Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in die vakken.
Wat een onzin. Er is gewoon veel behoefte aan technisch opgeleide mensen. Dat is niet hetzelfde. Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.
Hij kan altijd nog de prostitutie in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag dan maar gelijk een uitkering aan. Zit totaal geen toekomst in niet-techische opleidingen man.
[...]
Oh ok!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu weet je hoe Knut zich voelde bij jouw TT.
Ga er even serieus op in joh, ik zit toch zelf ook in dat vakgebiedquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is gewoon veel behoefte aan technisch opgeleide mensen. Dat is niet hetzelfde. Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.
Doe eens aardig tegen Littlerabbit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
Waar geen behoefte aan is, zijn mensen die nergens goed in zijn.
Dit jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu weet je hoe Knut zich voelde bij jouw TT.
Oké.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou het leuk vinden om langzaamaan de oude OP weer terug in te voeren
Waarom is die niet meer?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Stiekem mis ik het ook wel
Ik heb een beginnetje gemaakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM moest hem verwijderen van Caland ofzoiets.
Het was iig beter dan steeds wisselende random aids in de OP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Stiekem mis ik het ook wel
Drizzt haalt het weer wegquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, nog wat extra UI's toegevoegd.
Ik probeer mijn eigen levenswandel te vergoeilijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga er even serieus op in joh, ik zit toch zelf ook in dat vakgebied![]()
Ik zie het ja. Enorm geslaagde OP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Om Kapiteintje te pesten heb ik meer toegevoegd aan de OP.
Weet je nou nog niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, edit ik het verkeerdeGGMM, help even met het terugzetten van de OP
Ik ben het met je eens. Snap sowieso niet waarom die ineens weg moest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou het leuk vinden om langzaamaan de oude OP weer terug in te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |