Wel een beetje raar om met je vaste telefoon door de zaak te gaan lopen he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net doen alsof je telefoon krijgt en weglopen. Anders gewoon neerhoeken.
Lijkt me wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*brohug*Dat soort collega's is echt irritant ja.
Zeer matig, maar dat had je zelf gelukkig ook al door.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een beetje raar om met je vaste telefoon door de zaak te gaan lopen he.
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeer matig, maar dat had je zelf gelukkig ook al door.
Klopt. Irritant is dat ja. Vorige werk had ik wel een mobiel en als t dan te lang duurde kon je iig doen alsof je verbinding weg viel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.
Dat vraagt om hardere maatregelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft z'n bril gevonden en had niet door dat ik hem bewust had verplaatst.
Of hij speelt een naar spelletje met me.
Wordt vervolgd...
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet matig, maar ik neem aan dat ze bij Knut niet met losse telefoons werken. Gewoon een opmerking van praktische aard.
Werk je bij de sociale werkplaats ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Irritant is dat ja. Vorige werk had ik wel een mobiel en als t dan te lang duurde kon je iig doen alsof je verbinding weg viel.
Ok, my bad. Ik kom nooit bij bedrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werk je bij de sociale werkplaats ofzo?
quote:Monstertje
Boos en mopperig is nogal een understatement als je Furby-bezitters mag geloven. Furby lijkt binnen een paar seconden te kunnen veranderen van een poezelig knuffeltje in een doodeng monstertje waar de Gremlins nog schatjes bij zijn. 'Zijn ogen keken ineens heel gemeen en hij schreeuwt heel hard,' schrijft een bezorgde moeder op een forum.
Inderdaad, als iemand ideeën heeft; schroom niet deze te delen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vraagt om hardere maatregelen.
Wij hebben ook een kantoortuin met losse plaatsen, maar als je inlogt dan herkent de telefoon gelijk wie je bent en ben je gewoon onder hetzelfde nummer bereikbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fyi, de meeste bedrijven werken tegenwoordig niet meer met vaste telefoons, doordat het kantoortuinprincipe inhoudt, dat je zelden op dezelfde plaats kunt zitten.
Schoppen doen we niet we kunnen wel een kringgesprek doen voor jequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Iemand, geef me ff een schop onder m'n reet. Ik moet al een aantal uur aan het werk zijn.
Oh, irritant is dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kantoortuin met losse plaatsen, maar als je inlogt dan herkent de telefoon gelijk wie je bent en ben je gewoon onder hetzelfde nummer bereikbaar.
Kom op Cara, de haven veegt zichzelf niet schoon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Iemand, geef me ff een schop onder m'n reet. Ik moet al een aantal uur aan het werk zijn.
Ik zal het thuis eens bekijken, denk niet dat ze het hier op prijs stellen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, my bad. Ik kom nooit bij bedrijven.
Om het goed te maken heb ik het volgende voor je:
Ik denk thuis ook niet per definitie hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal het thuis eens bekijken, denk niet dat ze het hier op prijs stellen.
quote:
Sabotage van zijn muis of internetverbinding heb ik zelf leuke ervaringen mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, als iemand ideeën heeft; schroom niet deze te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |