Wel een beetje raar om met je vaste telefoon door de zaak te gaan lopen he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net doen alsof je telefoon krijgt en weglopen. Anders gewoon neerhoeken.
Lijkt me wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*brohug*Dat soort collega's is echt irritant ja.
Zeer matig, maar dat had je zelf gelukkig ook al door.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een beetje raar om met je vaste telefoon door de zaak te gaan lopen he.
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeer matig, maar dat had je zelf gelukkig ook al door.
Klopt. Irritant is dat ja. Vorige werk had ik wel een mobiel en als t dan te lang duurde kon je iig doen alsof je verbinding weg viel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.
Dat vraagt om hardere maatregelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft z'n bril gevonden en had niet door dat ik hem bewust had verplaatst.
Of hij speelt een naar spelletje met me.
Wordt vervolgd...
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.
Werk je bij de sociale werkplaats ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Irritant is dat ja. Vorige werk had ik wel een mobiel en als t dan te lang duurde kon je iig doen alsof je verbinding weg viel.
Ok, my bad. Ik kom nooit bij bedrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werk je bij de sociale werkplaats ofzo?
quote:Monstertje
Boos en mopperig is nogal een understatement als je Furby-bezitters mag geloven. Furby lijkt binnen een paar seconden te kunnen veranderen van een poezelig knuffeltje in een doodeng monstertje waar de Gremlins nog schatjes bij zijn. 'Zijn ogen keken ineens heel gemeen en hij schreeuwt heel hard,' schrijft een bezorgde moeder op een forum.
Inderdaad, als iemand ideeën heeft; schroom niet deze te delen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vraagt om hardere maatregelen.
Wij hebben ook een kantoortuin met losse plaatsen, maar als je inlogt dan herkent de telefoon gelijk wie je bent en ben je gewoon onder hetzelfde nummer bereikbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.
Schoppen doen we niet we kunnen wel een kringgesprek doen voor jequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Iemand, geef me ff een schop onder m'n reet. Ik moet al een aantal uur aan het werk zijn.
Oh, irritant is dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kantoortuin met losse plaatsen, maar als je inlogt dan herkent de telefoon gelijk wie je bent en ben je gewoon onder hetzelfde nummer bereikbaar.
Kom op Cara, de haven veegt zichzelf niet schoon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Iemand, geef me ff een schop onder m'n reet. Ik moet al een aantal uur aan het werk zijn.
Ik zal het thuis eens bekijken, denk niet dat ze het hier op prijs stellen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, my bad. Ik kom nooit bij bedrijven.
Om het goed te maken heb ik het volgende voor je:
Ik denk thuis ook niet per definitie hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal het thuis eens bekijken, denk niet dat ze het hier op prijs stellen.
quote:
Sabotage van zijn muis of internetverbinding heb ik zelf leuke ervaringen mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, als iemand ideeën heeft; schroom niet deze te delen.
Hehe, is het weer zo'n Gordon-rant?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk thuis ook niet per definitie hoor.
Ik was laatst uitermate tevreden over de reactie op de hele inhoud van een postbakje 1 voor 1 aan elkaar nietenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sabotage van zijn muis of internetverbinding heb ik zelf leuke ervaringen mee.
Ik heb wel eens de muizen omgewisseld van 2 collega's die tegenover elkaar zaten. Jaja, ik ben mij er eentje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sabotage van zijn muis of internetverbinding heb ik zelf leuke ervaringen mee.
quote:
Kapi de shownieuws verslaggeverquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, my bad. Ik kom nooit bij bedrijven.
Om het goed te maken heb ik het volgende voor je:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eggen-benefiet.dhtmlquote:Tomorrow uit de musical Annie was ooit een hit van Patricia Paay en daarom hebben Brard en Breukhoven afgezegd. "De diva's gunnen elkaar het licht niet in de ogen", zegt Gordon. "Tomorrow moeilijk? Gaan Patty en Connie zich nu ineens druk maken over of ze dat lied wel aankunnen. Die twee kunnen überhaupt niet zingen," aldus Gordon
Nogal ja. En Vanessa pleurt dat telefoongesprek dan gewoon op internet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, is het weer zo'n Gordon-rant?
Dat is wel grappig ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de muizen omgewisseld van 2 collega's die tegenover elkaar zaten. Jaja, ik ben mij er eentje.
Heb ik dat verhaal al eens verteld van de startpagina's die we instelden op dikketieten .nl?quote:
Nu ben ik wel benieuwd, ff een headsetje regelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogal ja. En Vanessa pleurt dat telefoongesprek dan gewoon op internet.
Perforator.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met de confetti uit gatenmakers kun je ook leuke dingen doen. Zeker als mappen horizontaal in de kast liggen.
Een heel klein stukje plakband op een stekkertje werkt ook goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met de confetti uit gatenmakers kun je ook leuke dingen doen. Zeker als mappen horizontaal in de kast liggen.
Dat deden wij op de middelbare school altijd. Zo'n 10 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik dat verhaal al eens verteld van de startpagina's die we instelden op dikketieten .nl?
Heldquote:
Is ook alweer 10 jaar geleden. Ik heb het onthouden omdat een bepaalde collega in zijn browsergeschiedenis nog veel ergere sites had staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat deden wij op de middelbare school altijd. Zo'n 10 jaar geleden ofzo.Maar ik hoor dat het dus nog steeds een succesnummer is in Belgie?
Echt gay man. Waarom zou je die homofiele taal willen spreken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga een cursus Frans doen. Ik ben echt razend enthousiast.
Kapo gaat Eurocraat worden in Brussel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt gay man. Waarom zou je die homofiele taal willen spreken?
Ik stel voor dat je je keuze om Frans te leren heroverweegt met in het achterhoofd dat Johannes_vermeer en ik beide Spaans leren.
Jaja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
Vanuit een raam op een vuvuzela blazen als er vrachtwagens met moeite achteruit rijden op een smalle éénrichtingsweg is ook leuk.
Omdat ik misschien in Brussel ga werken en je dan 3 talen moet spreken. Frans ligt me beter dan Duits. In het Duits kan ik me ook nog wel enigszins verstaanbaar maken, maar dat is dan iets voor later om bij te spijkeren. Uiteindelijk wil ik ook nog Spaans gaan leren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt gay man. Waarom zou je die homofiele taal willen spreken?
Ik stel voor dat je je keuze om Frans te leren heroverweegt met in het achterhoofd dat Johannes_vermeer en ik beide Spaans leren.
Japans is veel leuker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik misschien in Brussel ga werken en je dan 3 talen moet spreken. Frans ligt me beter dan Duits. In het Duits kan ik me ook nog wel enigszins verstaanbaar maken, maar dat is dan iets voor later om bij te spijkeren. Uiteindelijk wil ik ook nog Spaans gaan leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |