xcachet ook verwijderen graag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedankt. De huidige UI's zijn uitgestorven.
Ik haal gewoon de hele rits weg en begin opnieuw.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
xcachet ook verwijderen graag.
Goed plan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haal gewoon de hele rits weg en begin opnieuw.
Ben je je heupflacon vergeten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We hebben zo kwartaalborrel. Eerst 3 kwartier saai voordat we bier krijgen
Je vraagt er weer om.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel op de weegschaal.
[ afbeelding ]
Gewoon elk topic een random plaatje/chick er onder toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ziet er al een stuk beter uit.
Alleen dat ajaxlogo onderin nog weg.
Jij staat er niet in nog?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:59 schreef Pascalus het volgende:
Krijg nou wat, de oude OP is terug.
Gevallen helden ook terug bitte.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel op de weegschaal.
[ afbeelding ]
Ik snap dat ik nog niet onder het kopje "Prachtusers val ". Ik zou het echter wel op prijs stellen als ik tenminste onder het nog door jou te maken kopje "Mogelijke kloons" val.quote:
Op basis waarvan verdien jij dat danquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat ik nog niet onder het kopje "Prachtusers val ". Ik zou het echter wel op prijs stellen als ik tenminste onder het nog door jou te maken kopje "Mogelijke kloons" val.
Bvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |