Ah, vandaar. Dan is het een noodzakelijk kwaad ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik misschien in Brussel ga werken en je dan 3 talen moet spreken. Frans ligt me beter dan Duits. In het Duits kan ik me ook nog wel enigszins verstaanbaar maken, maar dat is dan iets voor later om bij te spijkeren. Uiteindelijk wil ik ook nog Spaans gaan leren.
Je deed toch zo'n cursus op internet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dan is het een noodzakelijk kwaad ja.
Maar tof dat je er enthousiast over bent.Een taal leren is ook best tof.
Gast, zelfs de junior eurocraten verdienen netto 4500/5000 per maand en hebben alle expenses paid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah Kapi gaat voor het Brusselse plucheProfiteur dit dat.
Je bent zelf Japans.quote:
Ik vind het ook gewoon leuk om te doen hoor. Heb wel een talenknobbel, maar op de middelbare school zowel voor Duits als Frans vreselijke leraren en dan doe je gewoon je best niet uit reactie op de docenten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dan is het een noodzakelijk kwaad ja.
Maar tof dat je er enthousiast over bent.Een taal leren is ook best tof.
Nee hoor, hopelijk bij een advocatenkantoor. Dus een private onderneming.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah Kapi gaat voor het Brusselse plucheProfiteur dit dat.
Zum kotzen. Is gauw voorbij als Tanja en ik aan de macht zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, zelfs de junior eurocraten verdienen netto 4500/5000 per maand en hebben alle expenses paid.
Starters in Brussel in EU arbeidsrecht krijgen ook 3500 netto. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, zelfs de junior eurocraten verdienen netto 4500/5000 per maand en hebben alle expenses paid.
Kom een keer op donderdagavond stappen in Brussel op Place Lux. Je praat nooit meer over Tanja. Schitterende vrouwen uit heel Europa, met zoveel geld dat zij jouw drankjes betalen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zum kotzen. Is gauw voorbij als Tanja en ik aan de macht zijn.
1 keer vertrok mijn trein uit Brussel midi, de TGV naar het zuiden. Wij waren echt 1.5 uur te vroeg toen we de afslag pakten, nog steeds bijna gemist. He-le-maal vast. Uiteindelijk de metro nog gepakt voor t laatste stuk. Is dat altijd zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom een keer op donderdagavond stappen in Brussel op Place Lux. Je praat nooit meer over Tanja. Schitterende vrouwen uit heel Europa, met zoveel geld dat zij jouw drankjes betalen...
Yep, die tunnels zijn een bitch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 keer vertrok mijn trein uit Brussel midi, de TGV naar het zuiden. Wij waren echt 1.5 uur te vroeg toen we de afslag pakten, nog steeds bijna gemist. He-le-maal vast. Uiteindelijk de metro nog gepakt voor t laatste stuk. Is dat altijd zo
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
en dan doe je gewoon je best niet uit reactie op de docenten.
Karma voor je hatelijke japan opmerking.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een suikerwafel uit de snoepautomaat gehaald maar die blijken behoorlijk smerig te zijn.
Ik heb spijt.
Niet doorgaan Knut, je wil geen oorlog met een internetmoderator.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Karma voor je hatelijke japan opmerking.
Ik heb een Côte d'Or reep met zandkoekjes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een suikerwafel uit de snoepautomaat gehaald maar die blijken behoorlijk smerig te zijn.
Ik heb spijt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom een keer op donderdagavond stappen in Brussel op Place Lux. Je praat nooit meer over Tanja. Schitterende vrouwen uit heel Europa, met zoveel geld dat zij jouw drankjes betalen...
Dat komt ervan als je geen stroopwafel kiest. Karma is a bitch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb spijt.
Haha. Ik heb een broodje van Bakker Bart.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb spijt.
Ik ben gestopt met brood eten ga denk ik tot het einde van het jaar a la Steve Jobs leven kijken hoe het voelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha. Ik heb een broodje van Bakker Bart.
einde bericht
Ik eet het ook een stuk minder, maar heb nog niet echt een goede vervanger gevonden eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met brood eten ga denk ik tot het einde van het jaar a la Steve Jobs leven kijken hoe het voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |