Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in die vakken.
Wat een onzin. Er is gewoon veel behoefte aan technisch opgeleide mensen. Dat is niet hetzelfde. Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.
Hij kan altijd nog de prostitutie in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.
[...]
Oh ok!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu weet je hoe Knut zich voelde bij jouw TT.
Ga er even serieus op in joh, ik zit toch zelf ook in dat vakgebiedquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is gewoon veel behoefte aan technisch opgeleide mensen. Dat is niet hetzelfde. Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.
Doe eens aardig tegen Littlerabbit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.
Dit jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu weet je hoe Knut zich voelde bij jouw TT.
Oké.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou het leuk vinden om langzaamaan de oude OP weer terug in te voeren
Waarom is die niet meer?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Stiekem mis ik het ook wel
Ik heb een beginnetje gemaakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM moest hem verwijderen van Caland ofzoiets.
Het was iig beter dan steeds wisselende random aids in de OP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Stiekem mis ik het ook wel
Drizzt haalt het weer wegquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, nog wat extra UI's toegevoegd.
Ik probeer mijn eigen levenswandel te vergoeilijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga er even serieus op in joh, ik zit toch zelf ook in dat vakgebied![]()
Ik zie het ja. Enorm geslaagde OP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Om Kapiteintje te pesten heb ik meer toegevoegd aan de OP.
Weet je nou nog niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, edit ik het verkeerdeGGMM, help even met het terugzetten van de OP
Ik ben het met je eens. Snap sowieso niet waarom die ineens weg moest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou het leuk vinden om langzaamaan de oude OP weer terug in te voeren
Done.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, edit ik het verkeerdeGGMM, help even met het terugzetten van de OP
Een standaard OP is extreem gay man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
René, werk een keer mee alsjeblieft.
Nee. Is wel leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een standaard OP is extreem gay man.
Dat mag jij vinden, maar je bent niet de enige hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een standaard OP is extreem gay man.
Oh, de OP is nu al 5x aangepast ofzo...quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vind het zo typisch fok. Maar ik heb hem teruggezet.
Dit voelt als thuis komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck
quote:
Je was ook al volwassen genoeg om je fout toe te geven in het PSV topicquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ik zet mij over m'n eigen mening heen om jullie een plezier te doen.
Goed gezegd. Maar René moet even doen alsof hij het stom vindt, anders lijkt het net of hij iets geeft om de SC en als er iets is wat René niet doet dan is het Fok! serieus nemen of iets geven om de SC. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar je bent niet de enige hier![]()
Je hebt nu je lolletje gehad, 2 maanden zonder OP, meeste mensen willen het terug dus het wordt weer tijd
Ik groei.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je was ook al volwassen genoeg om je fout toe te geven in het PSV topic
Vreemde conclusie, het wel of niet leuk vinden van een OP heeft weinig met de sc in zijn geheel te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed gezegd. Maar René moet even doen alsof hij het stom vindt, anders lijkt het net of hij iets geeft om de SC
Ehhh...?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb trouwens een klacht:
* Mensen die LETTERLIJK een nieuwsbericht van nu.nl gaan voorlezen en dan om de 2 zinnen een korte pauze inlassen waar ze verwachten dat jij iets zegt over 2 parende mannetjespanters in de dierentuin van oezbekistan.
Einde klacht.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemde conclusie, het wel of niet leuk vinden van een OP heeft weinig met de sc in zijn geheel te maken.
Maar het zal voor jezelf ongetwijfeld heel logisch klinken.
Oh op die manierquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij werkt niet dus mogelijk herken je dit fenomeen niet.
Net doen alsof je telefoon krijgt en weglopen. Anders gewoon neerhoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb trouwens een klacht:
* Mensen die LETTERLIJK een nieuwsbericht van nu.nl gaan voorlezen en dan om de 2 zinnen een korte pauze inlassen waar ze verwachten dat jij iets zegt over 2 parende mannetjespanters in de dierentuin van oezbekistan.
Einde klacht.
Het gaat altijd zo:quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh op die manierIk kon ze altijd afkappen door "heb ik al gelezen" te zeggen.
Collega kijkt verwachtingsvol naar Knut. Knut: "Jeetje"quote:Nick & Simon gaan in het Duits zingen
Nick & Simon gaan zich de komende tijd richten op Duitsland. Het duo heeft al een Duitstalig album opgenomen.
Knut: Het is wat.quote:"Er zijn honderd miljoen Duitstaligen, dus het is een gigantische markt", zegt Nick Schilder in het AD.
Collega: HAHA DAT VERZIN JE TOCH NIET XD XD XDquote:"Het kan zomaar zijn dat we twee jaar moeten investeren voordat we daar resultaat zien. Het leuke is dat het een nieuwe uitdaging is en we onze horizon verbre
*brohug*quote:
Wel een beetje raar om met je vaste telefoon door de zaak te gaan lopen he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net doen alsof je telefoon krijgt en weglopen. Anders gewoon neerhoeken.
Lijkt me wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*brohug*Dat soort collega's is echt irritant ja.
Zeer matig, maar dat had je zelf gelukkig ook al door.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een beetje raar om met je vaste telefoon door de zaak te gaan lopen he.
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeer matig, maar dat had je zelf gelukkig ook al door.
Klopt. Irritant is dat ja. Vorige werk had ik wel een mobiel en als t dan te lang duurde kon je iig doen alsof je verbinding weg viel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.
Dat vraagt om hardere maatregelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft z'n bril gevonden en had niet door dat ik hem bewust had verplaatst.
Of hij speelt een naar spelletje met me.
Wordt vervolgd...
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.
Werk je bij de sociale werkplaats ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Irritant is dat ja. Vorige werk had ik wel een mobiel en als t dan te lang duurde kon je iig doen alsof je verbinding weg viel.
Ok, my bad. Ik kom nooit bij bedrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werk je bij de sociale werkplaats ofzo?
quote:Monstertje
Boos en mopperig is nogal een understatement als je Furby-bezitters mag geloven. Furby lijkt binnen een paar seconden te kunnen veranderen van een poezelig knuffeltje in een doodeng monstertje waar de Gremlins nog schatjes bij zijn. 'Zijn ogen keken ineens heel gemeen en hij schreeuwt heel hard,' schrijft een bezorgde moeder op een forum.
Inderdaad, als iemand ideeën heeft; schroom niet deze te delen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vraagt om hardere maatregelen.
Wij hebben ook een kantoortuin met losse plaatsen, maar als je inlogt dan herkent de telefoon gelijk wie je bent en ben je gewoon onder hetzelfde nummer bereikbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.
Schoppen doen we niet we kunnen wel een kringgesprek doen voor jequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Iemand, geef me ff een schop onder m'n reet. Ik moet al een aantal uur aan het werk zijn.
Oh, irritant is dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kantoortuin met losse plaatsen, maar als je inlogt dan herkent de telefoon gelijk wie je bent en ben je gewoon onder hetzelfde nummer bereikbaar.
Kom op Cara, de haven veegt zichzelf niet schoon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Iemand, geef me ff een schop onder m'n reet. Ik moet al een aantal uur aan het werk zijn.
Ik zal het thuis eens bekijken, denk niet dat ze het hier op prijs stellen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, my bad. Ik kom nooit bij bedrijven.
Om het goed te maken heb ik het volgende voor je:
Ik denk thuis ook niet per definitie hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal het thuis eens bekijken, denk niet dat ze het hier op prijs stellen.
quote:
Sabotage van zijn muis of internetverbinding heb ik zelf leuke ervaringen mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, als iemand ideeën heeft; schroom niet deze te delen.
Hehe, is het weer zo'n Gordon-rant?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk thuis ook niet per definitie hoor.
Ik was laatst uitermate tevreden over de reactie op de hele inhoud van een postbakje 1 voor 1 aan elkaar nietenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sabotage van zijn muis of internetverbinding heb ik zelf leuke ervaringen mee.
Ik heb wel eens de muizen omgewisseld van 2 collega's die tegenover elkaar zaten. Jaja, ik ben mij er eentje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sabotage van zijn muis of internetverbinding heb ik zelf leuke ervaringen mee.
quote:
Kapi de shownieuws verslaggeverquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, my bad. Ik kom nooit bij bedrijven.
Om het goed te maken heb ik het volgende voor je:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eggen-benefiet.dhtmlquote:Tomorrow uit de musical Annie was ooit een hit van Patricia Paay en daarom hebben Brard en Breukhoven afgezegd. "De diva's gunnen elkaar het licht niet in de ogen", zegt Gordon. "Tomorrow moeilijk? Gaan Patty en Connie zich nu ineens druk maken over of ze dat lied wel aankunnen. Die twee kunnen überhaupt niet zingen," aldus Gordon
Nogal ja. En Vanessa pleurt dat telefoongesprek dan gewoon op internet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, is het weer zo'n Gordon-rant?
Dat is wel grappig ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de muizen omgewisseld van 2 collega's die tegenover elkaar zaten. Jaja, ik ben mij er eentje.
Heb ik dat verhaal al eens verteld van de startpagina's die we instelden op dikketieten .nl?quote:
Nu ben ik wel benieuwd, ff een headsetje regelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogal ja. En Vanessa pleurt dat telefoongesprek dan gewoon op internet.
Perforator.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met de confetti uit gatenmakers kun je ook leuke dingen doen. Zeker als mappen horizontaal in de kast liggen.
Een heel klein stukje plakband op een stekkertje werkt ook goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met de confetti uit gatenmakers kun je ook leuke dingen doen. Zeker als mappen horizontaal in de kast liggen.
Dat deden wij op de middelbare school altijd. Zo'n 10 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik dat verhaal al eens verteld van de startpagina's die we instelden op dikketieten .nl?
Heldquote:
Is ook alweer 10 jaar geleden. Ik heb het onthouden omdat een bepaalde collega in zijn browsergeschiedenis nog veel ergere sites had staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat deden wij op de middelbare school altijd. Zo'n 10 jaar geleden ofzo.Maar ik hoor dat het dus nog steeds een succesnummer is in Belgie?
Echt gay man. Waarom zou je die homofiele taal willen spreken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga een cursus Frans doen. Ik ben echt razend enthousiast.
Kapo gaat Eurocraat worden in Brussel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt gay man. Waarom zou je die homofiele taal willen spreken?
Ik stel voor dat je je keuze om Frans te leren heroverweegt met in het achterhoofd dat Johannes_vermeer en ik beide Spaans leren.
Jaja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
Vanuit een raam op een vuvuzela blazen als er vrachtwagens met moeite achteruit rijden op een smalle éénrichtingsweg is ook leuk.
Omdat ik misschien in Brussel ga werken en je dan 3 talen moet spreken. Frans ligt me beter dan Duits. In het Duits kan ik me ook nog wel enigszins verstaanbaar maken, maar dat is dan iets voor later om bij te spijkeren. Uiteindelijk wil ik ook nog Spaans gaan leren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt gay man. Waarom zou je die homofiele taal willen spreken?
Ik stel voor dat je je keuze om Frans te leren heroverweegt met in het achterhoofd dat Johannes_vermeer en ik beide Spaans leren.
Japans is veel leuker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik misschien in Brussel ga werken en je dan 3 talen moet spreken. Frans ligt me beter dan Duits. In het Duits kan ik me ook nog wel enigszins verstaanbaar maken, maar dat is dan iets voor later om bij te spijkeren. Uiteindelijk wil ik ook nog Spaans gaan leren.
Ah, vandaar. Dan is het een noodzakelijk kwaad ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik misschien in Brussel ga werken en je dan 3 talen moet spreken. Frans ligt me beter dan Duits. In het Duits kan ik me ook nog wel enigszins verstaanbaar maken, maar dat is dan iets voor later om bij te spijkeren. Uiteindelijk wil ik ook nog Spaans gaan leren.
Je deed toch zo'n cursus op internet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dan is het een noodzakelijk kwaad ja.
Maar tof dat je er enthousiast over bent.Een taal leren is ook best tof.
Gast, zelfs de junior eurocraten verdienen netto 4500/5000 per maand en hebben alle expenses paid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah Kapi gaat voor het Brusselse plucheProfiteur dit dat.
Je bent zelf Japans.quote:
Ik vind het ook gewoon leuk om te doen hoor. Heb wel een talenknobbel, maar op de middelbare school zowel voor Duits als Frans vreselijke leraren en dan doe je gewoon je best niet uit reactie op de docenten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dan is het een noodzakelijk kwaad ja.
Maar tof dat je er enthousiast over bent.Een taal leren is ook best tof.
Nee hoor, hopelijk bij een advocatenkantoor. Dus een private onderneming.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah Kapi gaat voor het Brusselse plucheProfiteur dit dat.
Zum kotzen. Is gauw voorbij als Tanja en ik aan de macht zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, zelfs de junior eurocraten verdienen netto 4500/5000 per maand en hebben alle expenses paid.
Starters in Brussel in EU arbeidsrecht krijgen ook 3500 netto. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, zelfs de junior eurocraten verdienen netto 4500/5000 per maand en hebben alle expenses paid.
Kom een keer op donderdagavond stappen in Brussel op Place Lux. Je praat nooit meer over Tanja. Schitterende vrouwen uit heel Europa, met zoveel geld dat zij jouw drankjes betalen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zum kotzen. Is gauw voorbij als Tanja en ik aan de macht zijn.
1 keer vertrok mijn trein uit Brussel midi, de TGV naar het zuiden. Wij waren echt 1.5 uur te vroeg toen we de afslag pakten, nog steeds bijna gemist. He-le-maal vast. Uiteindelijk de metro nog gepakt voor t laatste stuk. Is dat altijd zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom een keer op donderdagavond stappen in Brussel op Place Lux. Je praat nooit meer over Tanja. Schitterende vrouwen uit heel Europa, met zoveel geld dat zij jouw drankjes betalen...
Yep, die tunnels zijn een bitch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 keer vertrok mijn trein uit Brussel midi, de TGV naar het zuiden. Wij waren echt 1.5 uur te vroeg toen we de afslag pakten, nog steeds bijna gemist. He-le-maal vast. Uiteindelijk de metro nog gepakt voor t laatste stuk. Is dat altijd zo
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
en dan doe je gewoon je best niet uit reactie op de docenten.
Karma voor je hatelijke japan opmerking.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een suikerwafel uit de snoepautomaat gehaald maar die blijken behoorlijk smerig te zijn.
Ik heb spijt.
Niet doorgaan Knut, je wil geen oorlog met een internetmoderator.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Karma voor je hatelijke japan opmerking.
Ik heb een Côte d'Or reep met zandkoekjes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een suikerwafel uit de snoepautomaat gehaald maar die blijken behoorlijk smerig te zijn.
Ik heb spijt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom een keer op donderdagavond stappen in Brussel op Place Lux. Je praat nooit meer over Tanja. Schitterende vrouwen uit heel Europa, met zoveel geld dat zij jouw drankjes betalen...
Dat komt ervan als je geen stroopwafel kiest. Karma is a bitch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb spijt.
Haha. Ik heb een broodje van Bakker Bart.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb spijt.
Ik ben gestopt met brood eten ga denk ik tot het einde van het jaar a la Steve Jobs leven kijken hoe het voelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha. Ik heb een broodje van Bakker Bart.
einde bericht
Ik eet het ook een stuk minder, maar heb nog niet echt een goede vervanger gevonden eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met brood eten ga denk ik tot het einde van het jaar a la Steve Jobs leven kijken hoe het voelt.
Ik ga sowieso minder vlees eten. Heb er eens serieus over nagedacht en eigenlijk slaat 't nergens op om elke dag zoveel vlees te eten. Jullie zullen me nu wel een hippie vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met brood eten ga denk ik tot het einde van het jaar a la Steve Jobs leven kijken hoe het voelt.
Je komt er ook elke keer mee als ik tentamens heb man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet het ook een stuk minder, maar heb nog niet echt een goede vervanger gevonden eigenlijk.
Ik zou een lijstje krijgen met gezond eten/gezonde gerechten van een zeker persoon hier op het forum, maar dat is inmiddels alweer een paar maanden geleden.
Kapiteintje.![]()
Moet je dat vragen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan ik de OP qua UI's up-to-date maken aub?
gr gr
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik ga studeren. gr gr en tot over een uur5 minuten.
Ik probeer het ook, maar motivatie is ver te zoekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik ga studeren. gr gr en tot over een uur.
Is goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je komt er ook elke keer mee als ik tentamens heb man.Ik wil je best een lijstje geven, maar niet nu. Nu heb ik 't druk. Morgen maak ik 'm na m'n tentamen ok?
Nee juist niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso minder vlees eten. Heb er eens serieus over nagedacht en eigenlijk slaat 't nergens op om elke dag zoveel vlees te eten. Jullie zullen me nu wel een hippie vinden.
Bakker Bart is ook wel allejezus lekker brood. Die kleine broodjes ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet het ook een stuk minder, maar heb nog niet echt een goede vervanger gevonden eigenlijk.
Ik zou een lijstje krijgen met gezond eten/gezonde gerechten van een zeker persoon hier op het forum, maar dat is inmiddels alweer een paar maanden geleden.
Kapiteintje.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah het wekelijkse hippie-uurtje.
gewoon deze tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe rugzak gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*inhoud niet inbegrepen.
Hoeveel Japanse meisjes passen daar in?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*inhoud niet inbegrepen.
PSV gaat te keer op de transfermarkt.quote:PSV richt zich op winterse komst van NAC-spits Schalk
PSV richt zich op de komst van Alex Schalk naar Eindhoven, meldt BN De Stem. De nummer tien van Nederland heeft bij NAC Breda navraag gedaan naar de mogelijkheden om de 21-jarige spits over te laten komen. NAC staat open voor het vertrek van de Bomber van Breda, maar dan wel graag op huurbasis. De club denkt dat de zelfopgeleide aanvaller nog toekomst heeft in het Rat Verlegh Stadion
Die heb ik hier thuis ja, voor op vakantie niet echt handig though. Te weinig vakjes en te warm.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat te keer op de transfermarkt.
Hippiequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*inhoud niet inbegrepen.
De fans hebben aankopen ge-eist. Er werd met de vuist op de tafel geslagen jonguh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Las gisteren al dat ze in de winterstop Luuk de Jong willen huren of kopen. Terwijl het beleid zou gaan worden dat ze elk jaar verder zouden bouwen en veel eigen jeugd wilden inpassen a la Feyenoord en Ajax.
Dat kan, ga je gang.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan ik de OP qua UI's up-to-date maken aub?
gr gr
xcachet ook verwijderen graag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedankt. De huidige UI's zijn uitgestorven.
Ik haal gewoon de hele rits weg en begin opnieuw.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
xcachet ook verwijderen graag.
Goed plan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haal gewoon de hele rits weg en begin opnieuw.
Ben je je heupflacon vergeten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We hebben zo kwartaalborrel. Eerst 3 kwartier saai voordat we bier krijgen
Je vraagt er weer om.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel op de weegschaal.
[ afbeelding ]
Gewoon elk topic een random plaatje/chick er onder toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ziet er al een stuk beter uit.
Alleen dat ajaxlogo onderin nog weg.
Jij staat er niet in nog?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:59 schreef Pascalus het volgende:
Krijg nou wat, de oude OP is terug.
Gevallen helden ook terug bitte.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel op de weegschaal.
[ afbeelding ]
Ik snap dat ik nog niet onder het kopje "Prachtusers val ". Ik zou het echter wel op prijs stellen als ik tenminste onder het nog door jou te maken kopje "Mogelijke kloons" val.quote:
Op basis waarvan verdien jij dat danquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat ik nog niet onder het kopje "Prachtusers val ". Ik zou het echter wel op prijs stellen als ik tenminste onder het nog door jou te maken kopje "Mogelijke kloons" val.
Bvd
Speel jij ook fm14 Stijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan verdien jij dat dan
Ik vind deze niet in de ideale structuur van de OP passen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is niet meer van toepassing?
Op basis waarvan niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan verdien jij dat dan
Je zeurt zelfquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
Als jullie weer gaan zeuren over de OP haal ik hem weer weg.
Kak OPquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
Bluf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
echt een kanjer OPquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
Als je dat doet is al mijn harde werk voor niets geweestquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
That's it. Weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt een kanjer OP
stijn wat is dit![]()
![]()
Jij zou gaan hardlopenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt een kanjer OP
stijn wat is dit![]()
![]()
Welke OP?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom linken al die drie linkjes onderin de OP naar Scarlett..?
Knut.
Sorryquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom linken al die drie linkjes onderin de OP naar Scarlett..?
Knut.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:09 schreef Elan het volgende:
Geen Jessica Alba in de OP? Happel zal verdrietig zijn.
Op basis waarvan hebben wij dan pech?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Maar als de TS van het volgende topic besluit de OP weer weg te halen hebben jullie pech.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Maar als de TS van het volgende topic besluit de OP weer weg te halen hebben jullie pech.
Goed idee Stijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan hebben wij dan pech?
Ik zal alvast de OP in mijn fotoboek zetten, dat ik 'm makkelijk terug kan halen
Stijn, ik stuur je een sticker uit Japan voor je goede werk vandaag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan hebben wij dan pech?
Ik zal alvast de OP in mijn fotoboek zetten, dat ik 'm makkelijk terug kan halen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, nog wat extra UI's toegevoegd.
Je moeder geneukt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aldo![]()
Nog wat nuttigs gedaan vandaag?
gezien het feit dat ajacied422 mij niet als prachtuser ziet zal ik er alles aan doen om die op weg te krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Wat ben je toch een droevig mannetje af en toe.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een droevig mannetje af en toe.
quote:
Stijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één! (behalve Kapiteintje, die moeten we eigenlijk niet)
Opgelost.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gezien het feit dat ajacied422 mij niet als prachtuser ziet zal ik er alles aan doen om die op weg te krijgen.
En je hart gesloten voor Giel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zojuist mijn hart geopend voor Sander en Coen.
quote:Update 10 december 16.16 uur - Havenaar en Vitesse niet akkoord met voorstel van vier duels
Vitesse en Mike Havenaar gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager betaald voetbal dinsdag deed. Op basis van televisiebeelden stelde hij een schikking van vier wedstrijden voor, nadat Stijn Schaars een flinke blessure opliep. Na de wedstrijd zei trainer Peter Bosz van Vitesse al dat hij Havenaar voor onschuldig hield en daar blijft de club bij. De zaak komt nu voor de tuchtcommissie, bevestigt de KNVB.
Niet grappig, sorry.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik heb het weggehaald.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje Stijn en mij tegen elkander opjutten.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat is jouw collectie tot nu toe? Ze pesten me door steeds elementen te geven die ik allang heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan alweer 2 nieuwe vakjes openmaken op mijn kerst kras kalendert.
Ik kras die dingen altijd in één dag open.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb al bijna een nieuw lot gewonnen.
Dat vind ik bijzonder knullig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kras die dingen altijd in één dag open.
1x Schaatsquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw collectie tot nu toe? Ze pesten me door steeds elementen te geven die ik allang heb.
Tik m aan ouwe.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat druist tegen het hele concept van een December Kalender in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben een rebels ventje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat druist tegen het hele concept van een December Kalender in.
Dat is toch niet leuk!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
2x Kaars --> 7 nodigquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1x Schaats
1x Bel
1x Slee
1x Schaats
1x Want
1x Kaars
2x Kerstman
2x Sneuwpop
Ik zie net dat ik al 3 sneeuwpoppen heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2x Kaars --> 7 nodig
3x Schaats --> 8 nodig
1x Slee --> 6 nodig
2x Bel --> 10 nodig
1x Kerstman --> 3 nodig
1x Ster --> 11 nodig
FEEEEEEESTquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik al 3 sneeuwpoppen heb.Ik heb dus al een nieuw kraslot. Tik 'm aan. Ik heb zojuist mijn kansen op het winnen van een prijs verdubbeld.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik al 3 sneeuwpoppen heb.Ik heb dus al een nieuw kraslot. Tik 'm aan.
Het begint een beetje zielig te worden idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit soort gifjes posten terwijl dit totaal niet grappig wordt bevonden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit soort gifjes posten terwijl dit totaal niet grappig wordt bevonden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat het na vijf keer proberen wel grappig is?
Je denkt echt dat we dom zijn he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
deze is serieus wel baas, dat uitzicht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt echt dat we dom zijn he.
Een stuk of 40-45 gelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
René, kun je Typisch even een note geven.
Ik had dat probleem laatst. Enorm vervelend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten geen nietjes meer in mijn nietmachine.
Gelukkig heb ik een doosje nietjes binnen handbereik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had dat probleem laatst. Enorm vervelend.
Wat heb je dan voor 3 sneeuwpoppen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Oh kut, je hebt 3 kerstmannen nodig voor een nieuw kraslot en niet 3 sneeuwpoppen. Godverdomme.
Anders kon je nog gebruikte nietjes uit elkaar vouwen en er terug in proppen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een doosje nietjes binnen handbereik.
Je bent zelf een pauper, vuile alcoholist.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen, die zijn namelijk voor paupers
I resent the implicationquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een pauper, vuile alcoholist.
Helemaal niks dus. 5 sneeuwpoppen is 10 euro. Het equivalent van de prijs van 2 krasloten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor 3 sneeuwpoppen?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2/10. Drukke dag gehad zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet aardig om je moeder zo te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |