en, deels, The Smiths ook al
ja na de Beatles inderdaad maar wel voor Oasis
Inderdaad nooit verwacht dat ik origineel kon zijn met Wonderwall in mijn top 5. Maar ach ik begrijp het wel, bij mij staat 'ie er in omdat ik hem zo goed ken en omdat ik goede herinneringen aan dat nummer heb. Niet dus omdat het nou zo'n hoogstaand muzikaal topwerk is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef Norrage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag (na een prachtig concert in Paradiso bijgewoond te hebben): Top 5 van Sigur Rós
Ja dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Maxerazzi het volgende:
1. Olsen Olsen
2. Svefn-G-Englar
3. Untitled (Popplagið)
4. Untitled (Vaka)
5. Hoppípolla
Voor jou zijn ze allemaal te moeilijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Gillingham het volgende:
Leuk, maar veel te moeilijk wat mij betreft.
Niet overdrijven he...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor jou zijn ze allemaal te moeilijk
Hoppípolla omruilen met Njósnavélin, de lijst in een willekeurige volgorde zetten en je hebt mijn 5 favoriete Sigur Rós nummers ongeveer ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Maxerazzi het volgende:
1. Olsen Olsen
2. Svefn-G-Englar
3. Untitled (Popplagið)
4. Untitled (Vaka)
5. Hoppípolla
als je de titels zo allemaal ziet lijken dit wel de schotse whiskey top 5quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ah, dan vooral nummers van de eerste plaat, omdat ik die qua titel nog goed kan herkennen:
1 Flugufrelsarinn
2 Svefn-g-englar
3 Staralfur
4 Inni Mer Syugur Vitlaysingur (of zo iets, nummer 2 van het album met de blote mensen voorop)
5 Olsen Olsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Whisky dan tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
als je de titels zo allemaal ziet lijken dit wel de schotse whiskey top 5
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef Aikara het volgende:
[..]
Whisky dan toch(zonder de e). Tja, purist he
of is met 'e' voor bepaalde streken oid? (ik ben nogal whisk(e)y-leek)quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Whiskey :
Whisky or whiskey is a type of distilled alcoholic beverage made from fermented grain mash
kijk aan! weer wat geleerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Aikara het volgende:
Schotse whisky is altijd zonder e. Whiskey komt dan weer uit Ierland of Amerika. Whisky uit de rest van de wereld (Japan bijvoorbeeld) is volgens mij ook zonder e, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik gisteren ook al het onderwerp heb bepaald, mag degene die na mij post het onderwerp voor de top 5 van vandaag kiezen.![]()
Die heet "I'm gonna be (500 miles)"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef WeezerButler het volgende:
05 the Proclaimers - i will walk (500 miles)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan een nieuwe opdracht.
Vandaag graag jullie Top 5 liedjes over bekende / beroemde mensen.
N.B. Het mogen nummers zijn die vernoemd zijn naar een beroemdheid, maar ze mogen er ook inhoudelijk over gaan.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Kijk, dát zijn de nummers waarvoor ik zo'n topic volg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:07 schreef Bookie65 het volgende:
3. De Boegies - Het Jannes van der Wal lied
Oei, dat ik die vergeten ben...snel even aanpassen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3. R.E.M. - Man on the Moon (Andy Kaufman)
er staan al meer dan 10 lijstjes boven jequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef Desunoto het volgende:
1. Joan Jett and the Blackhearts - Ridin' With James Dean
2. Golden Earring - Just Like Vince Taylor
Verder kom ik even niet... misschien nog een edit later vanmiddag als me iets te binnen schiet.
Weet ik. Maar ik vind alleen de genoemde nummers van David Bowie en Soundgarden wel aardig, maar niet voor een top 5. De rest ken ik niet of vind ik gewoon niet mooi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:48 schreef ranja het volgende:
er staan al meer dan 10 lijstjes boven je
Ik alleen Different Class en This Is Hardcore. Genoeg voor een lijstjequote:Op zondag 2 september 2012 14:31 schreef Norrage het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen different class en de bestof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |