Ik ga sowieso minder vlees eten. Heb er eens serieus over nagedacht en eigenlijk slaat 't nergens op om elke dag zoveel vlees te eten. Jullie zullen me nu wel een hippie vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met brood eten ga denk ik tot het einde van het jaar a la Steve Jobs leven kijken hoe het voelt.
Je komt er ook elke keer mee als ik tentamens heb man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet het ook een stuk minder, maar heb nog niet echt een goede vervanger gevonden eigenlijk.
Ik zou een lijstje krijgen met gezond eten/gezonde gerechten van een zeker persoon hier op het forum, maar dat is inmiddels alweer een paar maanden geleden.
Kapiteintje.![]()
Moet je dat vragen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan ik de OP qua UI's up-to-date maken aub?
gr gr
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik ga studeren. gr gr en tot over een uur5 minuten.
Ik probeer het ook, maar motivatie is ver te zoekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik ga studeren. gr gr en tot over een uur.
Is goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je komt er ook elke keer mee als ik tentamens heb man.Ik wil je best een lijstje geven, maar niet nu. Nu heb ik 't druk. Morgen maak ik 'm na m'n tentamen ok?
Nee juist niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso minder vlees eten. Heb er eens serieus over nagedacht en eigenlijk slaat 't nergens op om elke dag zoveel vlees te eten. Jullie zullen me nu wel een hippie vinden.
Bakker Bart is ook wel allejezus lekker brood. Die kleine broodjes ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet het ook een stuk minder, maar heb nog niet echt een goede vervanger gevonden eigenlijk.
Ik zou een lijstje krijgen met gezond eten/gezonde gerechten van een zeker persoon hier op het forum, maar dat is inmiddels alweer een paar maanden geleden.
Kapiteintje.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah het wekelijkse hippie-uurtje.
gewoon deze tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe rugzak gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*inhoud niet inbegrepen.
Hoeveel Japanse meisjes passen daar in?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*inhoud niet inbegrepen.
PSV gaat te keer op de transfermarkt.quote:PSV richt zich op winterse komst van NAC-spits Schalk
PSV richt zich op de komst van Alex Schalk naar Eindhoven, meldt BN De Stem. De nummer tien van Nederland heeft bij NAC Breda navraag gedaan naar de mogelijkheden om de 21-jarige spits over te laten komen. NAC staat open voor het vertrek van de Bomber van Breda, maar dan wel graag op huurbasis. De club denkt dat de zelfopgeleide aanvaller nog toekomst heeft in het Rat Verlegh Stadion
Die heb ik hier thuis ja, voor op vakantie niet echt handig though. Te weinig vakjes en te warm.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat te keer op de transfermarkt.
Hippiequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*inhoud niet inbegrepen.
De fans hebben aankopen ge-eist. Er werd met de vuist op de tafel geslagen jonguh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Las gisteren al dat ze in de winterstop Luuk de Jong willen huren of kopen. Terwijl het beleid zou gaan worden dat ze elk jaar verder zouden bouwen en veel eigen jeugd wilden inpassen a la Feyenoord en Ajax.
Dat kan, ga je gang.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan ik de OP qua UI's up-to-date maken aub?
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |