serieus daten is wat anders dan 1e date toch..quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Seikcid het volgende:
Als je rond blijft neuken terwijl je serieus aan het daten bent met één persoon ben je inderdaad een respectloze snol. Als ik het zou ontdekken zou het serieuze daten in ieder geval direct afgelopen zijn.
wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Seikcid het volgende:
Als je rond blijft neuken terwijl je serieus aan het daten bent met één persoon ben je inderdaad een respectloze snol. Als ik het zou ontdekken zou het serieuze daten in ieder geval direct afgelopen zijn.
Yup.quote:Op maandag 9 december 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan na een eerste / tweede date.
Broederquote:
praten over datenquote:
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
Over fwb gesproken: date vanavond heeft wel zin gok ik. Krijg opmerkingen als 'je moet wel fit zijn' en 'ik heb niet veel in huis maar wel mezelf'maak niet vaak mee dat een vrouw zelf aangeeft zin te hebben tijdens de eerste dates
maar ga meestal ook op stap met normale meiden en niet de party hard breezer generatie..
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
Over fwb gesproken: date vanavond heeft wel zin gok ik. Krijg opmerkingen als 'je moet wel fit zijn' en 'ik heb niet veel in huis maar wel mezelf'maak niet vaak mee dat een vrouw zelf aangeeft zin te hebben tijdens de eerste dates
maar ga meestal ook op stap met normale meiden en niet de party hard breezer generatie..
Jailbaitquote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?
oWw sHiT oVerHeEn GeleZeN!quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?
Daar had ik gisteren al voor gezorgd, had al zo'n voorgevoel..quote:Op maandag 9 december 2013 17:11 schreef BeamofLight het volgende:
Oh ja dat was Deezertje ja. Zorg dat het onder het randje lekker schoon is en de balletjes kaal zijn.
Morgen verslag aub. Zet hem op!
X
Die stoppels mag je ook wel wegwerken hoorquote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef Deezertje het volgende:
Daar had ik gisteren al voor gezorgd, had al zo'n voorgevoel..
En eventueel een trio scoren zeker?quote:
op zijn minst!quote:Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En eventueel een trio scoren zeker?
Ik kreeg het idee dat je krullenbolletje wel leuk leuk vond, dus erg leuk, als in, dat zou best wel eens wat kunnen worden leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even op hetzelfde thema voortbordurend...
De vrolijke krullenbol is van de open relaties. Ik heb daar 0,0 ervaring mee en ben altijd monogaam geweest, binnen een relatie dan. Nu is het zo dat we een fwb-consensus hebben, prima. Dat gaat goed zoals het gaat, al twijfel ik er daardoor wel aan of het meer kan worden dan dat. En het werkt natuurlijk twee kanten op. Ik ben niet écht een jaloers type, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik er op zou reageren. Ik zou niet staan te trappelen van blijdschap als ze zich uit laat wonen door de een of de ander denk ik.
Aan de andere kant; na ruim twee jaar daten en dientengevolge de ene bedpartner na de andere te hebben gehad weet ik ook niet of ik nog wel op een monogame relatie zit te wachten. Dus in die zin zou dit weleens een uitkomst kunnen zijn. Tricky!
Ik ben de aanbiedingen aan het doorlopen. Zijn er tientallen, uiteraard.quote:
nu alleen nog even je vriendin haar mond laten houden met haar eisenquote:Op maandag 9 december 2013 17:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ben de aanbiedingen aan het doorlopen. Zijn er tientallen, uiteraard.
Dat gaat niet lukken vrees ik.quote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu alleen nog even je vriendin haar mond laten houden met haar eisen![]()
Nee, je gaat op stap met nonnen. Of ze voelen zich te weinig fysiek aangetrokken tot je, anders zou je het vaker meemaken. Ik gok het laatste.quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
maak niet vaak mee dat een vrouw zelf aangeeft zin te hebben tijdens de eerste dates maar ga meestal ook op stap met normale meiden en niet de party hard breezer generatie..
Dat is ook wel zo, en ik ben haar leuker gaan vinden, maar het is mwah, ook weer geen volle wowfactor© te noemen. Wat ook in verband met datgene wat jij noemt misschien des te beter is. Ik weet nog niet waar dit heen kan gaan momenteel.quote:Op maandag 9 december 2013 17:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat je krullenbolletje wel leuk leuk vond, dus erg leuk, als in, dat zou best wel eens wat kunnen worden leuk.
Mijn ervaringen met open relaties, zeker wanneer je de ander echt heel leuk vind, zijn slecht. Jaloezie ligt dan echt constant just around the corner, maakt je leven erg onrustig.
Maar als je nog nooit ervaringen op dat gebied hebt gehad, en sowieso twijfelt aan het nut van een monogame relatie, dan kan een keer proberen geen kwaad.
Je vult weer dingen in, dombo. Ik wist dit al langer, en zij heeft altijd open relaties gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Die vriendin van krullenbol "ze straalt als je er bent", en dan zoiets.. Als zij ermee komt ineens over open relatie is het meestal bad news.
ik voldoe toch niet. ik ben leuker dan zij isquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken vrees ik.Wil je ook nog solliciteren?
In ieder geval naar je bedquote:Op maandag 9 december 2013 17:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je gaat op stap met nonnen. Of ze voelen zich te weinig fysiek aangetrokken tot je, anders zou je het vaker meemaken. Ik gok het laatste.
[..]
Dat is ook wel zo, en ik ben haar leuker gaan vinden, maar het is mwah, ook weer geen volle wowfactor© te noemen. Wat ook in verband met datgene wat jij noemt misschien des te beter is. Ik weet nog niet waar dit heen kan gaan momenteel.
Dat mogen jullie samen uitvechten, in de modder ofzo. Naakt.quote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik voldoe toch niet. ik ben leuker dan zij is
Pics or it didn't happen uiteraard.quote:Op maandag 9 december 2013 17:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat mogen jullie samen uitvechten, in de modder ofzo. Naakt.
Hoe je het schreef en over kwam op fok leek het iemand die je voor jezelf wilde houden en het daar ook naar toe leek te gaan. Ineens kom je met dit soort dingen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je vult weer dingen in, dombo. Ik wist dit al langer, en zij heeft altijd open relaties gehad.
Ja, en? Ze was er vanaf het begin af aan duidelijk over. Iets waar ik over nadenk, en nu post ik het hier. Het zal mij aan mijn harige aars jeuken hoe het op jou overkomt eerlijk gezegd. Stort je wereld nu in?quote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe je het schreef en over kwam op fok leek het iemand die je voor jezelf wilde houden en het daar ook naar toe leek te gaan. Ineens kom je met dit soort dingen.
Ik denk dat je stiekem op meer gehoopt en verwacht had. Nu ineens komt de vraagstelling bij je naar boven wat te doen. Een vraagstelling die eigenlijk vanaf date 0 er al was. Een switch in mindset kan er alsnog voor zorgen dat het goed komt, maar dan moet je wel open staan voor nieuwe inzichten en de route die je nu bewandeld aanpassen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, en? Ze was er vanaf het begin af aan duidelijk over. Iets waar ik over nadenk, en nu post ik het hier. Het zal mij aan mijn harige aars jeuken hoe het op jou overkomt eerlijk gezegd. Stort je wereld nu in?
Moeten we de EOD bellen?quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef SilentChaos het volgende:
Over harige aarsen gesproken... Ik zit me hier een partij te schijten dat ik wel snap dat ik single ben
Wil je best meehelpen, alleen kost wat.quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou geen open relatie kunnen hebben. Ik zou iedereen met wie ze zou hebben geneukt moeten vermoorden. Kost teveel tijd enzo.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef SilentChaos het volgende:
Over harige aarsen gesproken... Ik zit me hier een partij te schijten dat ik wel snap dat ik single ben
Nope. Geen wow-factor, dat schreef ik al he? Ik zie wel hoe het loopt en verwacht eigenlijk zelden iets. Je slaat de plank wederom mis, Einstein. Met je switchen van mindset.quote:Op maandag 9 december 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je stiekem op meer gehoopt en verwacht had. Nu ineens komt de vraagstelling bij je naar boven wat te doen. Een vraagstelling die eigenlijk vanaf date 0 er al was. Een switch in mindset kan er alsnog voor zorgen dat het goed komt, maar dan moet je wel open staan voor nieuwe inzichten en de route die je nu bewandeld aanpassen.
Auwquote:Op maandag 9 december 2013 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in.
HJ was vrij duidelijk volgensmij.
Het is altijd makkelijk voor je gevoel om achteraf te zeggen tegen jezelf dat ze het toch niet helemaal was, na meerdere verhalen over haar gepost te hebben zelfs. Het opkroppen van gevoelens vuurt altijd later terug. :/quote:Op maandag 9 december 2013 18:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope. Geen wow-factor, dat schreef ik al he? Ik zie wel hoe het loopt en verwacht eigenlijk zelden iets. Je slaat de plank wederom mis, Einstein. Met je switchen van mindset.
Begin maar vanaf verslag 1 zou ik zeggen en wijs me erop waar ik het tegendeel zei. Mooie uitdaging voor je. Maar dat kun je niet.quote:Op maandag 9 december 2013 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijk voor je gevoel om achteraf te zeggen tegen jezelf dat ze het toch niet helemaal was, na meerdere verhalen over haar gepost te hebben zelfs. Het opkroppen van gevoelens vuurt altijd later terug. :/
Ik las het verkeerd, en kende die uitdrukking ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh...wel eens van een uitdrukking gehoord?
Hij leest nooit schreef hij eerder. Dat mag verder ook geen wonder heten.quote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh...wel eens van een uitdrukking gehoord?
Je kunt niet alles wetenquote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, en kende die uitdrukking ook niet
Misschien eens wat anders lezen dan je Pua-boekjes, knul.quote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, en kende die uitdrukking ook niet
Als ze toch niet zo boeiend voor je was, waarom poste je dan over haar? Hoe zou jij het vinden als je dezelfde posts zag over jou? De dingen die je samen deed, inclusief "nah is toch niet de wow factor"quote:Op maandag 9 december 2013 18:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Begin maar vanaf verslag 1 zou ik zeggen en wijs me erop waar ik het tegendeel zei. Mooie uitdaging voor je. Maar dat kun je niet.
Bij m'n vorige fwb vriendin hadden we gewoon heel open naar elkaar wat daten betreft. We gunden elkaar wel een leuke relatie. Wij kunnen het verdomd goed met elkaar vinden. Maar we weten beiden dat een relatie niet zou werken. Dus we besproken ook uitgebreid dates met elkaarquote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef eefje801 het volgende:
mwah, als ik een leuke date had ging ik echt niet tussendoor even de bloemetjes buiten zetten met mijn fwb. Je bent dan toch nieuwsgierig naar je date en de eventuele seks daarmee? Met je fwb weet je al hoe het is en die blijft wel, als je dat zo hebt afgesproken. Ik werd er ook lakser van.
quote:
als je niet open kunt zijn in dit topic dan kun je het wel opdoeken natuurlinkquote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ze toch niet zo boeiend voor je was, waarom poste je dan over haar? Hoe zou jij het vinden als je dezelfde posts zag over jou? De dingen die je samen deed, inclusief "nah is toch niet de wow factor"
Kom jij van een andere planeet of iets of heb je onlangs een lobotomie ondergaan? Ik zeg toch ook nergens dat ik haar niet boeiend vind?quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ze toch niet zo boeiend voor je was, waarom poste je dan over haar? Hoe zou jij het vinden als je dezelfde posts zag over jou? De dingen die je samen deed, inclusief "nah is toch niet de wow factor"
Wij komen dan ook uit een tijdperk waarin er nog (halve) spreekwoorden op de zuurtjes stonden.quote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij leest nooit schreef hij eerder. Dat mag verder ook geen wonder heten.
hehe bekend verhaalquote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef Rickario het volgende:
[..] Maar nog gewoon 's avonds een filmpje kijken als gewone vrienden is wel wat te tricky. Dus dat doen we maar niet meer
Even een ding:quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Even een datingreport van mijn kant:
[ afbeelding ]
Op date met krullenbol Elvira. Heerlijk genieten van het landschap dat samenvloeit met de spiegelreflectie van haar kin op het glas. Zij straalt helemaal als ik bij haar in de buurt kom, vandaar dat ze licht geeft. Voor de grap noem ik haar soms Elvis, ik hou van mensen uitlachen.
[ afbeelding ]
Couchsurfing van de zomer liep anders dan verwacht. Ik had gehoopt op de bank te kunnen slapen bij ene Saskia Speer, in plaats daarvan was ik de verloren broer en oom die herrezen was vanuit de meurende campingtoilet dat nog stamt uit de tijd toen opa Speer nog op zijn driewieler de kinderpostzegels rond bracht. Mijn blauwe shirt heb ik nooit meer terug gezien.
[ afbeelding ]
Paiqdate kwam niet opdagen dus uit verveling foto's gemaakt van de constructie van een nieuw perron in Delfzijl. Later spijt van gehad toen ik weer vier uur terug moest reizen met de trein en de accu van mijn telefoon leeg was. Cathie als jij dit leest: ik houw nog steeds van jouw. (toegegeven, een tip van ook_gek).
[ afbeelding ]
Dit is mijn zoon Hindoestaans, hij is vier jaar oud. Hij lijkt hindoestaans dus hebben we hem maar zo genoemt. Hij lijkt een beetje op de elektricien die af en toe over de vloer kwam. Waarom hij hier in dit dating report voor komt weet ik niet. Hopelijk maakt hij snel een datingprofiel, dan kan ik hem uitlachen. Hij zal geen kans maken tegen zijn ervaren vader. Oneliner.txt heeft hij niet en tijdens een battlematch zeg ik dat hij nog steeds in zijn broek poept.
[ afbeelding ]
Ook op facebook moeten ze weten wat ik tijdens mijn dates eet. Ik heb deze foto's expres publiekelijk gemaakt zodat potentiële tinderdates weten dat ik van lekker eten houdt. Om alles in één foto uit te kunnen beelden, heb ik mijn lievelingsgerechten verzameld.
(Alle foto's zijn de eerste en derde week van de maand genomen, behalve de foto van Rakesh. Die zie ik in de even weken.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die mensen ken ik niet persoonlijk. Het zijn geen mensen waar ik om geef en een waar gebeurd verhaal tot aan de details van neer plempquote:
Best herkenbaar ja. Het blijft een hilarisch verhaal met die visquote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Bij m'n vorige fwb vriendin hadden we gewoon heel open naar elkaar wat daten betreft. We gunden elkaar wel een leuke relatie. Wij kunnen het verdomd goed met elkaar vinden. Maar we weten beiden dat een relatie niet zou werken. Dus we besproken ook uitgebreid dates met elkaar
Nu had zij op een gegeven moment een leuke kerel gevonden en tsja toen stopten we gewoon met afspreken. Gelukkig kwam ik ook snel een leuke meid tegen
Het was eigenlijk wel perfect zo.
Nog steeds leuk contact met haar. Maar nog gewoon 's avonds een filmpje kijken als gewone vrienden is wel wat te tricky. Dus dat doen we maar niet meer
Over "man the fuck up" gesproken, je dierbaren op nummer 1 zetten en er niet over roddelen is één van de meest mannelijke dingen die je kunt doen in het leven. "Ze is niet echt de wow factor" posten is een beetje zwakjes. Ben benieuwt wat zij erover zou zeggen. Het gaat er niet zozeer om of ze het daadwerkelijk leest of niet, het gaat om de plek waar het vandaan komt. In ieder geval hoop ik dat je de mensen om je heen belangrijker vind dat je online reputatie.quote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even een beetje een vent zijn en niet zo huilen, firefly. Het is een datingsite topic waar ervaringen gepost worden. Net zoals jij af en toe filmpjes van gladde fakers bedoelt voor onzekere jochies in je spookstad pua-topic post. Je doet nu net of er namen en adressen en een routebeschrijving bijstaan. Man the fuck up.
Zullen we heel fok maar opdoeken dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over "man the fuck up" gesproken, je dierbaren op nummer 1 zetten en er niet over roddelen is één van de meest mannelijke dingen die je kunt doen in het leven. "Ze is niet echt de wow factor" posten is een beetje zwakjes. Ben benieuwt wat zij erover zou zeggen. Het gaat er niet zozeer om of ze het daadwerkelijk leest of niet, het gaat om de plek waar het vandaan komt. In ieder geval hoop ik dat je de mensen om je heen belangrijker vind dat je online reputatie.
echt hequote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen we heel fok maar opdoeken dan?
Zoiets als de Veronica magazine opdoeken omdat er een Margriet roddel pagina in staat?quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen we heel fok maar opdoeken dan?
De kuil wordt wel steeds dieper...quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over "man the fuck up" gesproken, je dierbaren op nummer 1 zetten en er niet over roddelen is één van de meest mannelijke dingen die je kunt doen in het leven. "Ze is niet echt de wow factor" posten is een beetje zwakjes. Ben benieuwt wat zij erover zou zeggen. Het gaat er niet zozeer om of ze het daadwerkelijk leest of niet, het gaat om de plek waar het vandaan komt. In ieder geval hoop ik dat je de mensen om je heen belangrijker vind dat je online reputatie.
Je snapt mn punt mag ik hopen..quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoiets als de Veronica magazine opdoeken omdat er een Margriet roddel pagina in staat?
Anonimiteit is tegenwoordig niet meer zo anoniem. Ik hoop dat er later zorgvuldiger mee om kan worden gegaan als het gaat om de anonimiteit en vooral respect voor de mensen die we kennen.quote:
Echt he... Kunnen ze jou geen permanente ban voor deze topicreeks geven? Je doet niet eens aan online daten dus wat doe je hier behalve iedereen irriteren? Ik heb je in al die topics nog nooit een nuttige of leuke bijdrage zien posten...quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Anonimiteit is tegenwoordig niet meer zo anoniem. Ik hoop dat er later zorgvuldiger mee om kan worden gegaan als het gaat om de anonimiteit en vooral respect voor de mensen die we kennen.
Ga er maar niet op in. Pak een bak popcorn en genietquote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Echt he... Kunnen ze jou geen permanente ban voor deze topicreeks geven? Je doet niet eens aan online daten dus wat doe je hier behalve iedereen irriteren? Ik heb je in al die topics nog nooit een nuttige of leuke bijdrage zien posten...
Hmm, heb jij popcorn? Ik heb niks in huis...quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga er maar niet op in. Pak een bak popcorn en geniet
Hij verziekt niet alleen deze reeks....quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Echt he... Kunnen ze jou geen permanente ban voor deze topicreeks geven? Je doet niet eens aan online daten dus wat doe je hier behalve iedereen irriteren? Ik heb je in al die topics nog nooit een nuttige of leuke bijdrage zien posten...
Dan ga je je toch afvragen waar ie de tijd vandaan haalt om 'al' die chickies te scoren... Of zou dat allemaal alleen in zijn fantasie gebeurenquote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij verziekt niet alleen deze reeks....
Dat vraag ik me ook serieus af ja....quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dan ga je je toch afvragen waar ie de tijd vandaan haalt om 'al' die chickies te scoren... Of zou dat allemaal alleen in zijn fantasie gebeuren
Kom straks wel even langs. Heb nog zat. Zoet, zout, chocolade...quote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Hmm, heb jij popcorn? Ik heb niks in huis...
Je blijft maar dingen voor jezelf aannemen he? Ze weet dat al namelijk. Wat maakt dat je hier wederom poep loopt te praten. En ik moet zeggen, fok kent zijn schare retards, maar jij spant echt de kroon in werkelijk iedere reeks waar je post juist door datgene waar je mij van beticht. Een kolossaal gebrek aan empathisch vermogen. Zie je de ironie hier?quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze is niet echt de wow factor" posten is een beetje zwakjes. Ben benieuwt wat zij erover zou zeggen.
Dat is de wrange grap ervan, het is zo'n beetje 's werelds meest slechte pua. Een keer hoi op straat zeggen ziet hij al als een prestatie van vermogen, maar waar het op resultaat scoren aankomt is het huilen met de pet op, anders hadden we dat al ten overvloede gelezen, rest assured.quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dan ga je je toch afvragen waar ie de tijd vandaan haalt om 'al' die chickies te scoren... Of zou dat allemaal alleen in zijn fantasie gebeuren
50+. Net als zijn leeftijd.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
hoeveel posts over firefly kan ik overslaan op de afgelopen pagina's ?
Ik heb t liefst zoutequote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom straks wel even langs. Heb nog zat. Zoet, zout, chocolade...
Hehe, misschien moet ie ook een keer zo'n masterflirt cursus gaan volgenquote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is de wrange grap ervan, het is zo'n beetje 's werelds meest slechte pua. Een keer hoi op straat zeggen ziet hij al als een prestatie van vermogen, maar waar het op resultaat scoren aankomt is het huilen met de pet op, anders hadden we dat al ten overvloede gelezen, rest assured.
Maar wel vanaf zijn zeepkistje prediken hoe een ander het moet doen. Dat is toch hilarisch?
Mooi, komt eraan.quote:
he, ik ook alquote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook serieus af ja....
Dat zegt toch wel iets over zijn 'fantastische' verhalenquote:
Je snapt precies waar ik over twijfel. Zo'n fwb relatie maakt je gewoon lui. En je schiet er weinig mee opquote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Best herkenbaar ja. Het blijft een hilarisch verhaal met die visIk moest met een ninjakat dealen die me dan bovenaan de trap zat op te wachten
![]()
Bij mij speelt het vooral een rol dat het inmiddels al ruim anderhalf jaar liep en ik niet steeds in die comfortzone wilde blijven zitten met hem, je went eraan en het is toch op een bepaalde manier vertrouwd. Niks mis mee maar als je zoals ik een relatie zou willen sta je daar mijns inziens dan toch minder voor open. Want zo'n nieuw iemand gaat ook dingen van je vragen, daar moet je je kwetsbaar bij opstellen, the whole shebang. Dat hoeft in principe allemaal niet bij een scharrel.
Ik ben niet zo'n roddeltante. Over mij hoef je geen zorgen te maken, ik ben hartstikke blij met de vrouwen waar ik nu mee om ga en ook die ik al heel lang ken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat zegt toch wel iets over zijn 'fantastische' verhalen
want ze zou in een relatie met jou behoefte hebben aan elke drie dagen een ander?quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou geen open relatie kunnen hebben. Ik zou iedereen met wie ze zou hebben geneukt moeten vermoorden. Kost teveel tijd enzo.
ben maar niet bang, zij zou jou ook niet willenquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou ook geen open relatie aan gaan waarbij zij het met jan en alleman doet. Ik zou niet eens met haar daten.
Die relatie label heeft dan alleen een psychologische waarde om mensen zoals jij te verwarrenquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben maar niet bang, zij zou jou ook niet willen
(Ik snap overigens niet waarom zoveel mensen denken dat je in een open relatie ineens geen rem meer zou hebben en 'het met jan en alleman zou doen'.)
nee hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die relatie label heeft dan alleen een psychologische waarde om mensen zoals jij te verwarrenHet is gewoon een vrijbrief om single activiteiten uit te voeren.
Wat is het verschil tussen een open relatie en hechte fuck buddy?quote:
ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dat niet aan je ga uitleggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een open relatie en hechte fuck buddy?
Het is een serieuze vraag, want met een hechte fuck buddy kan je ook een romantisch iets doen en als je een open relatie hebt kan je ook gewoon puur weken neuken voor een tijdje. Het zijn slechts labeltjes. Als je echt een verschil weet is het vast in 1 zin te zeggen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dat niet aan je ga uitleggen.
Of nee, eigenlijk kan het me geen bal schelen wat je ervan vindt.
in 1 woord zelfs, ik vind het alleen altijd vrij dom als mensen dat zelf niet kunnen bedenken en bovendien mag ik jou niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag, want met een hechte fuck buddy kan je ook een romantisch iets doen en als je een open relatie hebt kan je ook gewoon puur weken neuken voor een tijdje. Het zijn slechts labeltjes. Als je echt een verschil weet is het vast in 1 zin te zeggen?
Jij zou je fuckbuddy meenemen naar je ouders, vrienden, familie, er een huis mee kopen, gaan samenwonen, er een koter mee krijgen, ziet jezelf er samen oud mee worden? Apart.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag, want met een hechte fuck buddy kan je ook een romantisch iets doen en als je een open relatie hebt kan je ook gewoon puur weken neuken voor een tijdje. Het zijn slechts labeltjes. Als je echt een verschil weet is het vast in 1 zin te zeggen?
Als het woordje "liefde" is, je kunt ook verliefd worden op een fuck buddy. Het maakt niets uit wat voor label je erop plakt. Het gaat er alsnog om wat je voelt, wat je samen afspreekt en doet. Ik hoop dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in 1 woord zelfs, ik vind het alleen altijd vrij dom als mensen dat zelf niet kunnen bedenken en bovendien mag ik jou niet.
Waarmee je een "open relatie/zij kan rond spelen " mee hebt toch ook niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij zou je fuckbuddy meenemen naar je ouders, vrienden, familie, er een huis mee kopen, gaan samenwonen, er een koter mee krijgen, ziet jezelf er samen oud mee worden? Apart.
Nee, dat is waar. Ik heb namelijk nog nooit van een open relatie gehoord waar beiden toekomst in zien en van elkaar houden en er samen voor gaan met af en toe eens een extra optie. En ik kom emosmileys tekort nu. Het blijft me verbazen hoe compleet wereldvreemd je bent. Gaat het een beetje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarmee je een "open relatie/zij kan rond spelen " mee hebt toch ook niet?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Dat JIJ het niet kan/wilt betekent nog niet dat iemand anders het niet kan/wil...quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed fuckbuddies met benefits noemen, waarbij de benefits in dit geval liefde is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik heb namelijk nog nooit van een open relatie gehoord waar beiden toekomst in zien en van elkaar houden en er samen voor gaan met af en toe eens een extra optie. En ik kom emosmileys tekort nu. Het blijft me verbazen hoe compleet wereldvreemd je bent. Gaat het een beetje?
Hier ga ik niet eens serieus op in, onvoorstelbaar...quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed fuckbuddies met benefits noemen, waarbij de benefits in dit geval liefde is.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Dat JIJ het niet kan/wilt betekent nog niet dat iemand anders het niet kan/wil...
Waarom? Ik vind het wel vermakelijk en negeren werkt niet bij hem is gebleken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Mensen, kap nou eens om op vuurvliegje te reageren. Hij zit alleen maar met jullie te fucken en hij zit alleen maar te lachen op zijn zolderkamertje.
en samenwonen en kinderen en familiebezoek, onenigheden, rekening houden met elkaar en je zorgen maken als er iets is...quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed fuckbuddies met benefits noemen, waarbij de benefits in dit geval liefde is.
Is best irritant. Naja vind ik danquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel vermakelijk en negeren werkt niet bij hem is gebleken.
Daarom moet het ook weer eens een keer finaal escaleren. Komt deze reeks weer een tijdje ten goede.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Is best irritant. Naja vind ik dan
BoL, nog geneukt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:21 schreef BeamofLight het volgende:
Als alle mensen met een relatie en firefly hier op zouden tyfen dan zou het eventueel ook over datingsite-ervaringen kunnen gaan. Je weet wel, waar dit topic voor bedoeld is. Kunnen die anderen een van die andere dingetjes hier op fok aanklikken en verder steggelen.
Hoe is het met die tweede dame afgelopen die je ging daten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:21 schreef BeamofLight het volgende:
Als alle mensen met een relatie en firefly hier op zouden tyfen dan zou het eventueel ook over datingsite-ervaringen kunnen gaan. Je weet wel, waar dit topic voor bedoeld is. Kunnen die anderen een van die andere dingetjes hier op fok aanklikken en verder steggelen.
Als je dan een betaalde site wilt is RP nog je beste optie imho. Al moet je wel bereid zijn om je door hordes gruwelijke cliché profielen heen te worstelen. Paiq beviel niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met die tweede dame afgelopen die je ging daten?
Ik heb zelf besloten toch maar eens te betalen voor een datingsite. Goed voornemen. In een grijs verleden bij Lexa gedaan maar dat was heel ellendig om weer vanaf te komen en je kon nog net niks met een abonnement dus het wordt denk ik RP.
Ik denk dat de leuke mannen op Paiq hier in de omgeving "op" zijn, ik werd nogal zuur van die rare types die je daar moet doorspitten voor je eens een leuke date hebt gevonden. Ik kan er best om lachen met een vriendin die ik dat laat zien maar eigenlijk is het ook best deprimerendquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je dan een betaalde site wilt is RP nog je beste optie imho. Al moet je wel bereid zijn om je door hordes gruwelijke cliché profielen heen te worstelen. Paiq beviel niet?
33, liever niet ouder dan 40 en liever geen mannen met kinderen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe oud ben je dan en wat is je grens?
Is ook best confronterend ja. En leeftijd zegt ook lang niet altijd iets over hoe iemand in het leven staat, dat weet ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm dat word misschien wel wat lastiger, al snap ik de eisen
ik hanteerde de eis 'maximaal zo'n 10 jaar ouder' maar die zijn dan ook al bijna 40
daar schrok ik van
Ik zou het niet doen HJ. Vaak is de open relatie ook maar op verzoek van één van beiden en doet de ander mee omdat 'ze/hij zo leuk is'. Als een open relatie niet je ding is dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik heb namelijk nog nooit van een open relatie gehoord waar beiden toekomst in zien en van elkaar houden en er samen voor gaan met af en toe eens een extra optie. En ik kom emosmileys tekort nu. Het blijft me verbazen hoe compleet wereldvreemd je bent. Gaat het een beetje?
2e dame? Wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met die tweede dame afgelopen die je ging daten?
Ik heb zelf besloten toch maar eens te betalen voor een datingsite. Goed voornemen. In een grijs verleden bij Lexa gedaan maar dat was heel ellendig om weer vanaf te komen en je kon nog net niks met een abonnement dus het wordt denk ik RP.
We zijn natuurlijk wel benieuwd naar dat cijferquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die foto's op paiq?
er staat een cijfer bij mijn eigen foto, maar ik kan zelf geen cijfers geven alleen maar 'leuker/minder leuk dan etc'
rekent paiq dat dan om of zo?
Dat rekent PaiQ om ja. Hoe meer goede beoordelingen, hoe hoger het cijfer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die foto's op paiq?
er staat een cijfer bij mijn eigen foto, maar ik kan zelf geen cijfers geven alleen maar 'leuker/minder leuk dan etc'
rekent paiq dat dan om of zo?
Mwah, hoe meer mensen je foto leuk vinden hoe hoger je cijfer wordt klinkt logischquote:
waar staat fwb voor?quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Bij m'n vorige fwb vriendin hadden we gewoon heel open naar elkaar wat daten betreft. We gunden elkaar wel een leuke relatie. Wij kunnen het verdomd goed met elkaar vinden. Maar we weten beiden dat een relatie niet zou werken. Dus we besproken ook uitgebreid dates met elkaar
Nu had zij op een gegeven moment een leuke kerel gevonden en tsja toen stopten we gewoon met afspreken. Gelukkig kwam ik ook snel een leuke meid tegen
Het was eigenlijk wel perfect zo.
Nog steeds leuk contact met haar. Maar nog gewoon 's avonds een filmpje kijken als gewone vrienden is wel wat te tricky. Dus dat doen we maar niet meer
ik reageerde op degene voor jequote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, hoe meer mensen je foto leuk vinden hoe hoger je cijfer wordt klinkt logisch
Weet ik het iets met iemand die interessanter was dan de seksverslaafde dame.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2e dame? Wie was dat ook alweer?
Dus je schaamt je ervoorquote:
Die tactiek werkt niet bij iemand boven de 16 hoorquote:
Ik ben natuurlijk ook de leeftijdscategorie van 18-22 gewend, daar werkt dat ook gewoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die tactiek werkt niet bij iemand boven de 16 hoor
probeer hem eens op Kola, die is daar onzeker genoeg voor
Bij mij werkt paiq gewoon hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die tactiek werkt niet bij iemand boven de 16 hoor
probeer hem eens op Kola, die is daar onzeker genoeg voor
Volgens mij is paiq kapot trouwens
kreeg net al een fout melding en nu kan ik niet inloggen
Je moet de foto's vrij praten. Dus hoe meer je praat met elkaar hoe meer je ziet van de foto en na een 10 tal minuten ofzo krijg je toegang tot de foto's.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef Telong het volgende:
[..]
Bij mij werkt paiq gewoon hoor.
Ik zit met 5 mensen te chatten 3 ervan reageren gewoon niet. Maar de foto's, ze zouden toch niet allemaal geblurred hebben wat is de kan daar nou op?
Bij mijn speeddate ook, had zelf nergens last van. Kan ook mozilla zijn soms.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ja hij doet het weer
maar hij deed echt even raar
Ok, dat had ik dus niet door, maar de meiden bij mij praten ook bar weinigquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet de foto's vrij praten. Dus hoe meer je praat met elkaar hoe meer je ziet van de foto en na een 10 tal minuten ofzo krijg je toegang tot de foto's.
dat is het hele eieren eten van paiq.
Telkens 10 minuten lullen om vervolgens te constateren dat de foto je totaaaaal niet aanspreekt
doe dan wat leukerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef Telong het volgende:
[..]
Ok, dat had ik dus niet door, maar de meiden bij mij praten ook bar weinig
Thanksquote:
wat doe jij dan?quote:
Gitaar/drum/bas/mondharmonica/pianoquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gitaar/drum/bas/mondharmonica/piano
maar gitaar als hoofdinstrument
ik snap het niet?quote:en geen fotoer s een reden dat ik muzikant ben
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]mondharmonica! sopsop!
[..]
ik snap het niet?
Youtube m'n nickname maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]mondharmonica! sopsop!
[..]
ik snap het niet? :$
Zijn leuke mannen ja.quote:
Ik kan en wil mijn vriendin niet delen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want ze zou in een relatie met jou behoefte hebben aan elke drie dagen een ander?
gedaan en nou snap ik het nog nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Youtube m'n nickname maar(gewoon aan elkaar)
En mondharmonica spelen zegt niks over befkwaliteiten he
Heb je wel de goede gevondenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gedaan en nou snap ik het nog niet
maar als je zegt waar we een filmpje van je kunnen vinden kun je toch net zo goed je foto op fok zetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel de goede gevonden
Maar ik zet geen foto op fok, vandaar
Niemand wil een filmpje van hem vinden op jou na, dm hem dan gewoon. Sjezus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je zegt waar we een filmpje van je kunnen vinden kun je toch net zo goed je foto op fok zetten?
huh? hij zegt toch net hoe je het kunt vinden? dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niemand wil een filmpje van hem vinden op jou na, dm hem dan gewoon. Sjezus.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Youtube m'n nickname maar(gewoon aan elkaar)
Ja dat is gewoon interessantdoenerij. Stuur 'm maar een berichtje, voor je het weet zitten we hier weer naar foto's van huiskamers met een gitaar aan de muur te kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? hij zegt toch net hoe je het kunt vinden? dat bedoel ik...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon interessantdoenerij. Stuur 'm maar een berichtje, voor je het weet zitten we hier weer naar foto's van huiskamers met een gitaar aan de muur te kijken.
ja daar komt het wel op neerquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:26 schreef firefly3 het volgende:
Dus kort samengevat wilt krullenbol alpha mannetjes batsen die allemaal kinky shit met haar uitvoeren in bed en ondertussen dat jij die dure etentjes betaald en voor de entertainment zorgt
Je kent fok en je snapt wel dat het gedoe over een foto niet interessant is voor de rest hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar ik ben nieuw en zo
Ik kan toch niet weten dat ik een blik oud zeer open trek
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon interessantdoenerij. Stuur 'm maar een berichtje, voor je het weet zitten we hier weer naar foto's van huiskamers met een gitaar aan de muur te kijken.
Je raaskalt weer. Welke etentjes?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:26 schreef firefly3 het volgende:
Dus kort samengevat wilt krullenbol alpha mannetjes batsen die allemaal kinky shit met haar uitvoeren in bed en ondertussen dat jij die dure etentjes betaald en voor de entertainment zorgt
sorry hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent fok en je snapt wel dat het gedoe over een foto niet interessant is voor de rest hier
(niet dat alles wat hier gezegd wordt wel interessant is, maar je snapt t wel )
Goed zo. En nu stil.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik zal voortaan eerst even afwachten of iemand anders er op in gaat voor ik iets post
Mijns inziens de belangrijkste eigenschap in een mensquote:
Heb je tips?quote:
Je neemt allemaal een beetje te serieus nu denk ik. Het was gewoon een ordinaire flirt. En anders is het misschien onzekerheid. Vraag het hem! Via dmquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry hoor
Ik snapte gewoon niet wat hij zei, waarom je geen foto online zou zetten als je wel zegt waar je een filmpje kunt vinden en wat dat dan weer te maken heeft met de reden dat hij muzikant is
lijkt me niet zo raar dat ik daar op in ga, maar ik zal voortaan eerst even afwachten of iemand anders er op in gaat voor ik iets post
Ga dan maar voor het eerstequote:Op dinsdag 10 december 2013 12:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je neemt allemaal een beetje te serieus nu denk ik. Het was gewoon een ordinaire flirt. En anders is het misschien onzekerheid. Vraag het hem! Via dm
wat vraag je dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:42 schreef Telong het volgende:
[..]
Heb je tips?
Ik stel nogal wat vragen, weet niet wat ik moet zeggen.
Dingen als wat is je favoriete restaurant? wat is je favoriete eten? Met een lulverhaal eromheenquote:
oh ja dat is misschien ook wel een beetje standaard?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Telong het volgende:
[..]
Dingen als wat is je favoriete restaurant? wat is je favoriete eten? Met een lulverhaal eromheen
En wat doe je met het antwoord dan? Oke zeggen en dan de volgende vraag?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Telong het volgende:
Dingen als wat is je favoriete restaurant? wat is je favoriete eten? Met een lulverhaal eromheen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou ook geen open relatie aan gaan waarbij zij het met jan en alleman doet. Ik zou niet eens met haar daten.
Wacht even, zeg je nou dat jij in je open relatie kunt rondneuken wat je wilt, want als pua heb je daar natuurlijk alle mogelijkheden toe (quote:Op maandag 2 december 2013 07:57 schreef firefly3 het volgende:
Cue_ wat zit je onzin te praten? Ik heb sinds ik hier begon te posten al een open relatie gehad. Verder nog in de periode vrouwen voor de langere termijn gehad waar ik nu nog contact mee heb.
Ik probeer met die antwoorden wat te doen, maar dat gaat niet als je het over eten hebt.Ik ben ook te serieus soms, maar wat zijn dan goede vragen.Ik vroeg net nog of ze met een meisje heeft feflikflooid. Is dat wel een goede vraag dan? Wat kan ik beter vragen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat doe je met het antwoord dan? Oke zeggen en dan de volgende vraag?
Beetje saai he.
Ja best wel, maar weet dus echt niet wat 'n meisje bezig houd. Ik probeer me wat voor te stellen, maar daar komt niets van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat doe je met het antwoord dan? Oke zeggen en dan de volgende vraag?
Beetje saai he.
Ik mag hopen dat je een grote troll bentquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:57 schreef Telong het volgende:
k vroeg net nog of ze met een meisje heeft feflikflooid. Is dat wel een goede vraag dan?
Haha, als hij een vriendin heeft vreet ik mijn bolhoed op. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met zo'n bedroevend EQ uberhaupt wat weet te hosselen wat uit zichzelf ademt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Wacht even, zeg je nou dat jij in je open relatie kunt rondneuken wat je wilt, want als pua heb je daar natuurlijk alle mogelijkheden toe (), maar dat zij zich wat dat betreft moet inhouden?
Jaja, offtopic, maar ben nieuwsgierig.
jij 'wat eet je graag'quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:57 schreef Telong het volgende:
[..]
Ik probeer met die antwoorden wat te doen, maar dat gaat niet als je het over eten hebt.Ik ben ook te serieus soms, maar wat zijn dan goede vragen.Ik vroeg net nog of ze met een meisje heeft feflikflooid. Is dat wel een goede vraag dan? Wat kan ik beter vragen?
het zelfde als 'gewone' mensenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef Telong het volgende:
[..]
Ja best wel, maar weet dus echt niet wat 'n meisje bezig houd. Ik probeer me wat voor te stellen, maar daar komt niets van.
Oh my..quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:57 schreef Telong het volgende:
[..]
Ik probeer met die antwoorden wat te doen, maar dat gaat niet als je het over eten hebt.Ik ben ook te serieus soms, maar wat zijn dan goede vragen.Ik vroeg net nog of ze met een meisje heeft feflikflooid. Is dat wel een goede vraag dan? Wat kan ik beter vragen?
komen vaak wel goede gesprekken en bijzonder goede dates uit voort.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
en trouwens vragen naar seksuele escapades met vrouwen is gewoon vunzig en verkeerd
Ik sterf van binnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij 'wat eet je graag'
meisje 'italiaan'
jij 'oeh ik maak een heerlijke lasagne, wie weet mag je hem wel eens van me proevenwink wink nudge nudge'
meisje 'oooh corney'
jij 'ja ik ben niet zo goed in versieren maar je ziet er zo leuk uit dat ik toch maar een slappe poging doe'
meisje 'bedankt! jij ziet er ook leuk uit'
etc etc
the fuck is dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
meisje 'oooh corney'
jij 'ja ik ben niet zo goed in versieren maar je ziet er zo leuk uit dat ik toch maar een slappe poging doe'
Een versierpoging waarbij ik zelfs online nog last heb van plaatsvervangende schaamte.quote:
Het is alleen best wel voorspelbaar. Misschien moet ik die vraag andersom ook eens gaan stellenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
komen vaak wel goede gesprekken en bijzonder goede dates uit voort.
goed hequote:
Mag ik vragen wat je precies op paiq zoekt, aangezien je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
Paiq zou trouwens moeten zeggen of iemand met je door wil na zo'n speeddate ook al zeg jij nee
dat vind ik wel leuk om te weten
nou dates, dat leek me wel logischquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je precies op paiq zoekt, aangezien je een relatie hebt?
true, ik denk dat je er zelf minder reactie op krijgt. vrouwen die wel eens wat met vrouwen hebben gedaan, nouja dan zit je bijna op 90% denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is alleen best wel voorspelbaar. Misschien moet ik die vraag andersom ook eens gaan stellen
dat was het puntquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Go big or go home
Zelden zo iets slechts gezien.
open relatie? en dates, pas over een maand dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dates, dat leek me wel logisch
ja en jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
open relatie? en dates, pas over een maand dan?
je leek serieus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was het punt
dit topic is niet mijn publiek
nou dat is een beetje 'we zullen wel zien'quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Man/vrouw, beide? als gewoon leuk, of echt voor extra bij de relatie, seks?
ik heb gewoon serieus mijn dag nietquote:
okquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
nou dat is een beetje 'we zullen wel zien'
Houd je van vis is dan wellicht beter en algemener.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
En toch denk ik dat ie zelfs met die heerlijke riedel meer succes heeft dan met 'lik je wel eens een andere vrouw?' en 'hou je van lasagne?'
Alleen anaal zeker?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
deze vraag kreeg ik 2 min geleden.
Ze vroeg zich af wat ze voor me zou gaan koken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]je date met telong!
wat een vreemd specifieke vraag wel
Oh reactie krijg je er wel op hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
true, ik denk dat je er zelf minder reactie op krijgt. vrouwen die wel eens wat met vrouwen hebben gedaan, nouja dan zit je bijna op 90% denk ik.
Bij mannen misschien 10?
Haha. als je IEEEEEUHHHW NEEE GADSIE hoort weet je wel gelijk veel over die persoon en zijn denkbeelden ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh reactie krijg je er wel op hoorKun je gelijk testen hoe openminded iemand erover denkt. Denk ook dat dat vaak de achterliggende gedachte van die vraag is. Maar bij Telong zag ik meer iets anders voor me en dat is ook een grote populatie op Paiq.
Die bi zijn? Zou goed kunnen, het blijft wel taboe voor veel mannen.
Preciesquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. als je IEEEEEUHHHW NEEE GADSIE hoort weet je wel gelijk veel over die persoon en zijn denkbeelden ja.
vrouwen zouden eigenlijk echt per 2 verkocht moeten worden hequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef Seikcid het volgende:
Nee mannen denken dat 90% van de vrouwen graag een reservekut voor manlief onder handbereik willen hebben.
Ik ook overigens. Dat moet gewoon zo zijn.
Die reactie zou me nog veel eerder aan een hysterische nicht doen denken eerlijk gezegd. Verder oneens, ik ben ook niet van de herenliefde, moet ik dan zeggen dat ik het lekker vind?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. als je IEEEEEUHHHW NEEE GADSIE hoort weet je wel gelijk veel over die persoon en zijn denkbeelden ja.
nee. dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die reactie zou me nog veel eerder aan een hysterische nicht doen denken eerlijk gezegd. Verder oneens, ik ben ook niet van de herenliefde, moet ik dan zeggen dat ik het lekker vind?
Nee, net als ik niet hoef te zeggen dat ik het met een vrouw lekker vind. Als je zegt dat je niet van de herenliefde bent is dat toch antwoord genoeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die reactie zou me nog veel eerder aan een hysterische nicht doen denken eerlijk gezegd. Verder oneens, ik ben ook niet van de herenliefde, moet ik dan zeggen dat ik het lekker vind?
En per kilo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen zouden eigenlijk echt per 2 verkocht moeten worden he
Ja, ik ga niet aan het andere einde van het spectrum zitten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Wacht even, zeg je nou dat jij in je open relatie kunt rondneuken wat je wilt, want als pua heb je daar natuurlijk alle mogelijkheden toe (), maar dat zij zich wat dat betreft moet inhouden?
Jaja, offtopic, maar ben nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet aan het andere einde van het spectrum zitten.
In de filmpjes zag je dat hij voornamelijk optrad bij KKK conventies.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien was die baard al weer weg?
en wat bedoel je met 'niet zo sympathiek' ?
Je kent hem niet eens. Had je eindelijk iets kunnen beleven, ben je te oppervlakkig om ervoor te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef eefje801 het volgende:
Heb die muziekgast weer verwijderd. Was wat aan het googlen en zag vooral een hele viezige baard en in de filmpjes niet zo'n sympathiek persoon. Muziek was welEigenlijk zou het best leuk zijn op zo'n site als Pepper als je een kort filmpje als introductie kunt uploaden
Je kunt op Pepper toch youtube filmpjes in je profiel zetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef eefje801 het volgende:
Heb die muziekgast weer verwijderd. Was wat aan het googlen en zag vooral een hele viezige baard en in de filmpjes niet zo'n sympathiek persoon. Muziek was welEigenlijk zou het best leuk zijn op zo'n site als Pepper als je een kort filmpje als introductie kunt uploaden
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Welnee, Kola is gewoon een vrouwelijke kloon van die Puntenjagerdude.
Ik vind het van jou gewoon een complimentquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kent hem niet eens. Had je eindelijk iets kunnen beleven, ben je te oppervlakkig om ervoor te gaan.
Wist ik niet! Vind ik eigenlijk best een goed iets.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:32 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Je kunt op Pepper toch youtube filmpjes in je profiel zetten?
Zet je eigen filmpje op youtube en dan heb je je introductie...
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kent hem niet eens. Had je eindelijk iets kunnen beleven, ben je te oppervlakkig om ervoor te gaan.
Ik zie het eerder als niet oppervlakkig genoeg om alleen maar "om iets te beleven" er voor te gaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Kola het volgende:
[..]
als iemand echt heel leuk is dan word de fysieke aantrekkingskracht ook groterquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Als je het er niet op kan, dan is het toch zinloos zo iemand nog verder te leren kennen
Je vat nu goed samen wat ik zelf wilde schrijven, en dat lukt vandaag voor geen meter dus: Bedanktquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als niet oppervlakkig genoeg om alleen maar "om iets te beleven" er voor te gaan
Nee, daarom vind ik internetdaten sowieso al NOG oppervlakkiger dan het "echte" levenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als iemand echt heel leuk is dan word de fysieke aantrekkingskracht ook groter
en kun je dat echt inschatten van achter je computer?
Nee maar kijk naar je eigen situatie: jij zoekt iemand "voor erbij". Waar let je dan op? Eerlijk antwoorden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als iemand echt heel leuk is dan word de fysieke aantrekkingskracht ook groter
en kun je dat echt inschatten van achter je computer?
Ja dat ben ik wel met je eens geloof ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik internetdaten sowieso al NOG oppervlakkiger dan het "echte" leven
Je hebt een keuze uit een enorme vijver en op "next" klikken is nog nooit zo makkelijk geweest...
Leuke uitdaging om te zorgen dat je jezelf op zo'n manier presenteert dat niemand je wegklikt, en in ieder geval nieuwsgierig is en je in het echt wil ontmoeten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik internetdaten sowieso al NOG oppervlakkiger dan het "echte" leven
Je hebt een keuze uit een enorme vijver en op "next" klikken is nog nooit zo makkelijk geweest...
aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee maar kijk naar je eigen situatie: jij zoekt iemand "voor erbij". Waar let je dan op? Eerlijk antwoorden.
Jup, maar is dat in "het echte leven" niet net zo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuke uitdaging om te zorgen dat je jezelf op zo'n manier presenteert dat niemand je wegklikt, en in ieder geval nieuwsgierig is en je in het echt wil ontmoeten.
Voor veel mensen is dat inderdaad te moeilijk.
Aantrekkingskracht is natuurlijk ook wel heel subjectief.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aantrekkingskracht
en nu jij eerlijk antwoorden: hoe kom je op maken dat hij niet sympathiek was?
Klopt als een bus. Vandaar dat ik dan ook altijd concludeer dat die mensen andere prioriteiten zouden kunnen hebben dan een beetje zichzelf te slijten aan iemand die daar gek genoeg voor is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, maar is dat in "het echte leven" niet net zo?
Hoevaak zie je van die knuppels afdruipen in de kroeg na 5 minuten met een vrouw gepraat te hebben, gewoon omdat ze de uitstraling hebben van een zoutzak, veel te onzeker zijn en totaal geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren omdat ze de lat voor zichzelf te hoog leggen en het allemaal veels te serieus nemen
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is natuurlijk ook wel heel subjectief.
Wat jij aantrekkelijk vind kan Eefje afstotelijk vinden
Maar dan moet de foto vaak al wel iets tot je verbeelding spreken. Van sommige weet je gewoon dat het niet gaat werken. Hoe aardig of geweldig iemand ook kan zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat snap ik
ik bedoelde alleen maar dat aantrekkingskracht niet te beoordelen is op een foto of filmpje
dat het een samenspel is van verbaal, nonverbaal,, geur, innerlijk etc etc
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet de foto vaak al wel iets tot je verbeelding spreken. Van sommige weet je gewoon dat het niet gaat werken. Hoe aardig of geweldig iemand ook kan zijn.
Ik ben echt lui maar dit is mijn antwoord Rhubarbje.. ik kan dat gewoon wel zien aan een aantal filmpjes van iemand en soms ook aan een aantal foto's. Het zal vast het magische "uitstraling" zijn maar dat zie je gewoon, of iemand iets hééft. En voor mij is dat vast weer anders dan voor jou maar zo werkt dat in de eerste instantie wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet de foto vaak al wel iets tot je verbeelding spreken. Van sommige weet je gewoon dat het niet gaat werken. Hoe aardig of geweldig iemand ook kan zijn.
Filmpjes zeggen natuurlijk meer dan een foto. Foto's kunnen net goed genomen zijn, filmpjes geven al een beter beeld van iemand uiterlijk, hoe die kijkt, hoe zijn handelingen zijn etc.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik vraag me alleen wel af hoe hij eerst heel leuk was en alleen een baardje en een 'onsympathiek filmpje' dat veranderen binnen een dag
Ik neem aan dat het een filmpje was van een optreden? Niet dat hij de oogharen van een eenhoorn er uit aan het trekken was of zo
Niet om haar te veroordelen hoor, ik vraag me gewoon af hoe dat werkt dat je zo snel weer van mening veranderd
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja 'onsympathiek' is wat lastig te zien natuurlijk op een foto. Maar denk dat je dat meer moet lezen als "niet mijn type"
Ze heeft hem nog niet eens ontmoet. Wie weet heeft hij wel veel charisma in persoon, uiterlijk zegt ook niet alles. Lijkt altijd alsof zij met van die standaard mannen uitgaat, de boekenwurm, de pianoman enz. Ik weet al die namen niet meer. Maar dat werd ook niks. Een soort wilde tegenpool kan je weer een vers perspectief geven en misschien klikt het ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Als je het er niet op kan, dan is het toch zinloos zo iemand nog verder te leren kennen
Dat het klikt is leuk en aardig. Maar als je er totaal geen aantrekkingskracht mee hebt (qua uiterlijk) houdt het ook snel op hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze heeft hem nog niet eens ontmoet. Wie weet heeft hij wel veel charisma in persoon, uiterlijk zegt ook niet alles. Lijkt altijd alsof zij met van die standaard mannen uitgaat, de boekenwurm, de pianoman enz. Ik weet al die namen niet meer. Maar dat werd ook niks. Een soort wilde tegenpool kan je weer een vers perspectief geven en misschien klikt het ook nog wel.
Toch een leuke kans om dan iemand te ontmoeten die je anders in het normale leven nooit zou hebben aangesproken.
he ik ben het eens met je eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze heeft hem nog niet eens ontmoet. Wie weet heeft hij wel veel charisma in persoon, uiterlijk zegt ook niet alles. Lijkt altijd alsof zij met van die standaard mannen uitgaat, de boekenwurm, de pianoman enz. Ik weet al die namen niet meer. Maar dat werd ook niks. Een soort wilde tegenpool kan je weer een vers perspectief geven en misschien klikt het ook nog wel.
Toch een leuke kans om dan iemand te ontmoeten die je anders in het normale leven nooit zou hebben aangesproken.
Als je op zoekt bent en het is verder rustig in datingland, waarom niet..quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het klikt is leuk en aardig. Maar als je er totaal geen aantrekkingskracht mee hebt (qua uiterlijk) houdt het ook snel op hoor.
Anders zou je iedereen wel een kans 'moeten' geven. Daar is ook geen beginnen aan.
Hoezo? Ze is de koningin van de leestekens en samenhangende posts.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb me door dit topic heen moeten worstelen dankzij jou.
Ben je wel lekker of iets?
Koop een abbo, dan kun je ze blokken geloof ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb me door dit topic heen moeten worstelen dankzij jou.
Ben je wel lekker of iets?
als het een twijfelgeval is, kan t ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Als je op zoekt bent en het is verder rustig in datingland, waarom niet..
Waarom de kans op een leuke avond vergooien omdat je denkt dat je het er niet op kan. En hij klinkt ook niet als een alledaags persoon, niet dat daar wat mis mee is, maar dus het kan toch best de moeite waard zijn om het uit te proberen. Meteen maar alles afdoen omdat het in een eerste oogopslag niet je type is, daar kom je ook nergens mee.
Ze mag natuurlijk doen wat ze wil maar lijkt mij wel een mooie kans om aan te pakken ja. Een mogelijke verrassing.
Misschien eens wat minder letterlijk naar de wereld kijken? Een interessant beroep waarborgt geen interessant persoon en vice versa. Ik date niet om "eens wat te beleven". Maar dat zei ik eerder ook al.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Als je op zoekt bent en het is verder rustig in datingland, waarom niet..
Waarom de kans op een leuke avond vergooien omdat je denkt dat je het er niet op kan. En hij klinkt ook niet als een alledaags persoon, niet dat daar wat mis mee is, maar dus het kan toch best de moeite waard zijn om het uit te proberen. Meteen maar alles afdoen omdat het in een eerste oogopslag niet je type is, daar kom je ook nergens mee.
Ze mag natuurlijk doen wat ze wil maar lijkt mij wel een mooie kans om aan te pakken ja. Een mogelijke verrassing.
Je kan ook dates hebben waar je wel erg naar uitkijkt maar wat uiteindelijk niets is. Dus kan het toch net zo goed andersom zo zijn dat je er niet echt naar uitkijkt maar dat je onverwachts de leukste tijd hebt. Op een gegeven moment lijkt het echt alsof mensen worden afgewezen om de meest onbenullige redenen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als het een twijfelgeval is, kan t ja.
Is t een absolute nee, dan zeker niet. Zou dan echt niet uitkijken naar de date en als ik in een opwelling wel had afgesproken, deze alsnog afzeggen
Dat lijkt niet eens zo, dat IS zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kan ook dates hebben waar je wel erg naar uitkijkt maar wat uiteindelijk niets is. Dus kan het toch net zo goed andersom zo zijn dat je er niet echt naar uitkijkt maar dat je onverwachts de leukste tijd hebt. Op een gegeven moment lijkt het echt alsof mensen worden afgewezen om de meest onbenullige redenen.
Je hebt geen ongelijk maar dat is wel zoals het is. Voordat je op die date gaat heb je al meerdere mensen voorbij zien komen. Ik word ook vaak zat afgewezen maar als ik daar wakker van ga liggen kan ik net zo goed niet daten via een datingsite.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kan ook dates hebben waar je wel erg naar uitkijkt maar wat uiteindelijk niets is. Dus kan het toch net zo goed andersom zo zijn dat je er niet echt naar uitkijkt maar dat je onverwachts de leukste tijd hebt. Op een gegeven moment lijkt het echt alsof mensen worden afgewezen om de meest onbenullige redenen.
Dat lijkt mij op termijn het meest vermoeiende van online daten. In de kroeg selecteer je veel sneller/makkelijker en loop je hetzelfde 'risico'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Klopt en klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op termijn het meest vermoeiende van online daten. In de kroeg selecteer je veel sneller/makkelijker en loop je hetzelfde 'risico'.
Eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee.
Het kloterige is dat je niet gelijk ziet hoe ze beweegt, hoe ze uit haar ogen kijkt, hoe ze ruikt etc, hoe stem/intonatie is enzovoort
Online krijgt ze de kans om na te denken over wat er via dat toetsenbord naar je toe komt.
Ofwel, ik heb irl binnen 1 minuut (20 seconden) gescand van: yep Like. En in 90% van de gevallen heb ik het bij het juiste eind.
Disclaimer: alcohol.
Das toch precies wat ik zeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee.
Het kloterige is dat je niet gelijk ziet hoe ze beweegt, hoe ze uit haar ogen kijkt, hoe ze ruikt etc, hoe stem/intonatie is enzovoort
Online krijgt ze de kans om na te denken over wat er via dat toetsenbord naar je toe komt.
Ofwel, ik heb irl binnen 1 minuut (20 seconden) gescand van: yep Like. En in 90% van de gevallen heb ik het bij het juiste eind.
Zeer belangrijke disclaimer!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee.
Bij mij hetzelfde, alleen was de afloop dat ik van het eerste type toch gelukkiger werdquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik ging altijd met het zelfde type en dat eindigde altijd in drama
toen dacht ik: misschien is het zinvol om eens juist een ander type te daten
beste beslissing ooit
Zeg me niet dat je op foute mannen viel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik ging altijd met het zelfde type en dat eindigde altijd in drama
toen dacht ik: misschien is het zinvol om eens juist een ander type te daten
beste beslissing ooit
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je op foute mannen viel.
Je ouders moeten er ook niet mee weg lopenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nah zo erg was het nou ook weer niet.
Fout voor mij, dat wel
Mijn ouders liepen niet met ze weg nee
[..]
Vandaar je nicknamequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Je ouders moeten er ook niet mee weg lopen
Heb je alsnog niks
Maar denk dat de insteek waarmee je date ook nogal scheelt
Merk dat ik laatste tijd vooral short term denk. Leuke avond, misschien iets meer maar niet echt met een relatie bezig ben. Merk daardoor dus wel dat ik m'n criteria ook verander en sneller doorklik naar de volgende
Eigenlijk is klikken het verkeerde woord met al die touchscreens tegenwoordigquote:
Ik begrijp je (en dat heb ik niet vaak met vrouwenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Mijn signature vat de boel wel een beetje samenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Haha, als hij een vriendin heeft vreet ik mijn bolhoed op. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met zo'n bedroevend EQ uberhaupt wat weet te hosselen wat uit zichzelf ademt.
Je plaatje is wel coolquote:
Dit is smerig en ik doe een reportquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn signature vat de boel wel een beetje samen
Je leest mijn gedachten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit is smerig en ik doe een report
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 stond er in de signature van firefly3 het volgende:
Als je wilt weten hoe je binnen drie jaar een single-parent wordt, dan moet je bij Hungry_Joe zijn. Daarna zul je wanhopig met middelmatige vrouwen gaan internet-daten die op zoek zijn naar een open relatie en seks met anderen.
Sneuquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn signature vat de boel wel een beetje samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |