Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in die vakken.
Wat een onzin. Er is gewoon veel behoefte aan technisch opgeleide mensen. Dat is niet hetzelfde. Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.
Hij kan altijd nog de prostitutie in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.
[...]
Oh ok!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu weet je hoe Knut zich voelde bij jouw TT.
Ga er even serieus op in joh, ik zit toch zelf ook in dat vakgebiedquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is gewoon veel behoefte aan technisch opgeleide mensen. Dat is niet hetzelfde. Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.
Doe eens aardig tegen Littlerabbit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.
Dit jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu weet je hoe Knut zich voelde bij jouw TT.
Oké.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou het leuk vinden om langzaamaan de oude OP weer terug in te voeren
Waarom is die niet meer?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Stiekem mis ik het ook wel
Ik heb een beginnetje gemaakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM moest hem verwijderen van Caland ofzoiets.
Het was iig beter dan steeds wisselende random aids in de OP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Stiekem mis ik het ook wel
Drizzt haalt het weer wegquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, nog wat extra UI's toegevoegd.
Ik probeer mijn eigen levenswandel te vergoeilijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga er even serieus op in joh, ik zit toch zelf ook in dat vakgebied![]()
Ik zie het ja. Enorm geslaagde OP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Om Kapiteintje te pesten heb ik meer toegevoegd aan de OP.
Weet je nou nog niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, edit ik het verkeerdeGGMM, help even met het terugzetten van de OP
Ik ben het met je eens. Snap sowieso niet waarom die ineens weg moest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou het leuk vinden om langzaamaan de oude OP weer terug in te voeren
Done.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, edit ik het verkeerdeGGMM, help even met het terugzetten van de OP
Een standaard OP is extreem gay man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
René, werk een keer mee alsjeblieft.
Nee. Is wel leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een standaard OP is extreem gay man.
Dat mag jij vinden, maar je bent niet de enige hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een standaard OP is extreem gay man.
Oh, de OP is nu al 5x aangepast ofzo...quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vind het zo typisch fok. Maar ik heb hem teruggezet.
Dit voelt als thuis komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck
quote:
Je was ook al volwassen genoeg om je fout toe te geven in het PSV topicquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ik zet mij over m'n eigen mening heen om jullie een plezier te doen.
Goed gezegd. Maar René moet even doen alsof hij het stom vindt, anders lijkt het net of hij iets geeft om de SC en als er iets is wat René niet doet dan is het Fok! serieus nemen of iets geven om de SC. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar je bent niet de enige hier![]()
Je hebt nu je lolletje gehad, 2 maanden zonder OP, meeste mensen willen het terug dus het wordt weer tijd
Ik groei.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je was ook al volwassen genoeg om je fout toe te geven in het PSV topic
Vreemde conclusie, het wel of niet leuk vinden van een OP heeft weinig met de sc in zijn geheel te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed gezegd. Maar René moet even doen alsof hij het stom vindt, anders lijkt het net of hij iets geeft om de SC
Ehhh...?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb trouwens een klacht:
* Mensen die LETTERLIJK een nieuwsbericht van nu.nl gaan voorlezen en dan om de 2 zinnen een korte pauze inlassen waar ze verwachten dat jij iets zegt over 2 parende mannetjespanters in de dierentuin van oezbekistan.
Einde klacht.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemde conclusie, het wel of niet leuk vinden van een OP heeft weinig met de sc in zijn geheel te maken.
Maar het zal voor jezelf ongetwijfeld heel logisch klinken.
Oh op die manierquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij werkt niet dus mogelijk herken je dit fenomeen niet.
Net doen alsof je telefoon krijgt en weglopen. Anders gewoon neerhoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb trouwens een klacht:
* Mensen die LETTERLIJK een nieuwsbericht van nu.nl gaan voorlezen en dan om de 2 zinnen een korte pauze inlassen waar ze verwachten dat jij iets zegt over 2 parende mannetjespanters in de dierentuin van oezbekistan.
Einde klacht.
Het gaat altijd zo:quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh op die manierIk kon ze altijd afkappen door "heb ik al gelezen" te zeggen.
Collega kijkt verwachtingsvol naar Knut. Knut: "Jeetje"quote:Nick & Simon gaan in het Duits zingen
Nick & Simon gaan zich de komende tijd richten op Duitsland. Het duo heeft al een Duitstalig album opgenomen.
Knut: Het is wat.quote:"Er zijn honderd miljoen Duitstaligen, dus het is een gigantische markt", zegt Nick Schilder in het AD.
Collega: HAHA DAT VERZIN JE TOCH NIET XD XD XDquote:"Het kan zomaar zijn dat we twee jaar moeten investeren voordat we daar resultaat zien. Het leuke is dat het een nieuwe uitdaging is en we onze horizon verbre
*brohug*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |